وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

شروع ساخت سریال جذاب لاک قرمز (عکس)

شروع ساخت سریال جذاب لاک قرمز  (عکس)

شروع ساخت سریال جذاب لاک قرمز  (عکس)

 

به گزارش ایران ناز فیلم سینمایی لاک قرمز ، فیلمی با مضمونی اجتماعی درباره ارتباط والدین با فرزندان و معضلات اجتماعی بود که توانست در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر جوایز خوبی را دریافت کند. کامران مجیدی که تهیه کنندگی این فیلم سینمایی را برعهده داشت درباره ساخت سریال لاک قرمز نظراتی را ارائه کرد که در اختیارتان قرار میدهیم.

 

تهیه کننده فیلم سینمایی لاک قرمز سریالی به نام «لاک قرمز» با محوریت خانواده را می سازد. کامران مجیدی درباره سریال لاک قرمز که در مرحله نگارش قرار دارد، بیان کرد:ما تیم نویسندگان خود را تغییر دادیم و در حال نهایی کردن طرح سریال هستیم.

 

شروع ساخت سریال جذاب لاک قرمز  (عکس)

 

تهیه کننده لاک قرمز با اشاره به تیم نویسندگی و کارگردانی سریال «لاک قرمز» گفت:سید جمال سید حاتمی، کارگردان این سریال خواهد بود و نسیم محمدی فارسانی و نسیم سیفی پور نویسندگان لاک قرمز به سرپرستی مهرداد حسنی هستند.تهیه کننده سریال لاک قرمز با بیان اینکه این سریال یک ملودرام اجتماعی است، اظهار کرد:داستان لاک قرمز موضوعی اجتماعی با محوریت خانواده دارد که قهرمان آن یک دختر نوجوان است.

 

این سریال شبیه به فیلم لاک قرمز نیست اما می تواند الهام گرفته از آن باشد.کامران مجیدی با اشاره به تعداد قسمت های سریال لاک قرمز اظهار کرد:«لاک قرمز» یک سریال چالشی با موضوع خانواده است که براساس طرح ما در 30 قسمت 45 دقیقه ای برای شبکه پنج سیما تولید خواهد شد.

 

شروع ساخت سریال جذاب لاک قرمز  (عکس)