وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

نامه محرمانه آمریكا به سعد حریری

نامه محرمانه آمریكا به سعد حریری
روزنامه الاخبار نوشت: ‘عادل بن احمد الجبیر’ سفیر عربستان در آمریكا نامه ای محرمانه از سوی آمریكا به سعد حریری نخست وزیر لبنان تسلیم كرده است.

به گزارش ایرنا از بیروت، این نشریه نوشت: سفیر عربستان در آمریكا در اواسط هفته گذشته ضمن سفری چند ساعته به بیروت با ‘سعد حریری’ دیدار و با تسلیم نامه ای از سوی آمریكا به نخست وزیر لبنان وی را به ابقا در مواضع خود پیرامون كیفرخواست دادگاه بررسی ترور پدرش در زمان معین خود فرا خوانده است.

این روزنامه لبنانی به نقل از منابع آگاه افزود: در این نامه مقامات آمریكا، سعد حریری را بر اصرار بر موضع خود در عدم تلاش در به تأخیر انداختن زمان صدور كیفر خواست دادگاه بین المللی ترور ‘رفیق حریری’ نخست وزیر سابق لبنان و همچنین گریز از رسیدگی به پرونده شاهدان دروغین دادگاه حریری در شورای دادگستری لبنان فرا خوانده اند.

الاخبار امروز دوشنبه همچنین در خبر دیگری به نقل مدارك سری بدست آمده آورده است: صدور كیفرخواست دادگاه بین المللی حریری برخلاف آدعای ‘سعد حریری’ نخست وزیر لبنان و ‘ولید جنبلاط ‘رییس حزب سوسیالیست ترقی خواه دروزی لبنان در عقب افتادن تاریخ صدور، قبل از پایان سال میلادی جاری صادر خواهد شد.

این روزنامه افزود: این مدارك عبارت از نامه های رد و بدل شده میان دادگاه بین المللی ترور ‘رفیق حریری’ نخست وزیر سابق كشور لبنان با وزارت دادگستری و خارجه كشور سوئد است.