وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بازیگر مختار نامه بخاطر بیکاری رو به کشاورزی آورد +عکس

بازیگر مختار نامه بخاطر بیکاری رو به کشاورزی آورد +عکس

بازیگر مختار نامه بخاطر بیکاری رو به کشاورزی آورد

 

بازیگر مشهور مختار نامه این روزها بخاطر بیکاری و نبود فیلمنامه ی پیشنهادی رو به کشاورزی اورده است ! به گزارش ایران ناز بسیاری از بازیگران به نحوه ی بازی دادنشان در نقش های مختلف اعتراض دارند و از رابطه بازی ها برای انتخاب بازیگر نقش های متفاوت گلایه میکنند . در این میان آرش آصفی، بازیگر فیلم «رستاخیز» درباره دلایل کم‌کاری خود پس از حضور در این فیلم تاریخی مذهبی صحبت کرد.

 

به گزارش ایران ناز ؛آرش آصفی، بازیگر سینما درباره فعالیت‌های جدید خود گفت: با توجه به اینکه در فیلم «رستاخیز» به کارگردانی احمدرضا درویش مدام در بیابان مشغول کار بودیم و با اسب و شمشیر سروکار داشتیم، ترجیح دادم بعد از آن مدتی استراحت کنم. البته در این میان بازی در آثاری پیشنهاد می شد که یا من نمی‌پذیرفتم و یا به توافق نمی‌رسیدیم. این را هم باید بگویم که به طور کلی دغدغه‌ام این نیست که مدام جلوی دوربین باشم و در حال حاضر هم چند پیشنهاد تئاتری و سینمایی دارم اما هنوز در حال مذاکره هستم.

 

بازیگر مختار نامه بخاطر بیکاری رو به کشاورزی آورد +عکس

 

وی افزود: اتفاقاتی که برای فیلم «رستاخیز» افتاد بی تاثیر در کم کاری من نبود زیرا ما به خاطر این فیلم چندین سال گرفتار شدیم اما در نهایت این فیلم به بن‌بست خورد. با این شرایط انگیزه های آدم کور می شود و چشم انداز مثبتی نیز به آینده ندارد، این باعث می شود که فرد کمتر ریسک کند. می خواهم بگویم تمام این عوامل دست به دست هم داد تا من از فضای سینما و تلویزیون دور باشم، البته خستگی کار را هم کتمان نمی کنم.

 

آصفی عنوان کرد: به طور کلی دوست ندارم همزمان در چندین کار باشم. راستش را بخواهید هیچ وقت شهرت برای من موضوع جذابی نبوده است البته نمی گویم که شهرت چیز بدی است به هر حال یک موقع هایی وقتی دچار مشکل می شویم می تواند چاره ساز باشد اما در مواردی دیگر دردسرساز است و من این بخش قضیه را دوست ندارم به خاطر همین ترجیح می دهم کمتر دچار حاشیه شوم.

 

بازیگر نقش بکیر‌ ابن‌ حر در فیلم «رستاخیز» عنوان کرد: کار کردن در سینما جریانات خاص خود را دارد. باید در گروه ها و سیستم هایی باشیم و با افرادی معاشرت کنیم تا بتوانیم کار کنیم و با توجه به اینکه من در خارج از تهران زندگی می کنم و این روابط را ندارم خواه ناخواه روی روند بازیگری من تاثیر گذاشته است.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: من در بوئین زهرای قزوین زندگی می کنم و در همین مدتی که کم کار شده ام به کار مزرعه داری و باغداری پرداخته‌ام.

 

مطالب مرتبط:

 

عکسهای مراسم قدردانی از عوامل سریال مختارنامه

 

بروز ترین تصاویر و خبرهای بازیگران و چهره های ایرانی

 

تازه ترین عکس و خبر ها از بازیگران ایرانی

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره