وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

مایکروسافت و انتشار جزئیات سیستم‌عامل مجازی Windows Azure

شرکت مایکروسافت در نظر دارد از ماه آینده جزئیات بیشتری را پیرامون سیستم‌عامل مجازی خود موسوم به Windows Azure منتشر کند.

این شرکت نرم‌افزاری سال گذشته برای نخستین بار سیستم‌عامل جدید خود مبتنی بر اینترنت(Cloud) را طی یک همایش در معرض دید عموم قرار داد. قرار است که برخی قابلیت‌های این سیستم‌عامل، برای انجام آزمایش و به صورت رایگان تا پایان سال جاری میلادی عرضه شود.

مایکروسافت اعلام کرده است که ابزارهای Azure را روی پایگاه‌های داده خود اجرا خواهد کرد که بر اساس نیازهای کاربران، این منابع کامپیوتری تغییر می‌کنند.

"آلیسون واتسون"(Allison Watson) مدیر مرکز تولید سیستم‌عامل Azure در شرکت مایکروسافت طی یک مصاحبه اعلام کرد که این شرکت طی کنفرانس "شرکای جهانی مایکروسافت" که از 13 تا 16 ژوئیه در نیو اورلئان برگزار می‌شود، جزئیات مربوط به این سیستم‌عامل را به همراه نحوه همکاری شرکت‌ها در تکمیل این نرم‌افزار جامع اعلام خواهد کرد.

مایکروسافت هم‌اکنون اعلام کرده است که در زمینه قیمت، Azure را ارزان‌تر از سیستم‌های عامل مشابه وارد بازار کرد و رقابت سختی را در این زمینه به‌وجود خواهد آورد.

غول نرم‌افزاری جهان همچنین خاطرنشان کرده است که احتمال دارد در جریان استفاده از پایگاه‌های داده با دیگر شرکت‌ها همکاری کند، اما واتسون اعلام کرده است که جزئیات بیشتر در این زمینه را ماه آینده تشریح خواهند کرد.



پایگاه فرهنگی تفریحی ایران ناز