وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

خدمات بهترین آرایشگاه مردانه

خدمات بهترین آرایشگاه مردانه

امروزه آرایشگران تلاش میکنند که همگام با پیشرفت مد پیش بروند و خدمات به روز مورد نیاز افراد را فراهم کنند. به همین علت است که آرایشگران هر چند وقت یکبار اطلاعات خود را به روز میکنند تا از خدمات و آموزش های جدید آگاه باشند.

 

این موضوع از آموزش آرایشگری مردانه نیز مستثنی نخواهد بود. در این مقاله به تفضیل درباره خدمات بهترین آموزشگاه آرایشگری مردانه صحبت خواهیم کرد.

 

خدمات بهترین آرایشگاه مردانه

 

پاکسازی پوست

از خدمات مهمی که باید در آموزش آرایشگری مردانه مورد آموزش قرار بگیرد پاکسازی پوست است. اهمیت سلامت پوست بر همه واضح و روشن است. همین امر مهم است که در زیبایی تاثیر شگرفی دارد.

 

در واقع پوستی سالم و شفاف داشتن از خواسته تمام افراد است اما همه به آن اهمیت نمیدهند یا حداقل وقتی را روزانه صرف آن نمیکنند. به خصوص مردان که انجام پاکسازی پوست هر هفته جزو برنامه هایشان نیست و معمولا آموزش خاصی در این باره ندیده و اطلاعاتی در این زمینه ندارند.

 

همه انسانها فارغ از جنسیت هر روزه در معرض انواع آلودگی های محیطی و همچنین تابش مضر آفتاب قرار دارند. چناچه که تحرک کافی نداشته باشند و تغذیه مناسب روزانه پوست را هم رعایت نکنند دچار انواع مشکلات پوستی خواهند شد.

 

تاثیر تمام این موضوعات روی پوست را نمی توان نادیده انگاشت. به منظور از بین بردن مشکلات پوستی و پاک کردن پوست از تمام آلودگی ها مهم هست که ماهی حداقل دوبار پوست را پاکسازی کرد.

 

عمل پاکسازی پوست مراحلی دارد که شامل لایه برداری(برداشتن لایه مرده پوست)، اسکراب پوست، ماساژ و آبرسانی به پوست با انواع ماسک ها و کرم های مرطوب کننده است.

 

چناچه که اطلاعات کافی راجع به پاکسازی پوست ندارید و پوست خود را نمیشناسید میتوانید از خدمات بهترین آرایشگاه مردانه استفاده کنید.

 

خدمات بهترین آرایشگاه مردانه

 

کراتینه و صافی مو

با استفاده مکرر از دستگاه های حرارتی چون سشوار و اتو مو، همچنین استفاده از شامپوهای نامرغوب ورنگ کردن مکرر مو، کراتین طبیعی موجود در مو آسیب میبیند. مو سلامتی اش را از دست داده فر و مجعد شده و کدربه نظر میرسد.

 

در آموزش آرایشگری مردانه کراتینه کردن جزو خدمات بهترین آرایشگاه مردانه به حساب می آید. کراتینه کردن روشی است که با آن مو را به حالت قبل از آسیب برمیگردانند. انجام این عمل در خانه توصیه نمیشود زیرا که به مهارت و تجربه کافی نیاز دارد.

 

کراتینه کردن مو در بهترین حالت 6 ماه دوام خواهد داشت و این موضوع به معنای ترمیم هر 6ماه یکبار است. البته مراقبت هایی بعد از انجام کراتینه کردن مو لازم است مانند: استفاده از شامپوهای مخصوصی که در هنگام شستشو کراتین را از مو جدا نمی کند و عمر کراتین را افزایش میدهد.

 

ادعای کراتین داشتن در تمام شامپوها وجود دارد اما اینکه کدام شامپو واقعا کراتین دارد مشخص نیست، پس برای انتخاب شامپو کراتینه  باید با یک متخصص مشورت کنید.

 

از وسایل پرحرارت آرایشی کمتر یا کلا استفاده نکنید. بعد از استحمام از سرم مو استفاده کنید. موی خود را پس از استحمام به آرامی با حوله پنبه ای خشک کنید. مراقبت های پس از کراتینه عمر دوام کراتین را افزایش می دهد.

 

خدمات بهترین آرایشگاه مردانه

 

متعادل سازی چهره

در راستای ارائه خدمات بهترین آرایشگاه مردانه، متعادل سازی چهره یا کانتورینگ هم قرار دارد. چهره ها به 4 دسته (مربعی-دایرهای-بیضی شکل-مستطیلی) از نظر اشکال تقسیم بندی میشوند.

 

هرکدام از این نوع  اشکال صورت را می توان با استفاده از کرم یا پودر های روشن و تیره به صورتی ایده آل تر نزدیک کرد. البته که در متعادل سازی چهره عیوب صورت نظیر لک، کک و مک را نیز می پوشانند.

 

هنر کانتور به مهارت و تجربه  و آموزش مناسب نیاز دارد. کار کانتور صورت در هر مدل صورت به طور یکسان شروع میشود، که این مرحله زیرسازی نام دارد. زیرسازی پوست یعنی دادن  یک پوشش یکنواخت به صورت که براساس نوع و رنگ پوست انتخاب میشود. در مرحله بعدی با ابزار کانتور صورت را کانتور میکنند.

 

این مرحله در هر صورتی متفاوت است چون بسته به شکل صورت خطوط سایه روشن هم متفاوت است. مرحله آخر کانتور صورت فیکس کردن است که با استفاده از انواع اسپری یا پودرها انجام میشود.

 

فیکساتورها کانتور را مدت طولانی تر، به طور ثابت روی پوست نگه میدارند. متعادل سازی پوست در آرایشگاه مردانه توسط آرایشگران حرفه ای و در زمینه خدمات گریم به مشتریان ارائه میگردد.

 

هیرکات

بهترین آموزشگاه آرایشگری مردانه در تهران خدمات کوتاهی و هیرکات را ارائه میدهند. اما آرایشگاهی موفق است که آخرین متد کوتاهی و انواع مدل ها را آموزش دیده و بتواند روی مو با هنر خود ترکیب کرده و پیاده سازی کند.

 

دانش کوتاهی مو میتواند از طریق دیدن فیلم های آموزشی بدون داشتن استاد صورت گیرد. اما تکرار و تمرین است که این دانش را تبدیل به هنر و یک هنر پولساز میکند.

 

ویتامینه مو

بر اثر تغذیه نامناسب و نرسیدن ویتامین های ضروری مورد نیاز مو به پوست سر، مو دچار ریزش میشود. برای جلوگیری و قطع ریزش مو لازم است که ویتامین های مورد نیاز مو تامین شود.

 

این کار، هم از طریق خوردن  مواد خوراکی حاوی ویتامین صورت میگیرد و هم از طریق مواد و شامپوهای حاوی ویتامین. ارائه خدمات این چنینی در آرایشگاه های مردانه نیز انجام میشود.

 

خدمات بهترین آرایشگاه مردانه

 

رنگ مو

تعجب نکنید رنگ مو هم بین مردان به اندازه خانم ها رایج است. خیلی از مردان سفید شدن رنگ مویشان را با رنگ کردن آن پنهان میکنند یا که از انواع لایت ها و انواع مش ها برای زیباتر شدن موهای خود بهره میگیرند.

 

رنگ کردن مو، مخصوصا ترکیب رنگ ها کار حرفه ای است و بهتر است که از یک متخصص حرفه ای برای اینکار کمک بگیرید زیرا که نداشتن تجربه کافی یا یک اشتباه کافیست تا موی شما بسوزد و پس از رنگ جلوه و زیبایی خود را از دست بدهد.

 

خدمات بهداشتی ناخن

حفظ بهداشت و زیبایی ناخن تنها مختص به خانم ها نمی باشد. خدمات ناخن در آرایشگاه های مردانه شامل: حفظ بهداشت ناخن، پاکسازی آلودگی از ناخن، اسکراب کردن پوست دست و پا، و مرطوب کردن آن و همچنین سوهان کشی و دادن فرم به ناخن ها است.

 

آرایش مو

جزو خدمات پایه و اصلی هر آرایشگاهی آرایش مو است. آرایش مو شامل کوتاهی صافی یا فر کردن و حالت دادن به مو است. آرایش مو دریایی بی پایان دارد و با کمی خلاقیت میتوان مدل مو جدیدی به دست آورد.

 

آرایش مو همیشه تحت تاثیر مد بوده و در زمان های مختلف تغییر میکند. البته مدل موهایی هم وجود دارد که ساده تر است و هیچ زمانی از مد نمی افتد