وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

زن مدلی که همسرش را با ولخرجی کردن ورشکست کرد + عکس

زن مدلی که همسرش را با ولخرجی کردن ورشکست کرد + عکس

زن مدلی که همسرش را با ولخرجی کردن ورشکست کرد + عکس

در این بخش از سایت ایران ناز شما با خانم مدلینگی آشنا خواهید شد که شوهرش را بدبخت کرد و باعث ورشکستگی شوهرش شد.

 

طلاق مدل معروف بخاطر خساست شوهر یا ولخراجی خودش؟

در میان پرونده های طلاق در دادگاه های خانواده یکی از موارد موجود، ولخرجی خانم و مشکلات مالی است که برای آقا ایجاد شده است. این دلیل در میان برخی از افراد معروف هم دیده شده است که نمونه ی آن مربوط به یکی از مدلینگهای مشهور است که در ادامه ی این بخش از گوناگون نمناک جزئیات آن را خواهید خواند.

 

مدلی ژاپنی؛ یک هفته بعد ازدواج، از همسرش طلاق گرفت، فقط به خاطر این که به او گفته بود کمتر خرج کند اما این دلیل مطرح شده از طرف خانم مدلینگ است، در طرف مقابل همسر وی دلیل این جدایی را ولخرجی های بیش از حد او و ورشکستی اش اعلام کرد، در واقع در عرض 1 هفته پس از ازدواج این تازه عروس پرتوقع به قدری هزینه روی دست همسر خود گذاشته است که او را به مرز ورشکستگی رسانده.

زن مدلی که همسرش را با ولخرجی کردن ورشکست کرد + عکس

 

هزینه های بی اندازه تازه عروس داماد را ورشکست کرد

” کاتو ساری” مدلینگ  29 ساله و معروف شرقی که دیگران او را به خاطر سبک زندگی لاکچری و تمایل به خرید برند های گران قیمت می شناختند پس از نامزدی با مردی پولدار موافقت کرد تا با او ازدواج کند اما خیلی زود خبر جدایی اش را رسانه ای کرد.

 

این دو در ماه می با یکدیگر آشنا شدند و در عرض سه ماه و نیم حدود 9 میلیون دلار پول توسط این خانم خرج شد. مرد جوان تصمیم گرفت تا سریعتر با او ازدواج کند و کنترل مخارج را بهتر مدیریت کند اما شوهر بینوای این خانم مدلینگ هرگز فکر نمی کرد که او آن قدر پول خرج کند که از لحاظ مالی در بحران و خطر بیفتند.

 

حدوداً یک هفته بعد از ازدواج، شوهر به همسرش گفت که مخارجش را کاهش دهد و کمی صرفه جویی کنند زیرا ممکن است بعداً با مشکل مواجه شوند اما خانم اصلاً از این حرف همسرش خوشش نیامد و حتی درخواست طلاق کرد. این مدل جوان یک هفته بعد از ازدواج اقدام به طلاق کرد؛ فقط به خاطر اینکه همسرش به او گفته بود کمتر پول خرج کند و او گفتنِ این حرف را از طرف همسرش خساست می دانست.

زن مدلی که همسرش را با ولخرجی کردن ورشکست کرد + عکس

” کاتو ساری” در ویدئویی که در صفحه شخصی اش منتشر کرد اظهار داشت که هرگز قصد ندارد با مرد بیچاره ای زندگی کند که اجازه نمی دهد همسرش هرچقدر که می خواهد خرج کند. او همچنین پذیرفت که فقط به خاطر پول با این مرد ازدواج کرده و اگر نتواند چیز های گران قیمت، جواهرات و لباس بخرد، پس دلیلی برای ادامه ی زندگی وجود ندارد.

 

از طرفی هم اظهار کرد که ازدواج شبیه یک مبادله است. خانم ها تحمل سختی بارداری و زایمان را خواهند کشید و آقایان نیز آنقدر باید کار کنند تا همسرشان بتواند در رفاه زندگی کند اما متاسفانه شوهر او این موضوع را قبول نداشت.