وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تجاوز و خفه کردن پیر زن 88 ساله توسط مرد 30 ساله

تجاوز و خفه کردن پیر زن 88 ساله توسط مرد 30 ساله
قاتلی که بعد از تجاوز به پیرزن 88 ساله او را با بالش خفه کرده بود، با تزریق مواد سمی جدید در امریکا اعدام شد.
به گزارش ایران ناز به نقل از آسوشیتدپرس : جری ترل جکسون 30 ساله ساعت 9:14 شب پنجشنبه به وقت ملی با تزریق مواد ترکیبی از سه سم قوی در زندان و مرکز بازپروری گرینزویل اعدام شد. در لحظات آخر از وی خواسته شد تا جملات آخر را بر زبان بیاورد اما وی تنها به "نه" گفتن بسنده کرد در حالی که نفسهایش به شماره افتاده بود.

تیم اعدام 15 دقیقه وقت صرف کرد تا مواد سمی را از طریق دو دست قاتل به بدنش که روی صندلی مخصوص متصل شده بود وارد کند و بعد از تزریق تنها 4 دقیقه وثت صرف شد تا مرگ وی رسما اعلام شود.

قاتل به اتهام تجاوز و قتل راث فیلیپس خیاط 88 ساله در آپارتمانش واقع در ویلیامزبورگ در سال 2001 به اعدام محکوم شده بود. ایالت ویرجینیا مانند سایر ایالات به تازگی از ترکیب سدیم تیوپنتال و پنتوباربیتال بدلیل کمبود مسکن برای تزریق استفاده می کند.

ریچارد فیلیپس روز 26 آگوست 2001 جسد مادرش را در خانه اش پیدا کرد.ریچارد مادر خود را بدلیل تنهایی(مقتول مدت 30 سال بیوه بوده است) از نیوهمشایر به ویرجینیا نزد خود آورده بود و مادرش تا لحظه مرگ کار خیاطی می کرد. روز اعدام جری کسی از وابستگان مقتول سر صحنه اعدام نرفت و حضور نداشت.

بر اساس مدارک موجود در دادگاه قاتل غیر قانونی پنجره را شکسته و وارد خانه شد. مقتول خواب بود و بعد از بیداری به قاتل پیشنهاد کرد اگر پولی، چیزی می خواهد بگوید اما قاتل در نهایت بی رحمی در حالی که بالش را روی صورت او قرار داده بود به او تجاوز کرده و خفه اش کرد.

ظاهرا بعد از ارتکاب جرم جری با ماشین داخل خانه و 60 دلار پول پا به فرار گذاشت و با 60 دلاری که دزدیده بود ماری جوآنا خریده و مصرف کرد.

ماه گذشته و قبل از اجرای حکم اعدام جری معذرت خواهی کرده واظهار تاسف کرده که چنین عمل زشتی را مرتکب شده است.

سال گذشته حکم وی به تعویق افتاد تا در دادگاه استیناف برادر و خواهر قاتل شهادت دهند که قاتل از بچگی مورد سوء استفاده جنسی قرار گرفته و بدلیل مشکلاتی که در کودکی داشته، اعنالش قابل کنترل و مدیریت نبوده است.

 
دادگاه فدرال اظهارت جدید را نپذیرقت و مصائب کودکی نیز نتوانست در تخفیف مجازات به وی کمک کند.باب مک دونل فرماندارویرجینیا ز ماجرای سوء استفاده جنسی از قاتل در زمان کودکی و اینکه در 19 ماهگی دستش به همین دلیل شکسته شده نیز باخبر شد اما هیچکدام از این موارد باعث نشده تا آنها تصمیم خود را عوض کنند.