وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فریب دختر جوان با عنوان برادر فوتبالیست مشهور

فریب دختر جوان با عنوان برادر فوتبالیست مشهور
پسر تبهکار که خود را برادر یکی از فوتبالیست‌های سرشناس کشور معرفی کرده و دختر دانشجو را به بهانه ازدواج فریب داده بود، با ردیابی‌های قضایی- پلیسی به دام افتاد.

چند ماه قبل دختر جوانی به نام «الهام» به دادسرای شهرستان ری رفت و هنگام تسلیم شکایت به بازپرس صادقی از شعبه ششم گفت: مدتی قبل با پسر جوانی به نام «فردین» 32 ساله در خیابان آشنا شدم. او که خود را برادر یکی از فوتبالیست‌های سرشناس کشور معرفی می‌کرد، با چرب‌زبانی فریبم داد و طرح دوستی ریخت. مدتی بعد هم از من خواستگاری کرد که موضوع را با خانواده‌ام در میان گذاشتم.

پس از چند جلسه دیدار و گفت‌وگو، به پیشنهاد او با خودرویم به شمال رفتیم اما او در فرصتی مناسب خودرو را به همراه 400 هزار تومان پول نقد برداشت و به طور ناگهانی ناپدید شد اما ساعتی بعد تلفنی تماس گرفت و ضمن عذرخواهی گفت: برایش کار مهمی پیش آمده بود که باید به دیدن یکی از دوستانش در همان حوالی می‌رفت.

در حالی که اطمینان داشتم خیلی زود بازمی‌گردد، ساعتی بعد تلفنی تماس گرفت و از من خواست 250 هزار تومان به حسابش واریز کنم من هم بلافاصله پول را از طریق کارت بانکی‌ام به حسابش ریختم اما بعد از آن تلفن همراهش خاموش شد. حالا هم به تهران بازگشته‌ام و از او هم هیچ خبر و نشانی ندارم!

همزمان با این شکایت، مأموران پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران مأمور رسیدگی به پرونده شدند. آنها سرانجام پس از 2 ماه تحقیقات پلیسی، رد پای متهم را سوار بر خودروی شاکی در حوالی مشهد یافته و در عملیاتی دستگیرش کردند.

متهم در بازجویی‌ها پس از اعتراف به جرمش گفت به دلیل بیکاری و مشکلات شدید مالی، دختر جوان را فریب داده است. در حال حاضر وی با قرار قانونی در بازداشت است و تحقیقات تخصصی در این باره ادامه دارد.