وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

روش تهیه سینه مرغ پر شده با قارچ و اسفناج

روش تهیه سینه مرغ پر شده با قارچ و اسفناج

روش تهیه سینه مرغ پر شده با قارچ و اسفناج

 

*موادی که برای تهیه این غذا لازم دارید:

-سینه مرغ   4 عدد

-کره   1قاشق غذاخوری

-پودر پاپریکا   1/2 قاشق چایخوری

-اورگانو   2 قاشق چایخوری

-نمک   1 قاشق چایخوری

-کره   1قاشق غذاخوری برای قارچ وپنیر

-قارچ   200 گرم

-سیر   1/2 قاشق غذاخوری خرد شده

-پنیر موزارلا   1 فنجان رنده شده

-پنیر پارمسان   1/4 فنجان رنده شده

-سبزی اسفناج   1/3 فنجان

-سس گوجه   1/2 فنجان

-نمک و فلفل   به مقدار کافی

*برای داشتن این غذا با طعم عالی و خوشمزه باید مراحل زیر را به ترتیب و با دقت انجام دهید.

1-ابتدا اول کره را در یک تابه بریزید و روی حرارت اجاق گاز گذاشته تا تابه گرم و کره ذوب شود و بعد قارچ را خرد کنید و به کره توی تابه اضافه کرده و حدود 5 دقیقه هم بزنید تا قارچ ها سرخ و طلایی شده و آب توی قارچ تبخیر شود.

 

بعد سیر پوست گرفته و ریز خرد شده را هم به تابه اضافه کنید و با هم تفت دهید تا عطر سیر آزاد شود و بوی خامی آن گرفته شود. بعد ترکیب را توی یک بشقاب بریزید و کنار بگذارید.

 

در یک کاسه پنیر موزارلا رنده شده، را با پنیر پارمزان رنده شده با قارچ تفت داده و خنک شده، سبزی اسفناج کاملا آبکش شده، کمی نمک و کمی فلفل را هم به کاسه اضافه کنید و خوب با هم ترکیب و مخلوط کنید.

 

2-سینه های مرغ را شسته شده را با یک دستمال تمیز کاملا خشک کرده و از قسمت طول گوشت را با یک چاقوی تیز برش بزنید ولی تا انتها نبرید و فقط آن را صاف برش بزنید.

 

بعد گوشت را روی سطح پهن کرده و از سس مارینارا یا سس گوجه فرنگی حدود 1 قاشق غذاخوری را توی گوشت سینه مرغ کاملا پخش کنید تا تمام داخل گوشت مرغ با سس پوشیده شود و بعد بین دو سینه مرغ برش خورده روی سس مرینت را از ترکیب قارچ و پنیر حدود 2 قاشق غذاخوری بریزید و کمی روی آن را فشار دهید و لبه های بین دو سینه مرغ را با یک خلال دندان ببندید و بعد با فلفل قرمز، ادویه ایتالیایی و نمک مخلوط شده سطح گوشت مرغ را مزه دار کنید.

 

1-3 قاشق غذاخوری روغن گیاهی یا کره را توی تابه بریزید و روی حرارت گذاشته تا کاملا ذوب و داغ شود و بعد اطراف سینه مرغ را به مدت 2 دقیقه در تابه گذاشته تا سرخ و طلایی شود.

 

بعد در فر از قبل گرم شده با دمای حدود 400 درجه فارنهایت و یا 200 درجه سانتیگراد به مدت 15 دقیقه در فر قرار دهید تا کاملا مرغ مغز پخت شده و پنیر ها هم ذوب شود.

 

اگر شما فر ندارید و یا بخواهید در تابه آن را بپزید مشکلی نیست و براحتی این غذا پخته و آماده می شود و شما میتوانید یک ظرف را روی حرارت کم گذاشته و کمی روغن در ظرف بریزید و گوشت سینه مرغ را توی آن قرار داده و با درب بسته بگذارید تا با حرارت کم پخته و پنیر ها هم ذوب شود.

 

بعد از پخت سینه های مرغ را توی یک ظرف قرار دهید و 5 دقیقه به ان دست نزنید تا کمی از گرمای مرغ از بین برود و بعد با یک چاقوی تیز آن را برش بزنید و در ظرف سرو در کنار سبزیجات بخار پز شده و یا یک کاسه سالاد سبزیجات آن را سرو کنید.

4-سس مرینت باید کیفیت خوبی داشته باشد و دارای غلظت عالی که در هنگام پخت از گوشت بیرون نریزید و قارچ را میتوانید از قارچ دکمه ایی و خرد شده استفاده کنید و باید آن را تفت دهید بدلیل آبی که زیر بافت قارچ است و در زمان پخت این آب باعث له شدن ترکیب غذا نشود، پس قارچ را اسلایس و یا خرد کرده و با کمی روغن در تابه کاملا تفت دهید تا کاملا به رنگ طلایی در بیاید، قارچ سرخ شده مخصوصا با کره دارای عطر و طعم بی نظیری می شود.

 

پنیر هم ترکیب از پنیر رنده شده موزارلا و پنیر پارمسان است که هر دو دارای بافتی عالی و طعم دهنده بسیار مناسبی برای گوشت مرغ خواهد بود. اسفناج یکی از سبزیجات پر خاصیت و مغذی قرار دارد و استفاده آن در انواع غذاها بسیار مفید است بشرطی که زیاد پخته نشود و مواد مغذی خود را حفظ کند.

 

توجه داشته باشین این دستور مخصوص 4 نفر است.مدت زمان آماده سازی مواد 20 دقیقه و زمان مناسب برای پخت 30 دقیقه است.نوش جاااااااان…

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره