وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

درآمد زایی جالب ازدواج سلطنتی برای اهالی لندن

درآمد زایی جالب ازدواج سلطنتی برای اهالی لندن
لندنی‌ها برای اجاره خانه‌های خود به سیل توریست‌هایی که برای مراسم ازدواج پرنس ویلیام به لندن آمدند، خانه های خود را ترک کردند.
 
همزمان با برگزاری مراسم ازدواج سلطنتی در بریتانیا و سیل توریست های خارجی که برای شرکت دراین مراسم ، روانه این کشور شده اند، سکنه لندن برای کسب درآمد بیشتر خانه های خود را ترک و آن را به توریست ها اجاره می دهند.

«ادوارد کورام جیمز» که مالک یک آپارتمان در لندن است و آپارتمان دو خوابه خود را به قصد اجاره در وب سایت های ویژه آگهی اجاره به توریست ها داده است، می گوید:«من بدهی بسیار سنگینی دارم و برای پرداخت بدهی خود به این کار نیازمندم.»

او امیدوار است در زمان برگزاری مراسم ازدواج شاهزاده انگلیسی مشتری خوبی پیدا کند که با پرداخت کرایه بهای مناسبی او را دراین کار کمک کند.

نرخ تعیین شده برای آپارتمان وی بسته به این که شخص برای چه مدتی بخواهد در آپارتمان وی بماند درحدود 600 دلار برای هر شب و 824 دلار برای هر روز تفاوت دارد.

اما وی تنها مورد از لندنی هایی نیست که قصد دارد از فرصت کنونی حضور توریست ها استفاده کند و خانه اش را کرایه بدهد زیرا فهرست موارد مشابه در برخی سایت های ویژه اجاره خانه درلندن بسیار است.

 
این تصمیم شاید برای بسیاری از توریست ها هم تنها گزینه مناسب باشد زیرا قیمت رزو هتل در لندن پس از اعلام مراسم ازدواج به سه برابر وضعیت عادی افزایش یافته و این امر سبب شده تا مالکان خانه ها در لندن به فکر کرایه دادن تمام یا لااقل بخشی از خانه های خود بیفتند.

همچنین خبرگزاری میراث فرهنگی گزارش داده است، مدیر سایت اسپات اور که ویژه معاملات املاک درلندن است پیش بینی کرده است که مالکان خانه ها طی این مدت به روی مسافرانی که قصد سفر دارند تا این مراسم راتجربه کنند باز بگذارند و خود همچون ادوارد که قصد دارد با دوستانش به خارج از انگلستان سفر کند درحالی که در خانه خود با توریست هایی از دیگر کشورهای جهان شریک شده است.