وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

انتشار ویروس هری پاتر

فروشنده نرم‌افزار امنیتی PC Tools به طرفداران هری پاتر هشدار داد از كلیك برروی لینكی كه ادعا می‌كند فیلم هری پاتر و شاهزاده نیمه اصیل را به رایگان پخش می‌كند، خودداری كنند.
به گزارش سرویس فن‌آوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این شركت خلافكاران اینترنتی را شناسایی كرده كه كاربران جست‌وجو كننده این فیلم در اینترنت را با لینك‌هایی كه ظاهرا برای دانلود فیلم هستند اما در حقیقت نرم‌افزار مخرب در رایانه كاربران نصب می‌كند، هدف گرفته‌اند.

مایكل گرین، معاون استراتژی محصول PC Tools، به علاقه‌مندان فیلم‌های هری پاتر توصیه كرد این فیلم را در سینما مشاهده یا از منابع قانونی و معتبر دانلود و خریداری كنند.

به گفته وی، مجرمان اینترنتی با استفاده از تاكتیك‌های بهینه‌سازی موتور جست‌وجوی «بلك هت»، شبكه‌های محبوب اشتراك گذاری فایل و نقطه به نقطه شامل digg.com، blogspot.com و سایت‌های دیگر را هدف گرفته‌اند.

بر اساس این گزارش، مجرمانی كه افراد علاقه‌مند به فیلم‌های جدید را دنبال می‌كنند از شمار قابل توجه طرفداران هری پاتر كه به دنبال دانلود این فیلم پیش از اكران آن هستند، بهره می‌گیرند و كاربران را با عناوینی چون «هری پاتر و شاهزاده نیمه اصیل آنلاین را به رایگان تماشا كنید» جلب می‌كنند.

لینك‌های مشاهده شده مربوط به كلید واژه‌های این فیلم در موتورهای جست‌وجو كاربران را به پست بلاگ اسپاتی هدایت می‌كند كه حاوی تصاویر بیش‌تری از فیلم جدید هری پاتر است تا علاقه‌مندان را به كلیك مجاب كند و كلیك برروی یكی از این لینك‌ها علاقه‌مندان را به دانلود ویدیویی هدایت می‌كند كه نرم‌افزار مخرب به همراه آن نصب می‌شود.


پایگاه فرهنگی تفریحی ایران ناز