وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

طراحی تقویم اختصاصی در مجموعه طرح کهن

طراحی تقویم اختصاصی در مجموعه طرح کهن

طراحی تقویم اختصاصی در مجموعه طرح کهن

 

با طراحی تقویم می توان اقدام به یک تبلیغات گسترده و کم هزینه برای برند خود نمود. این شیوه از تبلیغات و بازاریابی برای سازمان های مختلف بسیار تاثیرگذار است.

 

مقدمه

اولین گام برای اجرای برنامه ریزی دقیقی که مو لای درز آن نمی رود، مراجعه به تقویم است. تقویم در واقع نقش چراغ راه ما را برای چیدن پایه های یک برنامه ریزی اصولی ایفا می کند.

 

بی توجهی به تاریخ ها همیشه دردسرساز است و منجر به خراب شدن برنامه ریزی ها می شود. آن وقت شما میمانید و یک کلاف سر در گم که پیدا کردن سر رشته آن کاری بس دشوار است.

 

در واقع هدف از طراحی تقویم این است که انسان ها بتوانند طبق یک برنامه ریزی اصولی گام بردارند. این برنامه ریزی می تواند مربوط به یک قرار کاری، یک جلسه اداری و یا حتی جشن تولد یکی از نزدیکانتان باشد.

 

زندگی روزمره ما انسان ها چه در محیط کار و چه در خارج از محیط کار با تاریخ ها عجین شده است. البته تنها هدفی که در پس طراحی تقویم وجود دارد نمایش تاریخ ها نیست.

 

این ساده ترین هدف از طراحی تقویم تبلیغاتی است. طراحی تقویم با اهداف والاتری همچون برندسازی، بالا بردن وفاداری مشتریان، بازاریابی، خلق هدایای سازمانی و تبلیغات صورت می پذیرد. این دقیقا همان کاری است که گرافیست های خوش ذوق و توانمند ما در مجموعه طرح کهن انجام می دهند.

 

طراحی تقویم برای شرکت ها

طراحی تقویم برای شرکت ها.

 

طراحی تقویم دیواری

یکی از مهمترین خدماتی که در مرکز طراحی تقویم طرح کهن ارائه می شود، طراحی تقویم دیواری است. افراد با هر بار عبور از کنار تقویم دیواری نیم نگاهی به آن می اندازند، حتی اگر قرار نباشد تاریخ خاصی را روی تقویم پیدا کنند.

 

بسیاری از مواقع نیز افراد با نگاهی ریزبینانه دنبال یک تاریخ خاص می گردند و چند دقیقه ای را میخکوب روبروی تقویم دیواری سپری میکنند. آن ها در این بین گوشه چشمی هم به نام برند شما دارند.

 

تقویم دیواری از آن مدل تقویم هایی است که همیشه در معرض دید افراد قرار دارد. حال تصور کنید نام و اطلاعات برند شما در قالب یک طراحی گرافیکی جذاب و چشم نواز روی این تقویم حک شده باشد.

 

در نتیجه لوگو و اطلاعات برند شما همواره در لابلای این نیم نگاه ها و نگاه های ریزبینانه با چشم افراد تلاقی پیدا می کند. این نقطه دقیقا همان جایی است که نام برندتان در حافظه ناخودآگاه افراد به ثبت می رسد.

 

به همین دلیل می توان طراحی تقویم دیواری را یک هوشمندی تمام عیار برای نفوذ به ناخودآگاه مخاطبان دانست.

 

طراحی تقویم رومیزی

از دیگر خدماتی که توسط تیم طرح کهن ارائه می شود، طراحی تقویم رومیزی است. تقویم رومیزی را می توان روی میز کار، میز مطالعه و هر میز دیگری قرار داد.

 

بسیاری از افراد از تقویم رومیزی در منزل استفاده می کنند. با این حال عمده کاربرد تقویم رومیزی در محیط های کاری است. دقیقا همان جایی که ارتباطات حرفه ای شکل می گیرد و بیزینس ها شرکای جدیدی پیدا می کنند.

 

تقویم رومیزی برای برندها

تقویم رومیزی برای برندها.

 

طراحی تقویم رومیزی کمک شایانی به برند سازی می کند. هویت و اعتبار برند شما در تقویمی خلاصه می شود که نام برندتان پای آن حک شده است.

 

حال تصور کنید این تقویم رومیزی پایش به شرکتی باز شود که حیطه کاری مشابهی با شما دارد. اینجاست که طراحی تقویم حرفه ای در پیدا کردن شرکای جدید به کارتان خواهد آمد.

 

قضاوت برند شما بدون اینکه تصویر واضحی از آن در دسترس باشد دشوار است اما می توان از روی تقویمی که نام برند شما در آن حک شده یک پیش زمینه کلی از مجموعه شما داشت.

 

هر چه طراحی تقویم رومیزی برند شما حرفه ای تر، خاص تر، شیک تر و جذاب تر باشد، بی شک کسب و کار شما نیز به عنوان یک کسب و کار حرفه ای تر در ذهن عموم شکل می گیرد.

 

شما با طراحی تقویم رومیزی و اهدای آن به سازمانی های دیگر می توانید برای خود شرکای تجاری جدیدی دست و پا کنید.

 

انواع طراحی تقویم رومیزی

طراحی تقویم رومیزی به دو شیوه صورت می گیرد. تقویم رومیزی را می توان با 12 برگ مجزا به ازای هر ماه طراحی کرد و یا برای هر کدام از 4 فصل یک برگه در نظر گرفت.

 

تفاوت این دو سبک طراحی تقویم اندک است. شاید بتوان بزرگترین تفاوت را در تعداد برگه ها و سایز نوشته ها دانست. تقویم 12 برگ کمی سنگین تر است و قطر بیشتری دارد.

 

از طرفی می توان مانور بیشتری در طراحی برگه های تقویم داد. می توان ایده جدید و جذابی را برای طراحی هر کدام از ماه ها پیاده سازی کرد که در نتیجه منجر به خلق یک تقویم رومیزی فوق العاده شیک و خاص می شود.

 

طراحی تقویم رومیزی 4 برگ نیز مزایای خاص خودش را دارد. این تقویم تعداد برگه های کمتری دارد و لازم نیست بعد از پایان یافتن هر ماه تقویم را ورق بزنید. از طرفی قیمت تقویم رومیزی 4 برگ کمتر است و برای شما هزینه تبلیغات کمتری می تراشد.

 

کاربرد تقویم رومیزی در ادارات ، طراحی تقویم اختصاصی در مجموعه طرح کهن

کاربرد تقویم رومیزی در ادارات.

 

تقویم تبلیغاتی فقط یک تقویم ساده نیست؛ بلکه یک کانال بازاریابی است

تقویم های دیواری و رومیزی از نوع تبلیغاتی فقط یک تقویم ساده نیستند. کسب و کارها به این نوع تقویم ها به چشم یک کانال بازاریابی غیر مستقیم نگاه می کنند.

 

ارائه تقویم های رومیزی و دیواری به مشتریان یعنی سفر کردن نام و نشان برند شما به اقصی نقاط کشور. تقویم تبلیغاتی شما ممکن است در یک کافه یا در یک آموزشگاه استفاده شود.

 

ممکن است تقویم تبلیغاتی شما روی دیوار یک فروشگاه نصب شود و یا روی میز کار کارمندان یک اداره دیگر قرار گیرد. این یعنی برند شما به شکل غیر مستقیم در پروسه تبلیغات قرار گرفته است. تبلیغاتی که هزینه آن را از قبل پرداخت کرده اید و بعدها تاثیر آن را خواهید دید.

 

طراحی تقویم؛ کم هزینه ترین شیوه تبلیغات

اگر قرار باشد هزینه طراحی تقویم را با هزینه سایر شیوه های تبلیغاتی به قیاس بگذاریم خواهیم دید که هزینه طراحی تقویم به مراتب اقتصادی تر است. شما می توانید با صرف هزینه ای ناچیز یک تبلیغات گسترده و تاثیرگذار انجام دهید.

 

بهترین زمان برای انجام این تبلیغات در ماه های آخر سال است. در این ماه ها تقویم های کهنه کم کم از روی میزها و دیوارها جمع می شوند و تقویم ها نو جای آن ها را می گیرند.

 

بنابراین اگر می خواهید در این زمینه هوشمندی به خرج دهید، باید در ماه های آخر سال به فکر طراحی تقویم باشید.

 

قیمت و خرید تقویم دیواری سال 1401 طرح گل

تقویم تبلیغاتی راهی کم هزینه برای بازاریابی.

 

شکل گرفتن هویت برند با سفارشی سازی تقویم تبلیغاتی

عناصر گرافیکی مورد استفاده در طراحی تقویم در واقع شکل دهنده هویت بصری برند شما هستند. بنابراین اگر می خواهید یک تصویر خاص و منحصر به فرد در ذهن دیگران از برند خود شکل دهید، طراحی تقویم بهترین گزینه است.

 

گرافیست های خوش ذوق و خلاق ما در مجموعه طرح کهن از المان های جذابی برای ساخت هویت بصری برند شما استفاده می کنند.

 

طراحی تقویم تبلیغاتی خلاقانه وایده های طراحی تقویم حرفه ای

تقویم تبلیغاتی باید مختص برند شما باشد و کپی برداری شده از جای دیگری نباشد. اینگونه مخاطبان به اصالت کسب و کار شما پی می برند. پیام برند شما در قالب طراحی عناصر گرافیکی به سمع و بصر مخاطب می رسد.

 

این عناصر گرافیکی مرتبط با حوزه کاری شما هستند و اختصاصا برای برند شما طراحی شده اند. در نتیجه می توان طراحی تقویم را راهی برای شکل دادن هویت برند دانست.

 

تقویم تبلیغاتی به عنوان یک هدیه سازمانی

یکی از کاربردهای طراحی تقویم، استفاده از تقویم به عنوان یک هدیه سازمانی است. شما می توانید در جلسات کاری که با شرکای خود دارید، تقویم شرکت را در کنار سایر هدایا تقدیم کنید.

 

استفاده از تقویم به عنوان هدیه سازمانی ، طراحی تقویم اختصاصی در مجموعه طرح کهن

استفاده از تقویم به عنوان هدیه سازمانی.

 

شما همچنین می توانید تقویم تبلیغاتی را به عنوان یک هدیه برای کارمندان خودتان در نظر بگیرید. بسیاری از شرکت ها نزدیک عید نوروز به کارمندان خود هدیه می دهند.

 

شما می توانید با طراحی تقویم سال جدید و هدیه دادن آن به کارمندان خود، راه جدیدی برای بازاریابی و تبلیغات باز کنید. چرا که بسیاری از کارمندان این تقویم ها را با خود به خانه می برند و یا به دوستان و آشنایان خود هدیه می دهند.

 

کلام پایانی

طراحی تقویم راهی برای تبلیغات، بازاریابی، برند سازی و جذب مشتری های جدید است. شما می توانید تقویم تبلیغاتی را به شرکا و رقبای خود بدهید و از این طریق نام و نشان برند خود را به سایر شرکت ها بکشانید.

 

تقویم های رومیزی و دیواری پر کاربرد ترین انواع تقویم محسوب می شوند. با استفاده از خدمات طراحی تقویم می توانید مشتریان فعلی خود را به مشتریان وفادار تبدیل کنید و با کمترین هزینه ممکن مشتریان جدید جذب کنید.

 

مجموعه طرح کهن به عنوان یکی از قوی ترین مجموعه های فعال در زمینه طراحی تقویم، صفر تا صد خدمات مربوط به طراحی تقویم دیواری و طراحی تقویم رومیزی را ارائه می دهد.مشاهده نمونه طراحی تقویم که توسط تیم حرفه ای طرح کهن طراحی شده.