وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

دزدی که عاشق شد

جوان 17 ساله‌ای كه با ربودن كیف یك زن 29 ساله عاشق وی شده بود دستگیر شد.

عصر روز 5 خرداد سال‌جاری مأموران گشت انتظامی تهران بزرگ در حین گشت‌زنی در غرب تهران از وقوع یك فقره كیف‌قاپی با خبر شدند.

مأموران با حضور در محل حادثه دریافتند 2 نوجوان با تهدید یك زن جوان به وسیله چاقو اقدام به ربودن كیف‌ دستی وی كرده و سپس از محل متواری شده‌اند.

رضوانفر دادیار شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران بزرگ درباره این پرونده گفت: تحقیقات درخصوص این پرونده ادامه یافت تا مأموران بتوانند 2 نوجوان را دستگیر كنند.

وی ادامه داد: پس از این زن جوانی كه كیف دستی‌اش به سرقت رفته بود 2 روز بعد به دادسرای امور جنایی مراجعه كرد و مدعی شد تلفن منزلش مزاحم تلفنی دارد. تحقیقات از این زن ادامه یافت تا اینكه مشخص شد مزاحم تلفنی این فرد یكی از همان دو نوجوان سارق كیف‌دستی است كه به طرز عجیبی دست به ایجاد مزاحمت زده است.

رضوانفر دادیار شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران گفت: تحقیقات در خصوص شناسایی محل اختفای این نوجوان آغاز شد تا اینكه سرانجام این فرد دستگیر شد.

افشین 17 ساله به محض دستگیری به ارتكاب سرقت كیف‌دستی این زن جوان با همدستی كوروش 18 ساله اعتراف كرد و مدعی شد این اولین تجربه آنها بوده است.

افشین مدعی شد پس از آنكه كیف شاكی را ربوده‌اند در تقسیم اموال كیف پول وی به او رسیده است و این فرد با دیدن عكس صاحب كیف به وی علاقه‌مند شده و از روی شماره ضروری داخل كیف برای این فرد مزاحمت ایجاد كرده است.

رضوانفر گفت: كوروش نیز با راهنمایی‌های افشین شناسایی و دستگیر شد و او نیز این داستان را تأیید كرد و مدعی شد این اولین باری بوده است كه دست به سرقت زده است.
وی افزود: به تمام شهروندان توصیه می‌شود از قرار دادن عكس اعضای خانواده خود داخل كیف‌دست‌شان خودداری كنند تا در صورت به سرقت رفتن كیف فرصت سوءاستفاده برای سارقان پیش نیاید.


پایگاه فرهنگی تفریحی ایران ناز