وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

کلاهبرداری کردن 2 پسر دخترنما با ترفند روابط جنسی

کلاهبرداری کردن 2 پسر دخترنما با ترفند روابط جنسی
به گزارش ایران ناز به نقل از خراسان این دو پسر در صفحات اجتماعی اینترنت، خود را به عنوان دختر جوان معرفی می کردند و با قرار دادن تصاویری با پوشش نامناسب از زنان و دخترانی که هویت آن ها مشخص نیست، از کاربران درخواست کمک می کردند و یا از آنان می خواستند که به منظور برقراری رابطه نامشروع ابتدا مبالغی را به حسابشان واریز کنند.

در یکی از این موارد کارآگاهان پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات اردبیل، هنگام رصد فضای اینترنت برای شناسایی مجرمان و مقابله با جرایم و تخلفات اینترنتی در یکی از شبکه های اجتماعی با صفحه ای مواجه شدند که در آن صفحه دختری با قرار دادن عکس های زننده خود از شهروندان تقاضای کمک مالی کرده و بدین منظور شماره حسابی را در آن صفحه قید کرده بود و از کاربران خواسته بود چون سرپرستی ندارد تا از وی نگهداری کند، کمک های خود را به این شماره حساب واریز کنند.

کارشناسان پلیس فتا با دیدن این صفحه اجتماعی و تصاویر درج شده در آن به موضوع مشکوک شدند و بررسی خود را برای اطلاع از صحت و سقم ادعاهای نامبرده آغاز کردند. ماموران پس از تحقیقات فراوان و بررسی شماره حساب متهم، دریافتند که این شماره حساب متعلق به یک پسر جوان است. بنابراین با شناسایی محل زندگی وی، او را دستگیر کردند. متهم دستگیر شده در بازجویی ها صراحتا به جرم خود اعتراف کرد و گفت: بیکارم و به منظور کسب آسان درآمد چنین نقشه ای به ذهنم خطور کرد.

در مورد دوم نیز پسر جوانی در همدان پس از عضو شدن در یکی از شبکه های اجتماعی، تعدادی عکس با پوشش نامناسب و زننده از زنانی که هویت آن ها نامعلوم است در صفحه ای که ایجاد کرده بود، قرار داده و در این صفحه ضمن معرفی خود به عنوان دختری جوان تقاضای برقراری رابطه نامشروع با کاربرانی که تمایل به انجام آن دارند، کرده و در آن صفحه شماره حسابی را قید کرده بود تا به منظور برقراری ارتباط مبلغی را به این شماره حساب واریز کنند.

این گزارش حاکی است با توجه به حساسیت موضوع و از آن جا که بعید به نظر می رسید زن جوانی با انتشار عکس های خود در اینترنت چنین درخواست های شرم آوری را مطرح کند، گروهی از کارآگاهان پلیس فتا به دستور سرهنگ وطنی رئیس پلیس فتای استان همدان مامور شناسایی این فرد شدند و پس از رصد آدرس اینترنتی و شماره حساب متهم، محل سکونت وی را شناسایی و او را که پسری جوان بود دستگیر کردند. این متهم نیز هدف خود از این اقدام را کلاهبرداری و کسب درآمد ذکر کرد .