وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

خواستگار آخر سریال عمارت شمس‌العماره؟!!

خواستگار آخر سریال عمارت شمس‌العماره؟!!
شمس‌العماره سریالی است كه خودش به تنهایی با استفاده از اپیزود‌های متعددی كه دارد، می‌تواند خبرسازترین سریالی باشد كه در این روزها یا بهتر بگوییم شب‌ها روی آنتن است. آن هم به واسطه اتفاقاتی كه در آن می‌افتد مثل حضور بازیگران مهمان در هر یك از قصه‌های داستان.
همین چند وقت پیش بود كه خبر از عدم حضور مهران مدیری به عنوان خواستگار آخر این كار به شما دادیم؛ خواستگاری كه اگر در این سریال حاضر می‌شد به قول معروف می‌تركاند اما خوب به دلایل مختلفی این امر میسر نشد. اما این سوال تا به امروز باقی بود كه بالاخره خواستگار آخر چه كسی می‌تواند باشد؟ كسی كه به اندازه آن ستاره تلویزیونی بتواند محبوب باشد و او هم با حضورش بمب مفیدی برای كل كار تلقی شود. بالاخره پس از صحبت‌های زیاد و اینكه آیا آخر این سریال عروسی اتفاق بیفتد یا نه، قرعه به نام امین حیایی افتاد. بله، خواستگار آخر كسی نیست جز امین حیایی. او در پنج قسمت نهایی این كار حضور دارد تا بتواند بالاخره دل هانیه توسلی را به دست آورد و یك سوروساتی را راه بیندازد.
اما در كنار حیایی بازیگران دیگری هم حضور دارند؛ بازیگرانی مثل مائده طهماسبی یا بهاره رهنما. مائده طهماسبی در نقش عمه جیران حاضر شده؛ كسی كه از شیراز آمده و مدام در حال خواندن دیوان حافظ است یا اینكه فال حافظ برای همه می‌گیرد. بهاره رهنما هم طبق معمول دختر عمه تقریبا لوسی است كه با حضورش لحظات با مزه‌ای را ایجاد خواهد كرد.
حالا باید منتظر ماند و دید كه در هفته‌های آینده با پخش این سریال تا چه حد كارگردان توانسته با آوردن ستاره‌ای سینمایی و محبوب رضایت مخاطب را جلب كنند.