وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

عکسی عجیب از واژگونی اتوبوس در ترکیه

عکسی عجیب از واژگونی اتوبوس در ترکیه
این اتوبوس ایرانی به شماره پلاک شماره 36860 IR بامداد دوشنبه در کیلومتر 25 جاده شانلی عرفا به دیاربکر واژگون و سه تن از هموطنانمان کشته و بیش از 40 تن زخمی شدند.
رسانه‌های ترکیه به مسافر ایرانی اتوبوس واژگون شده در ترکیه که به طور معجزه آسا با کمترین صدمه نجات یافت، لقب ‘مرد معجزه’ دادند.

به گزارش ایرنا، این اتوبوس ایرانی به شماره پلاک شماره 36860 IR بامداد دوشنبه در کیلومتر 25 جاده شانلی عرفا به دیاربکر واژگون و سه تن از هموطنانمان کشته و بیش از 40 تن زخمی شدند.

یکی از مصدومان این حادثه "موسی عیسی زاده" بود که در جریان سانحه سر وی در بین گلگیر و لاستیک اتوبوس گیر کرده بود و مطبوعات ترکیه با انتشار این تصویر از آن به عنوان حادثه دلخراش یاد کرده بودند.

 
عکسی عجیب از واژگونی اتوبوس در ترکیه
رسانه‌های ترکیه چهارشنبه در گزارشی از سلامتی این مسافر ایرانی نوشتند که نجات وی یک معجزه بود. این مسافر ایرانی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: من نیز از نجات خود از این فاجعه شگفت زده شده‌ام و الحمدالله ناراحتی مهمی ندارم.

پزشک معالج این ایرانی نیز به خبرنگاران گفت: حال عمومی بیمار خوب است و تنها صدمات کوچکی در ناحیه صورت دارد. وی از تلاش‌های مسوولان بیمارستان در کمک به مصدومان حادثه قدردانی کرد. اتوبوس یاد شده حامل زائران ایرانی از اردبیل به سوریه بود.