وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

جزئیات باور نکردنی گرانترین پیش‌ فروش مسكن تهران

جزئیات باور نکردنی گرانترین پیش‌ فروش مسكن تهران
گران‌قیمت‌ترین فایل مربوط به پیش‌فروش مسكن در تهران روز گذشته در سامانه مجازی معاملات ملك، به ثبت رسید.

به گزارش رسانه ها، این فایل شامل یك پنت‌هاوس 840 مترمربعی در محله زعفرانیه است كه سازنده آن هر مترمربع این ملك را 20 میلیون تومان تعیین قیمت كرده است.

این پنت‌هاوس در طبقه 14 ساختمانی واقع شده كه در حال‌حاضر ساخت آن به مرحله سقف‌زنی طبقه 15 رسیده است و سازنده در جزئیات فایل اعلام كرده است كه پنت‌هاوس 20 ماه دیگر آماده تحویل خواهد بود.

جزئیات نحوه پیش‌فروش این پنت‌هاوس كه در سایت ایران‌فایل درج شده، نشان می‌دهد در این ملك 4 اتاق خواب وجود دارد و استخر و سونا و جكوزی نیز دارد.
همچنین در فایل مربوط به پیش‌فروش این واحد مسكونی قید شده است: قیمت مترمربعی 20 میلیون تومان به عنوان «قیمت‌نهایی» است.

قیمت كل فروش گرانترین پنت‌هاوس در مرحله پیش‌فروش 16 میلیارد و 800 میلیون تومان تعیین شده است كه بنگاه فروشنده این ملك، چنانچه به نرخ مصوب اتحادیه املاك عمل كند و حداكثر یك‌درصد بابت پورسانت انجام معامله از طرفین –خریدار و فروشنده پنت‌هاوس- دریافت كند، حدود 150 میلیون تومان از فروش این ملك، عایدی به دست خواهد آورد.

به گزارش «دنیای‌اقتصاد» سطح قیمت‌های پیشنهادی برای پیش‌فروش مسكن در سامانه ایران‌فایل نشان می‌دهد: اغلب واحدهای مسكونی متراژ متوسط مترمربعی بین 2 میلیون تا 2 میلیون و 500 هزار تومان از سوی سازنده‌ها به بازار عرضه می‌شود.همچنین زمان تحویل واحدها نیز اغلب بین 5 تا 10 ماه آینده، اعلام شده است.