وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

راز رژیم غذایی تام کروز

راز رژیم غذایی تام کروز
تام کروز ،‌ سوپراستار هالیوود ، همکاری با برنامه های رژیمی که برای او طراحی شده بود را رد کرد . زیرا اوترجیح می دهد که به روش خودش این کار را بکند  رؤسای مضطرب استودیو ، برنامه ی رژیم غذایی این مرد 41 ساله را برای آماده سازی او برای نقش وی به عنوان اتان هانت در ادامه فیلم دست به دست می کردند. اما کروز علاقه ای به کم کردن وزن ندارد .
یکی از منابع خبری می گوید : " استودیو توجه اش به این جلب شده بود که رژیم غذایی درستی را برای او در نظر بگیرد اما تام به آنها گفت که او به روش خودش آمادگی لازم را پیدا کرده است . او چاق نیست . تمریناتی که برای فیلم" آخرین سامورایی "داشت او را حسابی عضلانی کرده بود .
 

راز رژیم غذایی تام کروز
تام کروز در برنامه غذایی خود فیبر زیادی را گنجانده و شام را دیر وقت نمیخورد و غذاهای دریایی و حاوی امگا 3 زیاد مصرف میکند . همچنین او همراه با همسر خود کتی هولمز هر روز حدود 1 ساعت میدوند و یا پیاده روی تند انجام میدهند.
تام کروز برای بازی در فیلم آخرین سامورایی تمرین شمشیرزنی ژاپنی می کرد . گفته شده که تام به مدت یک سال و نیم تمرین کرد تا برای این نقش آماده شود . کارگردان او ، ادوارد زویک گفت که تام هر روز به مدت یک ساعت و نیم قبل از تمرین کار می کرد .