وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تاریخ برگزاری آزمون استخدامی تامین اجتماعی

تاریخ برگزاری آزمون استخدامی تامین اجتماعی
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از برگزاری آزمون استخدامی تأمین اجتماعی در چهارم آذر سال جاری خبر داد و گفت: با برگزاری این آزمون کمبود نیروی انسانی به عنوان یکی از مشکلات حوزه‌های درمانی و بیمه‌ای تأمین اجتماعی برطرف می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، رحمت‌الله حافظی راه‌اندازی مرکز داده‌های سازمان تأمین اجتماعی را از دیگر برنامه‌های سال جاری این سازمان عنوان کرد و گفت: امیدوارم تحول در سازمان تأمین اجتماعی از طریق خدمات غیرحضوری امکان پذیر شود و با راه‌اندازی مرکز داده‌ها شاهد ایجاد تحول اساسی در خدمات تأمین اجتماعی باشیم.

وی در خصوص سفرهای استانی مدیران ارشد سازمان تأمین اجتماعی گفت: پیش از سفرهای استانی کارشناسان حوزه‌های مختلف به استان اعزام می‌شوند و گزارشی از مشکلات و کاستی‌های استان ارائه می‌دهند و در حین سفر نیز تمام مراکز بیمه‌ای و درمانی مورد بازدید قرار گرفته و در جلسه‌ شورای اداری تصمیمات مقتضی برای رفع مشکلات استان اتخاذ و اجرای مصوبات شورای اداری نیز با دقت تمام پیگری می‌شود.
مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی ارائه خدمات درمانی عادلانه به بیمه‌شدگان در سراسر کشور را از دیگر برنامه‌ها و اولویت‌های اصلی تأمین اجتماعی بر‌شمرد و گفت: در حال حاضر تنها ۲۰ درصد بیمه‌شدگان به مراکز درمانی ملکی مراجعه می‌کنند و ۸۰ درصد دیگر از خدمات دولتی بهره‌مند می‌شوند که برای رفع این مشکل در حال رایزنی با وزارت بهداشت هستیم تا امکان ارائه خدمات درمانی مشابه با مراکز ملکی در این بیمارستان‌ها فراهم شود و دریافت فرانشیز مشابه با مراکز صورت گیرد.
وی همچنین با بیان این مطلب که در قالب برنامه پنجم توسعه تکلیف شده است که قانون تأمین اجتماعی بازنگری و اصلاح شود و این فرصت مناسب به صورت تکلیف قانونی برای سازمان ایجاد شده است، گفت: قانون تأمین اجتماعی فعلی متعلق به سالیان پیش و قدیمی است و این قانون پاسخگوی نیاز امروز جامعه نیست.
وی، افزود: ما مجری قانون هستیم و برای اجرای بهتر آن و ارائه خدمات مطلوبتر، باید ابزاری قدرتمند و به روز داشته باشیم که در حال حاضر با قانون فعلی نمی‌توانیم به درستی پاسخگوی نیازها باشیم و بازنگری قانون یک نیاز ضروری برای تأمین اجتماعی است.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی،گفت: برای اصلاح و بازنگری قانون تأمین اجتماعی نیازمند نظر کارشناسی کارکنان و شرکای اجتماعی سازمان هستیم و بی‌شک بازنگری در قانون باعث ارتقا خدمات وتعهدات سازمان تأمین اجتماعی نیاز خواهد شد.