وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

رسوایی اخلاقی وزیر فرهنگ فرانسه

رسوایی اخلاقی وزیر فرهنگ فرانسه
افشای رسوایی اخلاقی وزیر فرهنگ جدید فرانسه ضربه ای تازه برای دولت این کشور است.

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از روزنامه تایمز حاکیست ، فردریک میتران وزیر فرهنگ جدید سارکوزی شب گذشته به دنبال به راه افتادن طوفانی از خبرها درباره رسوایی های اخلاقی سابق او، برای حفظ نام و سمت خود به تکاپو افتاد.
 
فردریک میتران برادرزاده رئیس جمهور فقید فرانسه که علنا به عنوان فردی همجنس باز شناخته می شود، پس از آن با این کشمکش ها روبرو شد که سیاستمداران مخالف یکی از نکات مطرح در خاطرات شخصی او را برجسته کردند.
 
در این اتوبیوگرافی، وی به تمایل خود برای سوءاستفاده جنسی از پسران جوان در ازای پرداخت پول به آنها اشاره کرده است.
 
این بیوگرافی شخصی در سال دو هزار و پنج به پروفروش ترین کتاب سال تبدیل شد و میتران شصت و دو ساله به علت صداقتش ستایش شد.
 
مارین لوپن از اعضای حزب راست گرای افراطی جبهه ملی روز دوشنبه با قرائت بخش هایی از این خاطرات شخصی در برنامه ای تلویزیونی ، خواستار استعفای میتران شد.
 
این حزب سوسیالیست دیروز اعلام کرد کسی که آشکارا مرتکب آزار جنسی کودکان شده است نمی تواند به عنوان وزیر در کابینه حضور داشته باشد.
 
در حالیکه میتران از واکنش حزب جبهه ملی ابراز تعجب می کند، مشاوران او گفتند وی از ماه ژوئن و زمانی که سارکوزی انتصاب او را اعلام کرد، برای چنین اعتراضاتی آماده شده بود.
 
فرانسه از جمله کشورهایی است که در تعقیب شهروندان فرانسوی که در تایلند مرتکب تخلفات جنسی شده بودند، عملکرد بسیار فعالی داشته است.
 
خبر این رسوایی در حالی مطرح شده است که میتران فقید نیز که در فاصله هزار و نهصد و هشتاد و یک تا هزار و نهصد و نود و پنج ریاست جمهوری فرانسه را بر عهده داشت ، داشتن خانواده دوم و یک دختر نامشروع را تا آخرین سال ریاست جمهوری خود از مردم فرانسه مخفی نگه داشته بود.