وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

کدام مقاله آموزش سئو را بخوانم که وقت هدر نرود؟

کدام مقاله آموزش سئو را بخوانم که وقت هدر نرود؟

کدام مقاله آموزش سئو را بخوانم که وقت هدر نرود؟

 

این مقاله به سفارش تیم سئو تیتان نوشته شده است. سئو یکی از جذاب‌ترین مسیرهای دیجیتال مارکتینگ است که طی چند سال اخیر بین کسب و کارها و علاقه‌‌مندان به حوزه بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی طرفداران زیادی پیدا کرده ‌است.

 

سئو یک رشته تحصیلی آکادمیک نیست، اما می‌توانید با شرکت در یک دوره آموزش سئو رایگان یا در سطح حرفه‌ای‌تر، شرکت در یک دوره جامع و پروژه محور سئو آن را بیاموزید.

 

با توجه به اینکه دانش سئو طی چند سال اخیر تا حد زیادی توسعه پیدا کرده ‌است، اگر قصد دارید SEO را به‌ صورت تخصصی و 360 درجه‌ای یاد بگیرید، قبل از شرکت در دوره‌های جامع باید مروری بر مقالات آموزش سئو داشته باشید.

 

مقالات آموزشی رایگان متعددی درباره سئو، انواع روش‌های آن، تکنیک‌های کاربردی و ابزارهای این حوزه نوشته شده ‌است، اما آنچه که اهمیت دارد، آشنا شدن با مسیر درست یادگیری SEO است که طبیعتاً همه مقالات چنین ویژگی را ندارند یا به‌ صورت خیلی خلاصه به آن پرداخته‌اند؛ اما نگران نباشید.

 

ما در این مطلب قصد داریم مقالاتی را به شما معرفی کنیم که نه تنها ارزش سرمایه گذاری زمانی دارند، بلکه به روشن‌ترین شکل ممکن مسیر اصولی و حرفه‌ای یادگیری سئو را هم به شما نشان‌ می‌دهند. پس فرصت را از دست ندهید و تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

 

دوره سئو دی ام روم

 

برای مطالعه مقالات آموزش سئو از کجا شروع کنیم؟

پیش از اینکه به سراغ معرفی مقالات برگزیده آموزش سئو برویم، باید بدانیم که مسیر شروع مطالعه مقالات آموزشی سئو چگونه است.

 

همان طور که هنگام شرکت در یک دوره سئو جامع، برنامه کلی و مسیر آموزشی که باید طی کنید برای شما تشریح می‌شود، برای مطالعه مقالات آموزشی سئو نیز باید برنامه مشخصی داشته باشید.

 

سئو ابعاد و مفاهیم گوناگونی دارد که همگی به ‌هم ‌پیوسته هستند؛ اگر مطالعه را از سرخط مناسب شروع نکنید، به نتیجه نمی‌رسید!

 

پیشنهاد ما این است که برای مطالعه مقالات رایگان آموزش سئو به‌ ترتیب طبق 10 دسته بندی که در ادامه لیست کرده‌ایم، شروع کنید:

 

1. مقاله‌های مربوط به نحوه عملکرد موتورهای جستجو و وظیفه آنها

2. سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو به چه معناست یا همان تعریف سئو

3. مقالات آموزش اصول اولیه سئو و معرفی واژگان و اصطلاحات عمومی و تخصصی سئو

4. مطالب مربوط به نحوه کار گوگل، الگوریتم‌های آن و مفهوم تجربه کاربری سایت

5. مطالب مربوط به تعریف مفهوم کلمات کلیدی، هدف جستجوی کاربر و انتخاب کلمه کلیدی

6. یادگیری انواع سئو (کلاه سفید، کلاه خاکستری و کلاه سیاه) و فاکتورهای رتبه بندی یک سایت

7. آشنایی با انواع ابزارهای رایگان و پولی سئو و نحوه تحلیل وضعیت سایت با کمک آنها

8. آشنایی با نحوه تحلیل رقبا براساس کلمات کلیدی و نحوه تحقیق کلمات کلیدی

9. مقالات پیرامون بازاریابی محتوایی و محتوای سئو شده (صفحه اصلی، محصول، وبلاگ و…)

10. مقالات تخصصی آموزش نحوه تدوین استراتژی سئو و لینک سازی

 

آموزش سئو دی ام روم

 

ویژگی‌های مقاله‌های کاربردی و مفید آموزش سئو

مقاله‌ها و مطالب مختلفی درباره آموزش سئو توسط شرکت‌های ارائه خدمات سئو، سایت‌های آموزش رایگان سئو، سایت‌های ابزارهای سئو و حتی خود گوگل ارائه شده است.

 

با توجه به اینکه شما به تازگی در مسیر یادگیری سئو قرار گرفته‌اید، ممکن است نتوانید کیفیت مقالات را ارزیابی کنید و زمان ارزشمندتان صرف مطالعه یک مطلب غیرکاربردی و بی‌کیفیت شود. برای مشاهده مسیر سئو در یک نگاه به مقاله (https://dmroom.co/seo-roadmap/) مراجعه نمایید.

 

برای اینکه این اتفاق نیفتد، قبل از اینکه مطالعه مقاله را شروع کنید، ببینید که آیا این ویژگی‌ها را دارد:

 

1.     توسط یک سایت معتبر منتشر شده باشد

اولین و مهم‌ترین موضوعی که باید به آن توجه کنید، اعتبار سایتی است که مقاله آموزش سئو را منتشر کرده‌ است.

 

اگر به طور دقیق مقالات با عنوان «آموزش سئو» یا «Seo Learning» را در صفحه نتایج گوگل بررسی کنید، خواهید دید که مقالات وب‌سایت‌های معتبر از نظر ارزش علمی و محتوایی غنی‌تر و قابل اعتمادتر هستند و مقالات سایت‌های غیر مرتبط، از نظر ارزش محتوا چیزی به دانش شما اضافه نمی‌کنند.

 

2.     از نظر محتوای آموزشی جامع و کامل باشد

موضوع بعدی توجه به جامع و کامل بودن مقاله است. مقاله‌ای که از نظر محتوایی ارزش داشته باشد، کمتر به حاشیه‌ها پرداخته و بیشتر روی عناوین آموزشی مهم و کاربردی تمرکز کرده ‌است.

 

به ‌عنوان ‌مثال، یک محتوای جامع به کلیه سرفصل‌های سئو داخلی، سئو خارجی و سئو تکنیکال می‌پردازد و این گونه نیست که یک سرفصل را به طور کامل پوشش دهد و سرفصل بعدی را رها کند.

 

3.     ابزارها و روش‌ها به ‌خوبی در آن معرفی شده باشند

ویژگی بعدی مقالات کاربردی و مفید، معرفی روش‌ها و ابزارهای اجرای آنها است. اشاره کلی به یک موضوع به تنهایی کافی نیست، یک مقاله آموزشی باکیفیت روش‌ها و ابزار اجرای آنها را هم معرفی می‌کند.

 

به عنوان مثال، پس از معرفی مفهوم کلمه کلیدی و نحوه انتخاب آن درباره ابزارهای تحقیق کلمه کلیدی هم صحبت می‌کند یا ابزارهای رایگان را معرفی می‌کند.

 

یادگیری سئو به صورت 0 تا 100

 

بهترین مقاله‌های فارسی و انگلیسی آموزش سئو رایگان

با توضیحات بخش قبلی به راحتی می‌توانید مقاله‌های کاربردی و ارزشمند را شناسایی کنید، ولی در این بخش از مطلب قصد داریم مقالاتی را به شما معرفی کنیم که با مطالعه آنها، بدون هدر رفتن وقت می‌توانید سئو را بیاموزید:

 

✔ آموزش سئو دی ام روم

صفحه آموزش سئو آکادمی و آژانس دی ام روم، در یک محتوای جامع و کامل سئوی مقدماتی را به‌ صورت کاملاً رایگان آموزش داده‌ است.

 

در این مقاله تلاش شده تا با مثال‌های کاربردی و استاندارد، معرفی ابزارها و تصاویر جذاب و کاربردی، مفهوم سئو برای افراد کاملاً مبتدی به لحنی ساده و روان توضیح داده شود.

 

در مقاله آموزش سئو رایگان دی ام روم مسیر سئوی یک سایت، مدت زمان تقریبی اجرای این‌ کار، نحوه کار موتورهای جستجو، نحوه رتبه بندی سایت‌ها، فاکتورهای رتبه بندی گوگل (برای مشاهده تمامی فاکتورهای رتبه بندی گوگل می‌توانید به صفحه https://dmroom.co/google-ranking-factors/ مراجعه نمایید)، انواع سئو و حتی مسیر درآمدزایی از سئو نیز توضیح داده ‌شده ‌است.

 

پیشنهاد می‌کنیم فرصت را از دست ندهید و همین حالا برای مطالعه این مقاله ارزشمند به نشانی  https://dmroom.co/seo-tutorial/ مراجعه کنید.

 

✔ آموزش سئو Neil Patel

نیل پاتل یکی از چهره های شناخته شده سئو در سطح بین المللی و یک مشاور تخصصی در زمینه دیجیتال مارکتینگ و سئو است.

 

بخش وبلاگ سایت شخصی نیل پاتل شامل انبوهی از مقالات آموزش سئو از سطح مبتدی تا پیشرفته است. این مقالات براساس تجربه شخصی نیل از پروژه‌های سئو و جدیدترین اخبار و بروزرسانی‌های گوگل تألیف شده‌اند.

 

با مطالعه این مطالب تقریباً می‌توانید مطمئن باشید که به به‌روزترین آموزش‌های سئو در سطح کلاس جهانی دسترسی پیدا کرده‌اید.

 

✔ آموزش سئو Ahrefs

سایت Ahrefs یکی از مهم‌ترین ابزارهای کارشناسان سئو است که امکان آنالیز سئوی سایت، تحقیق کلمات کلیدی، بررسی رقبا، بررسی محتوا، آنالیز رتبه سایت‌ها و… را فراهم کرده‌ است.

 

در وبلاگ این سایت قدرتمند مقاله جامع و کاملی درباره سئو و مسیر یادگیری آن ارائه شده ‌است که می‌توانید از طریق لینک ( ahrefs.com/blog/learn-seo ) به آن دسترسی پیدا کنید.

 

در سایت Ahrefs حتی منابع آموزش رایگان سئوی پیشرفته نیز معرفی شده‌اند که اگر به زبان انگلیسی تسلط داشته باشید، می‌توانید به آسانی از محتوای مفید و کاربردی آنها استفاده کنید.

 

به نقل از گزارش تیم تیتان، مطالعه کامل آموزش سئو، به همراه شرکت در دوره سئو دی ام روم می‌تواند مسیر تبدیل شدن به یک متخصص را برای شما هموار سازد.