وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

افزایش خشونت‌ جنسی در ارتش آمریکا

افزایش خشونت‌ جنسی در ارتش آمریکا
به گزارش روزنامه آمریکایی کریستین‌ساینس مانیتور، زمانی که "آندریا نیوتلینگ " نظامی زن ارتش آمریکا توسط دو تن از نظامیان مرد آمریکایی در زمان استقرار در عراق در سال ۲۰۰۵ مورد حمله جنسی قرار گرفت، تصمیم گرفت فرماندهان خود را از این موضوع مطلع نکند.

وی پیشتر توسط یکی از همکاران خود مورد حمله جنسی قرار گرفته بود و از اینکه این مشکل را مطرح کند بسیار نگران بود و می‌ترسید که وی به عنوان یک فرد مشکل‌ساز تلقی شود و پس از آن مجبور بود برای نجات خود برای مدت زمان طولانی تختواب سفری بخوابد و اسلحه خود را برای دفاع از خویش در کنارش قرار دهد.

روزنامه آمریکایی کریستین‌ساینس مانتیور با اشاره به افزایش خشونت‌های جنسی در میان ارتش آمریکا تصریح کرد ۱۹ درصد از زنان ارتش آمریکا و ۲ درصد از مردان ارتش این کشور تحت تأثیر حملات جنسی در ارتش آمریکا قرار می‌‌گیرند اما گزارش اندکی در این‌باره منتشر می‌شود.

بر اساس یک بررسی که ماه گذشته انجام شد، بررسی پرسنل نیروی هوایی آمریکا نشان داد که تنها یک نفر از ۵ زن نظامی آمریکایی و یک نفر از ۱۵ مرد نظامی زمانی که توسط نظامیان دیگر آمریکایی مورد خشونت جنسی قرار می‌گرفتند، گزارش آن را به مقامات بالاتر خود می‌دادند.

بر اساس این گزارش، نیمی از زنان نظامی آمریکایی که گزارش دادند مورد خشونت جنسی قرار گرفته‌اند تأکید داشتند که از ترس آنکه با آنها رفتار بدی شود و توسط مقامات عالیرتبه خود مورد تنبیه قرار گیرند، دوست نداشتند گزارش آنکه مورد تجاوز جنسی قرار گرفته‌اند را مطرح کنند و یک سوم از آنها اعلام کردند که اعتمادی به فرایند گزارش این موارد ندارند.

این روزنامه آمریکایی در ارتباط با بی‌توجهی مقامات آمریکایی نسبت به این جرایم که در ارتش آمریکا شایع است، اینگونه نوشت: از میان آندسته از نظامیان آمریکایی که گزارش‌هایی از خشونت‌های جنسی در ارتش آمریکا را مطرح کرده‌اند، اعلام کرده‌اند که فرد مهاجم به آنها به هیچ‌ عنوان به دادگاه کشیده نشد و عدالت در خصوص آنها اجرا نشد.