وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بازیگران در جشن تولد پسر محسن چاووشی +تصاویر

بازیگران در جشن تولد پسر محسن چاووشی +تصاویر

بازیگران در جشن تولد پسر محسن چاووشی +تصاویر

 

محسن چاووشی که یک مرداد ماهی و متولد سال 58 هست ، اصالتی کرد دارد اما زاده و بزرگ شده خوزستان است.وی  سال 88 با اسپاکو یوسفی ازدواج کرد و نتیجه این ازدواج پسر زیبایی به اسم زانکوست . به گزارش ایران ناز گلاره عباسی در کنار همسرش و محسن چاوشی با همسر و پسرش در شب تولد زانکو پسر محسن چاوشی دور هم جمع شدند .

 

به گزارش ایران ناز بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان گلاره عباسی با انتشار تصاویری از خود در کنار همسرش و محسن چاوشی با همسر و پسرش در شب تولد زانکو پسر محسن چاوشی نوشت:

 

بازیگران در جشن تولد پسر محسن چاووشی +تصاویر

 

تولد زانكو چاوشي عزيز دل ما اسپاكوخانوم و محسن چاوشي عزيزم و من و همسر جانم .يك شب خوب

 

بازیگران در جشن تولد پسر محسن چاووشی +تصاویر

گلاره عباسی و همسرش در جشن تولد پسر محسن چاوشی

 

بیوگرافی

 

گلاره عباسی متولد تیرماه ۱۳۶۲ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون و از دانش آموختگان کلاس‌های امین تارخ می‌باشد.این بازیگر جوان کشورمان یک خواهر دارد که کارشناس تغذیه هست خود او از سال ۸۲ به بازیگری پرداخته است و بازیگری را در کلاس های آزاد امین تارخ آموزش دیده است.

 

گلاره عباسی با بازی در فیلم سینمایی یک گزارش واقعی وارد عرصه بازیگری در سینما شد.یک گزارش واقعی فیلمی به کارگردانی داریوش فرهنگ سال ۱۳۸۷ است. مهدی دل‌خواسته برنده تندیس بهترین عکس از چهاردهمین جشن خانه سینما برای فیلم یک گزارش واقعی شده است.

بازیگران در جشن تولد پسر محسن چاووشی +تصاویر

گلاره عباسی و همسرش

 

خلاصه فیلم : این فیلم داستان سه سال از زندگی دو رفیق قدیمی است که بدور از انتظار، رودر روی هم قرار می‌گیرند. گلاره عباسی در سال 1390 در فیلم سینمایی اشیا از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیکترند به کارگردانی نرگس آبیار به ایفای نقش پرداخت.فیلم سینمایی اشیا از آنچه در آیینه می بینید به شما نزدیکترند به کارگردانی نرگس آبیار در جشنواره بین المللی فیلم زنان فرانسه نمایش داده شد و گلاره عباسی بازیگر به عنوان نماینده این فیلم سینمایی در فرانسه حضور یافت.

 

همچنین این فیلم در جشنواره اسب نقره‌ای روسیه شرکت کرد و موفق شد دو جایزه منتخب تماشاگران و جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن را از آن خود کند. گلاره عباسی در فیلم شیار ۱۴۳ در کنار مریلا زارعی به عنوان خواهر یک رزمنده که به خوبی از پس لهجه کرمانی و نقش اش برآمده است ،کاملا قابل تحسین هست.او با بازی در سریال شیدایی در میان مردم شناخته شد و به شهرت رسید

 

فیلم های سینمایی

شیار ۱۴۳

اشیا از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیکترند

یک گزارش واقعی

صدای پای خدا

آذر

مقصد

 

تله فیلم ها

 

شب سال نو

پلکان

 

مجموعه های تلویزیونی

 

مدینه (۱۳۹۳)

بی انتظار (۱۳۹۲)

تکیه بر باد

نون و ریحون

کتاب فروشی هدهد

بچه‌ها نگاه می‌کنند

گمشده

شیدایی

حیرانی

مهرآباد

در چشم باد.

 

 

مطالب مرتبط:

 

بیوگرافی و زندگی نامه محسن چاووشی خواننده ایرانی

 

مصاحبه و گفتگو با گلاره عباسی