وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

روش تهیه کیک باتنبرگ شطرنجی در منزل

روش تهیه کیک باتنبرگ شطرنجی در منزل

روش تهیه کیک باتنبرگ شطرنجی در منزل

 

*موادی که برای داشتن این کیک شطرنجی لازم دارید:

-شکر   198 گرم

-کره   297 گرم بدون نمک

-آرد   198 گرم

-پودرقند   198 گرم

-مارسیپان   455 گرم

-پودر کاکائو   2 قاشق غذاخوری

-بکینگ پودر   1 قاشق غذاخوری

-تخم مرغ   4 عدد

-شیر   4 قاشق غذاخوری در صورت لزوم

-نمک   به مقدار کم و لازم

 

*برای داشتن کیک باتنبرگ عالی و خوشمزه باید مراحل زیر را به ترتیب و با دقت انجام دهید.با ما در ایران ناز همراه باشید.

1-تهیه آرد که خود به خود می آید آسان تر است و انجام DIY نیز با مخلوط کردن 1 قاشق چای خوری بیکینگ پودر و ½ قاشق چای خوری نمک در 1 فنجان آرد همه منظوره ساده است.

 

در مورد پودر قند، هم می توانید در خانه تهیه کنید و هم آماده شده آن را از بیرون تهیه کنید و شما همچنین به کره (نرم شده)، تخم مرغ، بکینگ پودر، پودر کاکائو و نمک احتیاج دارید و برای رقیق شدن خمیر و مات کردن ممکن است کمی شیر نیز لازم باشد.

 

یکی از مهمترین عناصری که احتمالاً نیاز به سفارش آن خواهید داشت، زیرا تهیه نسخه خانگی مناسب و روان آن بسیار دشوار است، مارسیپان آماده رول است. شما به یک بسته 455 گرمی نیاز دارید. بدون این پوشش شیرینی بسیار خوشمزه تر از فوندانت، به راحتی نمی توانید کیک باتنبرگ داشته باشید.

 

2-برای پخت دو کیک مورد استفاده برای پخت، به دو تابه کاملاً به همان اندازه نیاز دارید. از تابه های قرص نان در ابعاد 8×4 اینچ یا ۲۰ *۱۰ سانتیمتری آماده کنید.

 

ماهی تابه ها را با کمی کره یا روغن چرب کنید، سپس دو قطعه کاغذ روغنی برش بزنید تا ته هر یک از آن ها پهن کنید، وقتی کیک ها پخته شدند به راحتی از قالب خارج می شود.

 

کاغذ مستقیماً در معرض گرما قرار نمی گیرد بنابراین برای استفاده به عنوان آستر خوب است. بعد از اینکه ماهیتابه ها را آماده کردید، فر را با دمای 375 درجه فارنهایت و یا 190 درجه سانتیگراد گرم کنید.

 

3-در این مرحله ما به دو خمیر جدا شکلاتی و سفید احتیاج داریم که هر کدام را در قالبهای جداگانه میپزیم.برای تهیه کیک اسفنجی سفید، 1/4 فنجان به علاوه 3 قاشق غذاخوری شکر ریز (یا فقط ساده) را با 7 قاشق غذاخوری کره نرم بزنید، سپس 2 عدد تخم مرغ را هم در یکجا اضافه و خوب هم بزنید تا کاملا ترکیب شود.

 

3/4 فنجان به اضافه 2 قاشق غذاخوری آرد، 1/2 قاشق چای خوری بیکینگ پودر و کمی نمک را با هم مخلوط کنید، سپس مواد خشک را به مواد مرطوب اضافه کنید و هم بزنید تا خوب مخلوط شوند. اگر مخلوط خیلی غلیظ است، ممکن است لازم باشد 1 قاشق غذاخوری شیر اضافه کنید. پس از آماده شدن خمیر، آن را در یکی از ظرف های نان آماده شده بریزید.

 

برای کیک اسفنجی شکلاتی، 1/4 فنجان به علاوه 3 قاشق غذاخوری شکر کاستوری / فوق العاده خوب را با 7 قاشق غذاخوری کره نرم شده بزنید و دوباره یک بار 2 عدد تخم مرغ را هم بزنید تا کاملا مخلوط شوند و 3/4 فنجان به علاوه 2 قاشق غذاخوری آرد، 1/2 قاشق چای خوری بیکینگ پودر، کمی نمک دیگر و 2 قاشق غذاخوری پودر کاکائو را مخلوط کنید، سپس به مخلوط تخم مرغ اضافه کنید.

 

دوباره، ممکن است به یک قاشق غذاخوری شیر اضافه شده برای رقیق شدن خمیر نیاز داشته باشید. این خمیر را در قالب دوم آماده شده دیگر ریخته و سپس بررسی کنید تا فر به دمای مناسب خود رسیده باشد. هر دو کیک را به مدت 25 دقیقه در فر گذاشته و آن را بپزید.

 

می توانید با فشار خیلی کمی بالای هر کیک، ببینید کیک پخته شده و آماده است اگر دوباره برگردد، کیک آماده است تا از فر خارج شود.

 

 از طرف دیگر اگر فشار دهید و کمی فرورفتگی باقی بماند، کیک به چند دقیقه زمان پخت دیگر نیاز دارد. پس از اطمینان از پخت کیک ها، آنها را از فر خارج کنید و بگذارید به مدت 10 دقیقه در قالب ها بمانند. بعد از 10 دقیقه، باید آنها را روی یک توری قرار دهید.

 

وقتی آنها را از قابلمه ها برمی دارید بسیار مراقب باشید! اگر هر یک از آنها شکسته یا از هم بپاشد، برای تهیه یک کیک باتنبرگ استفاده زیادی نخواهد شد.

 

روش تهیه کیک باتنبرگ شطرنجی در منزل

 

4-پس از انجام مراحل بالا اگر تصمیم دارید با کرم کره ایی کار کنید، 7 قاشق غذاخوری کره نرم شده را در یک کاسه بریزید و به تدریج 1-3/4 فنجان شکر قنادی را اضافه و مخلوط کنید تا کره و شکر کاملاً با هم ترکیب شوند و یکدست و صاف شود. در صورت نیاز، می توانید با یک قاشق غذاخوری شیر دیگر فراستینگ را نازک کنید.

 

5-به محض خنک شدن کامل هر دو کیک، می توانید آنها را برش دهید، اما در این روند عجله نکنید! اگر حتی کمی گرم باشند، برش یکنواختی نخواهید یافت و کیک باتنبرگ نمی تواند خطاهای ساختاری را در زیر یک لایه اضافی کرم پنهان کند.

 

یکی از کیک ها را روی دیگری قرار دهید، سپس چاقوی تیز بردارید و هر دو کیک را از طول وسط پایین برش دهید. هر 4 بخش کیک را در یک ردیف قرار دهید و آنها را به همان طول کوتاه کنید، برای اطمینان از یکسان بریدن کیک های اسفنجی

 

6-اکنون زمان آن است که آن مارسیپان آماده رول کردن را ارائه دهیم. قبل از بیرون آوردن آن از بسته بندی، سطح کار خود را با کمی پاشیدن شکر قنادی آماده کنید.

 

این باعث می شود مارزیپان نچسبد، اما طعم آن بهتر از استفاده از آرد معمولی است. مارسیپان را با استفاده از وردنه رول کنید، هر چند وقت یک بار مارسیپان را بچرخانید تا مطمئن شوید که آن را به ضخامت یکنواخت می غلتانید. شما می خواهید محصول نهایی تقریباً به ضخامت یک سکه باشد.

 

7-ابتدا روی خمیر مارسیپان یک لایه کرم را پهن کنید و سپس یک لایه را با یک تکه سفید و یک تکه کیک شکلاتی کنار هم اضافه کنید.

 

بعد روی لایه ها و لبه ها مانند تصویر از کرم استفاده کنید تا لایه ها کاملا بهم بچسبند. به همین ترتیب انجام دهید تا کیک شکلاتی باقیمانده را روی یک نوع سفید قرار دهید و بالعکس

 

8-سپس نیمی از مارسیپان را از بالا تا کنید و آن را مرتب کنید تا کاملاً با مرکز مطابقت داشته باشد. مراحل برش و اصلاح را با طرف دیگر مارزیپان تکرار کنید، سپس هر دو طرف را با هم فشار دهید تا کاملا اطراف آن بسته شود.

 

کیک باتنبرگ را به سمت بالا بچرخانید تا درز آن در پایین باشد، سپس دوباره با چاقوی تیز خود لبه های مارسیپان و در صورت نیاز کمی از کیک اسفنجی را مرتب کنید. این اصلاح نهایی “انتهای صاف و صاف باتنبرگ را به نمایش می گذارد تا الگوی زیبا کیک شطرنجی را به بهترین شکل نشان دهد. “

 

توجه داشته باشید این دستور کیک مخصوص 8 نفر است.مدت زمان آماده سازی مواد 25 دقیقه و زمان مناسب برای پخت 2 ساعت است.نوش جااااان…