وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تنها بانوی وارد کننده ماشین آلات سنگین

تنها بانوی وارد کننده ماشین آلات سنگین
به گزارش خبرگزاری زنان ایران ، ملیحه حلاوتیان تنها بانوی وارد کننده ماشین آلات سنگین که قصد ورود به عرصه تولیدات را نیز دارد ، در گفت و گو با خبرنگار ایونا گفت : حدود 27 سال است که در زمینه واردات ماشین فعالیت می کنم ، در 8 سال اخیربه طور مستقیم در زمینه واردات ماشین آلات سنگین فعال هستم  و نمایندگی انحصاری شرکت یانگ من را در ایران به عهده دارم.
 
وی با بیان اینکه به لطف خدا به زودی خط تولید ماشین آلات سنگین را نیز در کشور راه اندازی خواهیم کرد ادامه داد : تحصیلات خود را در زمینه مهندسی خاک شناسی به پایان رساندم ، به دلیل اینکه پدرم درزمینه صادرات ماشین فعالیت می کرد ، من نیز به چون تنها فرزند خانواده بودم به شغل پدرگرایش پیدا کردم و از سن 23 سالگی ، حدودا سال 1361 وارد این کار شدم.
 
اولین بانوی وارد کننده ماشین آلات سنگین در خصوص مشکلاتی که در زمینه فعالیت در این حرفه پیش روی وی قرار گرفته است ،نیز گفت  : اصولا زنان در حوزه فعالیت صنایع سنگین و دیزلی کمنر وارد می شوند ، برای اکثر خودرو سازان مرد وحتی سازمانهای دولتی حضور یک سرمایه گذار زن دراین بخش بسیار مایه تعجب بود.
 
در اکثر موارد با جبهه گیریها و سنگ اندازی هایی سعی در منصرف کردن من از فعالیت در این عرصه را داشتند اما من به لطف خدا هر سدی را تبدیل به پل کردم و الان در جایی قرار گرفتم که وقتی به عقب برمی گردم و به گذشته نگاه می اندازم از عملکرد خود رضایت دارم.
 
حلاوتیان با بیان اینکه هرمشکلی که در مسیر پیشرفت من در این عرصه بوجود می آمد مرا به تلاش و کوشش بیشتر امیدوارتر می ساخت افزود :  آقای احمدی نژاد با حمایت معنوی از گروه ما باور من را در این زمینه تقویت کرد و همین که ایشان ما را دراین عرصه باور کردند برای من از همه چیز باارزش تر است.
 
مدیرعامل شرکت باران خودرو پرشیا با بیان اینکه از جایگاه خودم راضی هستم ، اما هنوز به ایده آل خود نرسیدم تصریح کرد : اگر احساس کنم به همه خواسته هایم رسیدم شاید در مسیر موفقیتم متوقف شوم ، هنوز خیلی ایده ها ، آرزو ها و خواسته ها در ذهنم وجود دارد که تلاش می کنم آنها را به مرحله عمل تبدیل کنم .
 
وی در حالی که از وضعیت زندگی و جایگاه خود در جامعه  ابراز رضایت کرد اظهار داشت : از ساعت 7 صبح تا ساعاتی از شب در دفتر خود مشغول پیگری امورهستم شب ، هنگامی که روزم را مرور می کنم از عملکرد خود رضایت دارم و از اینکه توانسته ام قدم مثبتی برای کشورم و آینده جوانان این مرزو بوم بردارم خدا را شکر می کنم و خستگی ام بر طرف می شود .
 
حلاوتیان در ادامه با بیان توصیه هایی به زنان کشوردرخصوص حضور در فعالیتهای اجتماعی و اقتصادی گفت: با پشتکار و توکل به خدا می توان به همه آروزها دست یافت ، زنان با حفظ جایگاه اصلی خود در خانواده می توانند به عنصری فعال و مناسب برای جامعه تبدیل شوند.
 
وقتی برای کسب نمایندگی شرکت درخارج ازایران  به سر می بردم برای نمایندگان شرکت مقابل خیلی جالب بود که یک زن ایرانی تقاضای کسب نمایندگی را دارد ، از اینکه توانستم به عنوان یک زن ایرانی وارد عرصه رقابت با سایر افراد شوم  به خودم می بالم.
 
یادآورمی شود حلاوتیان علاوه بر انتخاب به عنوان یکی از زنان کارآفرین به عنوان بانوی برگزیده در هفته بزرگداشت زن از رییس جمهور لوح تقدیر دریافت کرد.