وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

روش تهیه شکلات نعنایی بسیار خوشمزه در منزل

روش تهیه شکلات نعنایی بسیار خوشمزه در منزل

روش تهیه شکلات نعنایی بسیار خوشمزه در منزل

 

*موادی که برای تهیه این شکلات لازم دارید:

-شکلات سفید   700 گرم

-شکلات   200 گرم

آبنیات نعنایی عصایی   1 فنجان

 

*برای تهیه این شکلات خوشمزه باید مراحل زیر را به ترتیب و با دقت انجام دهید.با ما در ایران ناز همراه باشید.

1-برای تهیه شکلات نعناع فلفلی 3 ماده ای خود، ابتدا باید مطمئن شوید که همه مواد موجود را دارید. برای این دستورالعمل، شما به دو شکلات نیمه شیرین، یک شکلات بادام سفید و عصای آبنباتی نعناع احتیاج دارید.

 

ما ترجیح دادیم از خرده آب نبات نعناع فلفلی برای این دستورالعمل استفاده کنیم زیرا خرد کردن آنها به قطعات ریز آسان است. می توانید از آب نبات های نعناع گرد به عنوان مبادله عالی استفاده کنید. برای شکلات، می توانید مانند ما از شکلات نیمه شیرین استفاده کنید.

 

یا می توانید در صورت تمایل برای طعم متفاوت، شکلات تیره یا گزینه شکلات شیر ​​را انتخاب کنید. شکلات بادام سفید برای لایه بالایی به خوبی کار می کند،

 

2-یکی از مراحل اساسی برای تهیه این خوشمزه نعناعی، خرد کردن عصای آب نباتی قبل از افزودن آن به شکلات است. استفاده از آبنبات خرد شده عطر و طعم نعناع فلفلی و خوشمزه موجود در این دستورالعمل را به ارمغان می آورد.

 

و آن طعم نعناع قوی کاملاً با شکلات جفت می شود. تمام عصای آب نبات خود را باز کرده و از دستگاه غذاساز برای خرد کردن آب نبات استفاده کنید.

 

چندین مینی آب نبات را به آن اضافه کرده و هم بزنید تا تقریباً خرد شود. اگر به غذاساز دسترسی ندارید، می توانید آب نبات ها را با زیپ در یک کیسه پلاستیکی ذخیره کنید. از وردنه یا حتی یک بطری استفاده کنید و آن را روی عصای آب نبات بغلتانید. با وردنه آب نبات ها را بزنید تا در صورت لزوم آنها را پودر کنید.

 

روش تهیه شکلات نعنایی بسیار خوشمزه در منزل

 

3-توی یک ظرف پخت 9 *13 را با کاغذ پوستی آماده کنید. اگر ظرف پخت ندارید، می توانید به جای آن از یک ورق کوکی استفاده کنید. یا اگر این چیزی است که در دست دارید از یک ظرف مربع اندازه کوچکتر استفاده کنید.

 

در یک کاسه مایکروویو، شکلات شیرین را طبق دستورالعمل موجود در بسته ذوب کنید. مهم نیست که در مرحله ذوب شدن، شکلات را بیش از حد گرم یا بیش از حد بپزید.

 

در قسمت احتیاط و مایکروویو با افزایش زمان کوتاهتر خطا ایجاد می کنید تا بتوانید مرتباً شکلات خود را هم بزنید و بررسی کنید. اگر شکلات خود را خیلی گرم کنید، دوباره شروع به جامد شدن می کند. یا بطریق بن ماری آن را ذوب کنید و بعد از ذوب شدن شکلات، آن را در ظرف پخت آماده خود بریزید.

 

با استفاده از کاردک یک لایه صاف در ظرف ایجاد کنید. سپس، ظرف پخت خود را کنار بگذارید تا هنگام تهیه پوست بادام سفید، شکلات بسته شود.

 

4-در حالی که لایه شکلات تیره بسته می شود، شکلات بادامی سفید را کاملا خرد کرده و در یک کاسه مناسب مایکروویو، بریزید و طبق دستور پشت بسته آن را ذوب کنید، حتماً خود را مرتباً بررسی کنید و مراقب باشید زیاد داغ نشود. پس از ذوب شدن کامل شکلات، تکه های خرد شده آب نبات را به شکلات اضافه کرده و هم بزنید.

 

پودر ریز حاصل از خرد کردن آب نبات، را هم اضافه می کند. با این حال، اگر واقعاً عاشق نعناع فلفلی هستید و طعم نعناع فوق العاده قوی را ترجیح می دهید، می توانید در این مرحله یک یا دو قطره عصاره نعناع فلفلی خالص به پوست بادام اضافه کنید.

 

هنگامی که آب نبات های پودر شده بهم خورد، شکلات بادام ذوب شده را روی لایه شکلات تیره در ظرف پخت خود بریزید، و یکنواخت روی آن را صاف کنید.

 

5-سپس قالب را در یخچال به مدت 2 ساعت قرار دهید تا بسته و سفت شود و بعد آن را بعد قطعات دلخواه خرد کنید و در ظرفی بچینید و سرو کنید.

 

توجه داشته باشید این دستور مخصوص 10 نفر است.مدت زمان آماده سازی مواد 20 دقیقه است.نوش جاااااان…