وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

زنان چینی چگونه آشپزی میکنند که پوست شفاف دارند؟

زنان چینی چگونه آشپزی میکنند که پوست شفاف دارند؟

زنان چینی چگونه آشپزی میکنند که پوست شفاف دارند؟

 

بعضی افراد آشپزی را کاری خسته کننده می دانند و برخی دیگر آن را به عنوان یک فرآیند سرگرم کننده تلقی می کنند. اما هر فردی که کنار اجاق غذا وقت صرف می کند سعی می کند غذای خود را خوشمزه تر، سالم تر و زیبا تر جلوه دهد و برای این هدف ترفندهایی را نیاز دارد.

 

*زنان چینی میوه ها و سبزیجات را با آب نمک می شویند

مردم چین میوه ها و سبزیجات خود را به خوبی می شویند و برای این کار ابتدا با آب لوله کشی کامل میوه سبزیجات را شسته سپس در محلول آب نمک ریخته و سپس دوباره آب کشی می کنند.

 

در سال 2006، دانشمندان چینی مطالعه ای انجام دادند و ثابت کردند که آب نمک واقعاً آفت کش ها را از سبزیجات و میوه ها حذف می کند. برای شستن سبزیجات و میوه ها به این روش، باید 1 واحد نمک را به 10 واحد آب اضافه کنید.

 

*زنان چینی با استفاده از نشاسته مواد غذایی را جذاب تر می کنند

برای بسیاری از ما جالب است بدانیم که چگونه سرآشپزهای چینی می توانند ماهی و گوشت را بسیار براق و جذاب جلوه دهند. راز این جذابیت، نشاسته ذرت است که تقریباً در هر آشپزخانه ای در هر کشوری استفاده می شود پس شما هم میتوانید به سبک سرآشپزهای چینی با این نشاسته به غذایتان جلوه دهید.

 

زنان چینی چگونه آشپزی میکنند که پوست شفاف دارند؟

 

*زنان چینی گوشت را با زرده تخم مرغ نرم می کنند

مردم چین می توانند حتی سخت ترین قسمت گوشت را به تردترین شکل آماده کنند. برای رسیدن به این هدف، آنها گوشت را در زرده تخم مرغ به مدت 15 دقیقه قرار میدهند.

 

ممکن است قانع کننده به نظر نرسد زیرا ما معمولاً از آب لیمو، سرکه و سایر چیزهای اسیدی استفاده می کنیم اما حقیقت این است که چینی ها از این این تکنیک را که به آن مخملی کردن گوشت میگویند، استفاده می کنند..

 

سرآشپزهای چینی اثر زرده تخم مرغ را اینگونه توضیح می دهند:گوشت با پوششی از زرده تخم مرغ درخشان تر می شود و هنگام پخت در لایه ای محافظت شده قرار میگیرد و همین مانع از تبخیر مایع از گوشت می شود در نتیجه گوشت، واقعا مرطوب و خوشمزه باقی می ماند.

*زنان چینی بیشتر غذاهایشان را بخارپز می کنند

غذاهای چینی شامل غذاهای زیادی است که به صورت بخار پخته می شوند. این روش حتی برای غذاهایی که از بافت های نشاسته ای تهیه شده اند نیز استفاده می شود.

 

مردم محلی برای این کار از سبد بامبو که بالای آب جوش قرار داده شده استفاده می کنند و مواد غذایی را با قرار دادن داخل این سبد بامبو بخار پزش می کنند.

 

به منظور تهیه غذاهای خوب با استفاده از بخار به روش چینی ها، نیازی نیست به دنبال سبدهای بامبو باشید، می توانید از یک صافی معمولی فلزی هم استفاده کنید و آن را بالای یک قابلمه آب جوش قرار دهید.

 

زنان چینی چگونه آشپزی میکنند که پوست شفاف دارند؟

 

*زنان چینی اغلب قبل از پخت گوشت آن را می جوشانند

مردم چین گوشت خام را در آب می جوشانند و سپس آب را دور ریخته و به روش مد نظرشان یعنی سرخ کردن، پختن یا جوشاندن دوباره گوشت ادامه می دهند.

 

دلایل متعددی برای این امر وجود دارد، ابتدا جوشاندن به حذف تمام آلودگی ها و خون اضافی از گوشت کمک می کند و دوم اینکه این جوشش اولیه برخی از انواع گوشت را نرم می کند.

*زنان چینی با محصولات گیاهی دسر درست می کنند

چینی ها از شکر زیادی در دسرهای خود استفاده نمی کنند و مربا و شکلات در آنجا محبوبیت چندانی ندارند. آنها از محصولات گیاهی مانند کنجد، لوبیا و سیب زمینی شیرین برای شیرین کردن دسرهای خود استفاده می کنند به همین دلیل اروپایی ها اغلب فکر می کنند که دسرهای چینی بی مزه هستند.

 

در کل دسرهای تهیه شده در این کشور به صورت رژیمی هستند و شاید به همین دلیل است که بسیاری از مردم چین لاغر اندامند.

 

*زنان چینی بیشتر، از مواد غذایی جوان کننده استفاده می کنند

آنها از موادی استفاده می کنند که آنها را سالم و جوان نگاه میدارد و همین یکی از اسرار عمر طولانی و پیری دیرترشان است. علاوه بر تمامی مواد غذایی ضد پیری که مردم این کشور مدام استفاده میکنند، صدها سال است که کنجد را دوست داشته و آن را تقریباً به تمام وعده های غذایی خود اضافه می کنند.

 

اهمیت استفاده از سبزیجات و مواد غذایی که بدن را از پیری و بیماری دور می کند، یکی از مهم ترین اصول آشپزی چینی هاست که می توان از آن ایده گرفت.