وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

روش تهیه دسر مگنولیا با تکه های توت فرنگی در منزل

روش تهیه دسر مگنولیا با تکه های توت فرنگی در منزل

روش تهیه دسر مگنولیا با تکه های توت فرنگی در منزل

 

 

در این مطلب در ایران ناز طرز تهیه یک دسر خوشمزه و آسان را که دقیقه بخاطر داشتن میوه بهاری توت فرنگی بسیار می چسبد و انتخاب مناسبی است را برایتان می نویسم تا آن را در منزل درست کنید و به عنوان عصرانه و یا دسر میل کنید و خلاصه این تقاضای شکم را که هوس دسر کرده جواب دهید.

 

این دسر مگنولیا نام دارد که با میوه های مختلفی و به صورتهای مختلفی درست می شود. اما این دستور از سایت ترکی ترجمه شده و شاید کمی خاص تر باشد.

 

روش تهیه دسر مگنولیا با تکه های توت فرنگی در منزل

 

 

*موادی که برای تهیه مگنولیا لازم دارید:

-شیر   1 لیتر

-سبزی دلمه   3 قاشق غذاخوری

-پودر نشاسته   2 قاشق غذاخوری

-شکر   1لیوان

-زرده تخم مرغ   1 عدد

-کره   1 قاشق غذاخوری

-وانیل   مقدار کافی

-بیسکویت پتی پور   2 بسته

-توت فرنگی   به مقدار کافی

-فندوق خرد شده   به مقدار کافی

 

روش تهیه دسر مگنولیا با تکه های توت فرنگی در منزل

 

*برای داشتن یک دسر مگنولیای عالی باید مراحل زیر را به ترتیب و با دقت انجام دهید…

1-ابتدا و برای شروع کار مواد محلبی وسط این دسر را درست می کنیم و برای این منظور داخل یک قابلمه 1 عدد زرده نخم مرغ و 1 لیوان شکر و 3 قاشق غذاخوری آرد و 2 قاشق غذاخوری پودر نشاسته و مقدار کافی وانیل را می ریزیم و قابلمه را روی گاز می گذاریم.

 

 

2-سپس شیر را کم کم اضافه می کنیم و مواد داخل قابلمه را هم می زنیم تا با شیر مخلوط شوند و سپس قابلمه را روی گاز می گذاریم و مواد را پیوسته هم می زنیم تا غلیظ شود .

 

سپس در آخر 1 قاشق غذاخوری کره را به مواد اضافه می کنیم و 2 دقیقه دیگر به هم زدن مواد ادامه می دهیم تا مواد داخل قابلمه ما به شکل زیر در آید و به غلظت مناسب برسد و سپس زیر گاز را خاموش می کنیم.

 

 

3-سپس 1 جام و یا بستنی خوری را بر می داریم و بیسکویت پتی پور را با کمک غذاساز خرد می کنیم و به اندازه 1 قاشق غذاخوری کف هر جام و یا بستنی خوری میریزیم و سپس در هر لیوان 1 عدد توت فرنگی را از راستای طولی برش داده و به دیواره های لیوان می چسبانیم تا مطابق شکل زیر شود.

 

4-سپس از مواد محلبی درست شده در مرحله اول تا اندازه وسط لیوان و یا بستنی خوری می ریزیم و روی آنرا 2 قاشق غذاخوری بیسکویت پتی پور پودر شده می ریزیم و روی آن را با قاشق صاف می کنیم.

 

 

5-بعد از انجام مراحل بالا روی لایه بیسکویت را یک لایه محلبی می ریزیم و روی آن را فندوق خرد شده و یا در صورت تمایل گردو و یا مواد دلخواه دیگر می ریزیم و برای تزیین آن روی سطح دسر را یک عدد توت فرنگی قرار می دهیم.

 

این کار را برای تمام لیوانها و یا بستنی خوری ها انجام می دهیم و سپس دسر را داخل یخچال برای مدت حداقل 3 ساعت می گذاریم تا خنک شود زیرا این دسر کاملا به صورت سرد استفاده می شود.

 

سپس وقتی دسر خنک شد ظرفهای آن را از یخچال در آورده و دسر خوشمزه را بعد از غذا و یا بعنوان عصرانه استفاده می کنیم.