وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

کوتاه ترین ازدواج‌های هالیوودی‌ها!!

کوتاه ترین ازدواج‌های هالیوودی‌ها!!
فكر می‌كنید متوسط عمر ازدواج آدم مشهورها چه‌قدر است؟ قطعا نمی‌توان عمر متوسطی برای ازدواج این همه آدم تعیین كرد اما می‌توان چند تا از كوتاه‌ترین آنها را معرفی كرد…

رودولف والنتینو و جین آكر – (سال ازدواج: 1919) – مدت دوام آوردن ازدواج: 6 ساعت
ستاره مشهور سینمای صامت و بازیگر تازه مطرح شده آن دوران، جشن عروسی باشكوهی گرفتند اما صبح روز بعد پس از یك دعوای شدید از هم جدا شدند. كسی علت جدایی این زوج را نفهمید. هر چند پیش‌خدمت هتل محل اقامت آنها ادعا می‌كرد كه آنها بر سر نحوه صبحانه خوردن دعوا كرده‌اند. طلاق این دو از لحاظ رسمی البته سه سال بعد ثبت شد اما این دو طی این سه سال حتی یك ثانیه هم در كنار هم نبودند.

درو باریمور و جرمی توماس – (سال ازدواج: 1994) – مدت دوام آوردن ازدواج: 3 روز
دروباریمور، دختر شرور‌هالیوود در دهه نود بود. ازدواج او با جرمی توماس تنها سه روز و ازدواج او با تام گرین ـ در سال 2001 ـ تنها پنج ماه دوام آورد. او در بین این دو ازدواج دوبار به علت اعتیاد به مواد مخدر به مركز ترك اعتیاد فرستاده شد و هر دو همسرش اعتیاد وی به مواد مخدر را علت جدا شدن از وی ذكر كردند.
 
لیزاماری پریسلی و نیكلاس کیج (سال ازدواج: 1995) – مدت دوام آوردن ازدواج : سه ماه و 24 روز
لیزا ماری پریسلی، دختر الویس پریسلی نه بازیگر موفقی شد نه خواننده محبوبی. وی در زندگی زناشویی هم چندان موفق نبود البته ازدواج اول او با دنی كو 6 سال به طول انجامید اما ازدواج دوم او با مایكل جكسون تنها نوزده ماه دوام آورد. وی سپس با نیكلاس كیج كه در آغاز راه شهرت و عاشق موسیقی الویس پریسلی هم بود، ازدواج كرد اما فقط 114 روز بعد، از او جدا شد. ازدواج چهارم او هم فقط 16 ماه دوام آورد.

الیزابت تایلور و نیكی هیلتون – (سال ازدواج: 1950) – مدت دوام آوردن ازدواج: 8 ماه
الیزابت تایلور در سال 1950 در حالی كه تنها نوزده سال داشت، با نیكی هیلتون، هتل‌دار معروف و یكی از شركای هتل‌های زنجیره‌ای هیلتون (و پدربزرگ پاریس هیلتون) ازدواج كرد اما خیلی زود از او جدا شد. او بعدها در مورد این ازدواج گفت: «تقصیر من بود. من آن زمان از لحاظ ظاهری كاملا شبیه یك زن بالغ اما از لحاظ ذهنی مثل یك كودك بودم.» الیزابت تایلور، بازیگر مشهور در میان سینمایی‌ها ركورددار ازدواج بود. او در مجموع طی پنجاه سال هشت بار ازدواج كرد كه طولانی‌ترین آنها 9 سال دوام آورد. ازدواج هفتم او با مردی بود كه 22 سال از وی جوان‌تر بود.

و اما کوتاه‌ترین ازدواج
رکورد کوتاه‌ترین مدت زمان ازدواج متعلق به بریتنی اسپیدز، خواننده آمریکایی است که هر از گاهی حواشی پر سر و صدایی در مورد او به گوش می‌رسد. به غیر از اعتیاد به مواد مخدر، چند بار ازدواج و رفتارهای غیرطبیعی، شاید عجیب‌ترین خبر مربوط به او در سال 2004 منتشر شد. بریتنی اسپیدز فقط 55 ساعت بعد از ازدواج با یکی از دوستان قدیمی خود در شهر لاس‌وگاس، از وی جدا شد. وی به خبرنگاران گفت که هدفش از این کار فقط تجربه ازدواج بوده است. همان زمان گفته می‌شد این کار بریتنی اسپیدز هم در راستای جلب توجه رسانه‌ای بوده است.