وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

گلایه «حمیده خیرآبادی» از برخی شایعه‌پردازی‌ها

گلایه «حمیده خیرآبادی» از برخی شایعه‌پردازی‌ها
به گزارش فارس، «حمیده خیرآبادی» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس گفت: متأسفانه این روزها چیزهایی را می‌شنوم كه ناراحت می‌شوم. این روزها شنیده‌ام كه در خبرها مرا به آسایشگاه می‌فرستند، مرا مریض می‌دانند و… متاسفانه این افرادی كه به دروغ و شایعه این اخبار كذب را می‌نویسند آنقدر نادان هستند كه نمی‌آیند بپرسند و ببیند كه این حرف‌ها درباره من واقعیت دارد یا خیر… من بی ادب نیستم اما نسبت به كار این دست افراد اعتراض دارم.
وی به فارس درباره شایعه بی‌توجهی فرزندانش نسبت به وی و انتشار اخباری در این زمینه، گفت: خوشبختانه دختری مثل ثریا قاسمی دارم كه همه او را می‌شناسندش. شصت و دوسال در این كار بوده‌ام و كار كردم و همه می‌دانند كه من همین یك دختر را دارم و او هم تمام جانش را برای من می‌گذارد اما وقتی این حرف‌ها را می‌زنند، نمی‌دانم منظورشان چیست.
این بازیگر مجرب سینما و تلویزیون گفت: متأسفانه از وزارت ارشاد و خانه سینما گله‌مندم كه نمی‌آیند به انتشار این خبرها اعتراض كنند یا با من تماس بگیرند. آن هم در شرایطی كه این همه برای سینما، تلویزیون، تئاتر و رادیو زحمت كشیده‌ام.
«خیرآبادی» به فارس گفت: چطور دل‌شان می‌آید با زدن حرف‌های دروغ، دل این مادر و دختر را بشكنند. من آنها را واگذار می‌كنم به خدا!
وی گفت: متاسفانه كسی قابل نمی‌داند كه حال ما را كه سال‌های سال در این عرصه فعال بوده‌ایم و با بازی در سریال‌ها و فیلم‌های خانواده‌ها را سرگرم كرده‌ایم، جویا شود.
«خیرآبادی» با انتقاد از نگه نداشتن حرمت‌ها در این روزگار گفت: خدا را شكر كه به آن مرحله نرسیده‌ام كه از پاافتاده باشم یا گوشه‌ای در بستر بیماری افتاده باشم. از خودم مراقبت كرده‌ام و تا این لحظه، خوبی همه را خواسته‌ام و شكر خدا خوب هم دارم زندگی می‌كنم. من اصلا قابل نمی‌دانم كه جواب این خبرها و شایعه‌ها را بدهم.
بازیگر 86 ساله سینمای ایران، در سال‌های پس از انقلاب، در كارهای برجسته‌ای چون «پدرسالار»، «خانه سبز» «روز واقعه» ، «مادر» ، «اجاره نشین‌ها» بازی كرده‌ و چندین بار نامزد دریافت جایزه از جشنواره فیلم فجر شده است.
در روزهای گذشته از سوی برخی سایت‌های اینترنتی شایعاتی پیرامون بیماری، تنهایی و عدم رسیدگی اطرافیان، این بازیگر و تقاضای همسایگان وی برای انتقالش به خانه سالمندان منتشر شده بود و عنوان شده بود كه فرزندان وی در خارج از كشور به سر می‌برند.