وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال و طالع بینی روز دوشنبه 19 بهمن 1394

فال و طالع بینی روز دوشنبه 19 بهمن 1394

فال و طالع بینی روز دوشنبه 19 بهمن 1394

 

از آنچه که کائنات برای امروز شما مقدر کرده اند آگاه شوید و گام به سوی موفقت و زندگی بهتر بردارید.

 

فال روزانه 19 بهمن متولدین فروردین ماه

شما امروز هر چیزی را که انتخاب کنید باز چیز دیگری می‌خواهید!! اگر تصمیم بگیرید که یک روز کامل را در خانه و با خانواده تان بگذرانید، بعد می‌گویید: “ای کاش بیرون از خانه می‌رفتم و با فعالیتهای اجتماعی مشغول می‌شدم”! اما اگر با رضایت دعوتی را بپذیرید، بعد می‌گویید که ای کاش در لحظه آخر قبول نکرده بودم! اگر شما بتوانید یک بار تضادهای احساسی درونی خود را قبول کنید، آن وقت مهم نیست که چه کار می‌کنید یا به کجا می‌روید. خوشبختانه الان شما می‌توانید در هر مکانی رضایت کامل را بیابید.

 

فال روزانه 19 بهمن متولدین اردیبهشت ماه

شما امروز احساس می‌کنید کسی که بهتان خیلی نزدیک است جلوی شما را گرفته و بنابراین برایتان سخت است حقیقت واقعی گفته‌های او را متوجه بشوید. حالا شما وسوسه شده‌اید به دوست یا فردی از اعضای خانواده تان که بیش از اندازه مواظبتان است حمله کرده و با او دعوا کنید!! اما این کار یکی از راههای غلبه کردن بر ناامیدی تان است! سعی کنید روش مثبتی پیدا کرده و استقلال خود را نشان بدهید. اجازه ندهید به خاطر اینکه می‌خواهید به سادگی در برابر موضع خود ایستادگی کنید، کسی شما را گناهکار و مقصر بداند.

 

فال روزانه 19 بهمن متولدین خرداد ماه

شما می‌خواهید ترسها و نگرانی‌های خود را در برابر مسائل مالی آشکار سازید و می‌خواهید بدانید که آنها واقعی اند و یا فقط زاده فکر و خیالتان هستند. شما دوست ندارید دیگران در موردتان قضاوت کنند، بنابراین سعی می‌کنید عصبانیت خود را مخفی نگه دارید. البته دوستان و خانواده تان حس می‌کنند که شما مشکلی دارید، اما آن را به زبان نمی‌آورند؛ برای اینکه می‌دانند این شرایط شما موقتی است. شما مجبور نیستید تمام جزئیات را برای آنها شرح دهید، اما اگر از نگرانی‌هایتان بهشان بگویید، این کارتان باعث می‌شود کمکهایی را دریافت کنید که انتظارش را نداشتید.

 

فال روزانه 19 بهمن متولدین تیر ماه

امروز دیگران شما را سرحال تر از آن چیزی می‌بینند که واقعا هستید، اما حتی اگر افراد دیگر هم نتوانند، شما می‌توانید با احساسات خود راحت کنار بیایید. به جای اینکه اجازه بدهید نگرانی‌هایتان مشکلات و مسائل بی اهمیتی را ایجاد کنند، به دوستان تان بگویید که حالتان خوب است و ازشان بخواهید بهتان اجازه دهند فضایی را که برای ادامه دادن تجربیات و کارهایتان بدان نیازمندید را ایجاد کنید. وقتی که آماده شدید آن موقع می‌توانید قصه خود را برای هر کسی که بهش اطمینان دارید تعریف کنید!

 

فال روزانه 19 بهمن متولدین مرداد ماه

از انتظارات و توقعات بیش از اندازه‌ای که دیگران ازتان دارند اجتناب کنید، واکنش و عکس العمل آنها نباید برایتان مهم باشد. هم اکنون امکان دارد افرادی که بهتان نزدیک می‌شوند نتوانند بهتان اعتماد کنند، اما شما چون می‌خواهید به خودتان توجه کنید به رفتار آنها دیگر اعتراض نکنید. امروز اگر می‌خواهید به درستی کارهایتان را انجام دهید، فقط و فقط به خودتان تکیه کنید و روی پای خود بایستید.

 

فال روزانه 19 بهمن متولدین شهریور ماه

شما امروز قادر هستید از نظر احساسی و حمایت های عاطفی روی دوستانتان حساب کنید، اما از آنها توقع بیش از اندازه نداشته باشید، وگرنه مایوس خواهید شد! خوشبختانه شما مجبور نیستید هر خواسته تان را دوبار تکرار کنید؛ فقط برای مطرح کردن نگرانی‌هایتان نیازمند توجه و حمایت کافی هستید تا بتوانید از شرایط سختی که در آن قرار دارید بیرون بیایید. در حالیکه در جستجوی راه حلی برای مشکلتان می‌گردید به دنبال کمال نباشید. شما همیشه می‌توانید به عقب برگردید و بعدا به جزئیات کارتان رسیدگی کنید.

 

فال روزانه 19 بهمن متولدین مهر ماه

امروز حتی اگر مجبور باشید که به مسائل مربوط به خانه رسیدگی کنید، به راحتی در برابر فرصتهایی که پیش رویتان دارید هیجان زده می‌شوید! پس وقتتان را هدر ندهید، اگر عجله دارید کارهاتان را خیلی زود و اول روز انجام دهید، آن وقت به اندازه کافی زمان دارید که کارهای جالب و لذت بخشی را انجام دهید. کار و تفریح هر دو باید متعادل باشد، اما در آخر هفته برگ برنده برای بازی و تفریح است!! پس آن را از دست ندهید.

 

فال روزانه 19 بهمن متولدین آبان ماه

امروز شما حتما باید در محل کارتان در برنامه‌ها و خواسته‌های خود تغییراتی بدهید، این تغییرات می‌تواند در زمینه شرایطی باشد که مرز بین موفقیت و شکست شما را تعیین می‌کنند. گویا یک نفر عمدا و با هدف و برنامه در برنامه ریزی‌های شما دخالت می‌کند، اما این دخالت کردن همه جانبه و در همه کارها نیست. فقط نباید فراموش کنید، که مشکلات کوچکی که هم اکنون با آنها روبرو شده اید بازتاب مشکلات بزرگتری هستند که بعداً پیش رو خواهید داشت.

 

فال روزانه 19 بهمن متولدین آذر ماه

شاید فکر کردن منطقی بهتان جوابی را بدهد، اما صدای درونتان چیز دیگری را می‌گوید! به جای اینکه برای فهمیدن اتفاقات روی داده در دور و برتان تفاوتهای این دو نگرش را حل کنید، سعی کنید فقط از هر دوی آنها آگاهی داشته باشید. حتی اگر برای تصمیم گیری از طرف یک نفر دیگر تحت فشار قرار گرفتید، تنها چیزی که لازم است بهش بگویید این است که هنوز برای تصمیم گیری آمادگی ندارید. در روز دوشنبه بعد از کسوف ماه کامل شما به جوابتان خواهید رسید.

 

فال روزانه 19 بهمن متولدین دی ماه

شما معمولا وظایف و مسئولیتهای را با جدیت انجام می‌دهید، اما امروز طوری کار می‌کنید که به نظر اطرافیانتان فرد بی‌مسئولیتی جلوه می‌کنید! حتی اگر ترجیح می‌دهید که کاری کاملا متفاوت از کارهایی که وعده انجامش را داده بودید انجام دهید، اما نمی‌توانید از این شرایطی که خودتان به وجود آورده اید بیرون بیایید. اگر آرزوهایتان را بیان کنید ممکن است ناامید شوید، اما این دوران نیز می‌گذرد! صبور باشید؛ برای انجام دادن کارهایی که دوست دارید فرصتی نصیبتان خواهد شد، اما الان نمی‌توانید آن کارها را بکنید!

 

فال روزانه 19 بهمن متولدین بهمن ماه

کار کردن داخل خانه شاید به نظر شما جالب نباشد و برایتان روز عالی را به همراه نداشته باشد، اما اگر یک بار پروژه ای را داخل خانه تمام کردید بسیار لذت خواهید برد و به خودتان افتخار می‌کنید! پس وقت را تلف نکنید، چراکه اگر کاری را به فردا موکول کنید انجام دادن آن کار سخت تر خواهد شد. اگر در مورد وظایفی که قبول کرده‌اید جدی عمل کنید، در حالیکه فردا برای تفریح خانه تان را ترک می‌کنید و می‌بینید که در دوره زمانی کوتاه مدت چه مقدار کار کرده‌اید خودتان هم شگفت زده خواهید شد!

 

فال روزانه 19 بهمن متولدین اسفند ماه

شما امروز خیلی فکر و خیال می‌کنید و هیچ کس دیگری به اندازه شما در خیال و رویا به سر نمی‌برد! شما نمی‌دانید چه کار کنید!؟ وقتتان را با خانواده تان بگذرانید، با دوستانتان خوش باشید و یا فقط به کارهای خودتان برسید. تمام این افکار در ذهن شما هستند! اما لزومی‌ ندارد برای رویاپردازی‌هایتان محدودیتی قائل شوید و حتی لازم نیست با کسی در موردش حرف بزنید. شما قادر هستید در ذهن خودتان به هر جا که خواستید سفر کنید و هرجا که هستید خوش بگذرانید!

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره