وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

خودکشی دلخراش یک مادر و فرزند ایرانی در دبی!

خودکشی دلخراش یک مادر و فرزند ایرانی در دبی!
به گفته پلیس امارات، این زن ایرانی برای سوار کردن دختر ۱۴ ساله خود به اتوبوس مدرسه از آپارتمانش خارج شده و به پایین برج رفته بود. هنگامی که او و دخترش در انتظار رسیدن اتوبوس مدرسه بودند، فرزند دیگر این زن که یک پسر پنج‌ساله بود از پنجره آپارتمان مشغول تماشای آنان بود اما ناگهان به پایین پرتاب شد و در برابر چشمان حیرت‌زده مادر و خواهرش با زمین برخورد کرد و جان باخت.

به گزارش ایران ناز زن مصیبت‌زده که در اثر دیدن صحنه دلخراش برخورد کودکش با زمین و جان دادن او دچار شوک روانی شده و کنترل خود را از دست داده بود به سرعت از پله‌ها بالا رفت و خود را به آپارتمان مسکونی‌اش رساند.

 
او سپس در یک تصمیم ناگهانی خود را از همان پنجره‌ای که پسرش از آن سقوط کرده بود به پایین پرتاب کرد و کنار جسد فرزندش جان سپرد.

این گزارش حاکی است دختر ۱۴ساله این زن که در زمانی کوتاه شاهد صحنه دلخراش جان باختن مادر و برادر خردسالش بوده هم‌اکنون دچار شوک روانی شدید شده و در بیمارستان بستری است.

پیکر این مادر و فرزند ایرانی هم اکنون به بیمارستان «رشید» دوبی منتقل شده است. همسر زن جان‌باخته به هنگام حادثه در مسافرت به‌سر می‌برده و پس از شنیدن خبر این حادثه دلخراش در حال بازگشت به دوبی است.