وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

دلیل خودکشی علیرضا ‌پهلوی (+محل خودکشی)

دلیل خودکشی علیرضا ‌پهلوی (+محل خودکشی)
منابع نزدیك به خاندان پهلوی روز چهارشنبه 5-1-2010 به العربیه گفتند كه عامل خودكشی علیرضا پهلوی پسر دوم آخرین شاه ایران ، غرق شدن معشوقه وی در سال گذشته بوده است.
به گزارش مشرق، علیرضا، پسر دوم محمد رضا پهلوی، روز سه شنبه در منزل شخصی خود در بوستون مركز ایالت ماساچوست آمریكا خودكشی كرد.
 
دلیل خودکشی علیرضا ‌پهلوی (+محل خودکشی)
منابع نزدیك به خاندان پهلوی كه خواستند نامشان فاش نشود در این باره به العربیه اعلام كردند كه پس از حادثه غرق شدن معشوقه علیرضا پهلوی ، وی كمتر در ملأ عام ظاهر شد و بیشتر گوشه گیر و بیمار بوده است.این منابع معشوقه علیرضا پهلوی را لیلا آزموده اعلام كردند و افزودند كه وی سال گذشته به همراه علیرضا در یك سفر تفریحی دریایی غرق شد. بنابر گزارش نزدیكان به خاندان پهلوی در این حادثه علیرضا بسیار تلاش كرد تا لیلا معشوقه خود را نجات دهد اما تلاش وی نتیجه ای را در بر نداشته است.
 
دلیل خودکشی علیرضا ‌پهلوی (+محل خودکشی)
سایت خاندان پهلوی روز چهارشنبه با درج خبری خودكشی علیرضا نوشت كه علیرضا هرگز خاطره مرگ پدر و خواهرش را فراموش نكرده است. گفتنی است كه لیلا كوچكترین فرزند محمد رضا پهلوی نیز در سال 2001 میلادی در هتلی در لندن ، با خوردن 270 قرص خواب آور در لندن خودكشی كرد.
 
دلیل خودکشی علیرضا ‌پهلوی (+محل خودکشی)
بازتاب خبرخودكشی علیرضا پهلوی
خبر درگذشت علیرضا پهلوی 44 ساله در منزلش در بوستون در میان جوامع ایرانی خارج از كشور بازتاب گسترده ای داشت . بسیاری بر این باورند كه مرگ وی نماد ارتباط از دست رفته با دوران پیش از پیروزی انقلاب در سال 1979 میلادی در ایران بود كه به سرنگونی رژیم شاه منجر شد . وی پس از مرگ خواهر سی و یك ساله اش لیلا در سال دو هزار و یك میلادی كه جسد بی جانش در اتاق هتلی در لندن پیدا شد دچار بیماری افسردگی شده بود.

نازی افتخاری كه در دفتر رضا پهلوی در واشنگتن كار می كند و دوست نزدیك خانوادگی آنهاست گفت افسردگی علیرضا پهلوی با گذشت زمان پس از ترك ایران زندگی در خارج از كشور مرگ پدر و سپس خواهرش كه احساس نزدیكی زیادی با وی داشت بیشتر شد. در گزارش آسوشیتدپرس آمده است، پلیس بوستون اعلام كرد آنها جسد مردی را كه با شلیك گلوله خود را كشته بود اندكی پس از ساعت دو بامداد روز سه شنبه در خانه ای در محله ساوت اند بوستون پیدا كردند.

پلیس هویت این مرد را تایید نكرد اما یك مقام قضایی كه اجازه نداشت هویت جسد را فاش كند و خواست نامش فاش نشود تایید كرد كه این مرد علیرضا پهلوی بوده است. افسر پلیسی كه دیده شد عصر روز سه شنبه وارد ساختمان محل سكونت علیرضا پهلوی شد و با خانواده وی صحبت كرد از مصاحبه با خبرنگاران خودداری كرد.

دان فیلیپس همسایه 42 علیرضا پهلوی گفت: شناخت زیادی از وی نداشت اما علیرضا را فردی بسیار اجتماعی توصیف كرد كه همیشه بسیار مرتب لباس می پوشید. فیلیپس افزود: من همیشه وی را می دیدم كه اطراف اینجا قدم می زد و اغلب لباس جین آبی و كت ورزشی می پوشید.