وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تکذیب خبر دیدار خاتمی با ناطق نوری

تکذیب خبر دیدار خاتمی با ناطق نوری
برخی سایت های خبری و به دنبال آن نشریات خبری مبنی بر ملاقات محمد رضا خاتمی با حجت الاسلامالمسلمین ناطق نوری را منتشر کردند و مدعی شدند در این دیدار در خصوص موضوع آشتی ملی و …مباحثی مطرح شد.
سفیر: یک مقام نزدیک به دفتر حجت الاسلام و المسلمین ناطق نوری با دروغ خواندن خبر دیدار محمد رضا خاتمی با رئیس دفتر بازرسی ویژه مقام معظم رهبری تاکید کرد: متاسفانه انتشار اخبار نادرست و دروغ به رویه های عادی در فضای مطبوعاتی کشور تبدیل شده است.

یک مقام نزدیک به دفتر حجت الاسلام و المسلمین ناطق نوری خبر دیدار وی با محمد رضا خاتمی را تکذیب کرد.

برخی سایت های خبری و به دنبال آن نشریات خبری مبنی بر ملاقات محمد رضا خاتمی با حجت الاسلام و المسلمین ناطق نوری را منتشر کردند و مدعی شدند در این دیدار در خصوص موضوع آشتی ملی و …مباحثی مطرح شد.

اما یک مقام نزدیک به دفتر حجت الاسلام و المسلمین ناطق نوری ضمن تکذیب این خبر و اساسا دروغ خواندن خبر دیدار محمد رضا خاتمی با رئیس دفتر بازرسی ویژه مقام معظم رهبری در گفتگو با سفیر، تاکید کرد: متاسفانه انتشار اخبار نادرست و دروغ به رویه ای عادی در فضای مطبوعاتی کشور تبدیل شده است و تاسف بارتر آنکه برخی رسانه های مدعی اصولگرایی و ارزشمداری به حداقل موازین اخلاقی و حرفه ای در پیگیری صحت و سقم خبر پایبند نبوده و برای رسیدن به هدف و مقصود به هر ابزاری ولو نامشروع متوسل می شوند.