وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

قیمت کاغذ دیواری ساده ارزان چقدره؟

قیمت کاغذ دیواری ساده ارزان چقدره؟

قیمت کاغذ دیواری ساده ارزان چقدره؟

 

بعضی از شاخص‌ترین متخصصان هنر و زیبایی‌شناسی، سادگی را یکی از جذاب‌ترین جلوه‌های زیبایی می‌دانند و طرح‌های ساده را برای دکوراسیون داخلی، به طرح‌های پرزرق و برق و پیچیده ترجیح می‌دهند.

 

این مسئله در دنیای کاغذ دیواری و پوستر دیواری هم کاربرد دارد و به همین دلیل کاغذ دیواری ساده، یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های کاغذ دیواری در سال‌های اخیر بوده است.

 

قیمت کاغذ دیواری ساده ارزان ، The price of simple wallpaper is cheap

 

دو مورد از سوالاتی است که بسیاری از خانواده‌ها، موسسات و شرکت‌ها مطرح می‌کنند این است که دلیل محبوبیت بالای کاغذ دیواری ساده چیست و قیمت کاغذ دیواری ساده ارزان چقدره؟

 

در این مقاله تصمیم داریم مزایای استفاده از کاغذ دیواری ساده را مورد بررسی قرار دهیم و در پایان بگوییم که قیمت کاغذ دیواری ساده ارزان چقدره. در صورتی که شما هم تمایل دارید از فواید و قیمت کاغذ دیواری ساده اطلاع پیدا کنید، پیشنهاد می‌شود که تا انتهای این مقاله با ما همراه شوید.

 

منظور از کاغذ دیواری ساده چیست؟

 

کاغذ دیواری ساده

 

در حال حاضر کلکسیونی از انواع و اقسام طرح‌های کاغذ دیواری به بازار عرضه می‌شود و عموماً کاغذ دیواری‌ها را بر اساس طرحی که بر آن‌ها نقش بسته است، نام‌گذاری می‌کنند.

 

در واقع کاغذ دیواری ساده به دلیل نداشتن طرح یا الگوی خاص یا داشتن طرحی بسیار ساده به این نام معروف شده است. کاغذ دیواری ساده در رنگ‌های متنوعی روانه بازار می‌شود.

 

توجه داشته باشید که کاغذ دیواری ساده فقط به کاغذ دیواری‌های بدون طرح و تک‌رنگ اطلاق نمی‌شود و طرح‌های پتینه ساده، طرح‌های رنگارنگ و مینیمالیستی را هم در برمی‌گیرد.

 

بسیاری از افراد این پرسش را مطرح می‌کنند که چرا کاغذ دیواری ساده تا این اندازه پرطرفدار و پرفروش است؟ دلیل اصلی فروش بالای این محصول، سازگاری آن با انواع و اقسام دکوراسیون داخلی است.

 

در واقع اگر دکوراسیون داخلی منزل شما، سنتی یا مدرن باشد، با استفاده از کاغذ دیواری ساده می‌توانید زیبایی منحصر به فردی به منزل خود ببخشید.

 

مزایای خرید کاغذ دیواری ساده برای منازل، شرکت‌ها و موسسات مختلف

 

خرید کاغذ دیواری ساده

 

اکنون که با کاغذ دیواری ساده آشنا شدیم، تصمیم داریم چند مورد از مهم‌ترین مزایا و فواید استفاده از کاغذ دیواری با طرح ساده را مورد بررسی قرار دهیم.

 

کاغذ دیواری ساده با کلیه فضاها سازگار و هماهنگ می‌شود

بعضی از افراد احساس می‌کنند که کاغذ دیواری ساده، جلوه و ظاهر رسمی به محیط می‌بخشد و برای استفاده از شرکت‌ها و ادارات، عالی است؛ ولی چندان فایده‌ای برای منزل ندارد.

 

مطالعات و پژوهش‌ها نشان می‌دهد که کاغذ دیواری ساده با رنگ مناسب می‌تواند جلوه و نمای بی‌نظیری به پذیرایی منزل و اتاق خواب بزرگسالان و کودکان ببخشد. به علاوه کاغذ دیواری ساده با انواع و اقسام دکوراسیون داخلی سازگار و هماهنگ می‌شود.

 

کاغذ دیواری ساده، جایگزین جذاب و هوشمندانه‌ای برای رنگ و نقاشی است

بسیاری از خانواده‌ها و شرکت‌ها در هنگام زیباسازی محیط خود بین رنگ و کاغذ دیواری، دودل می‌مانند و نمی‌دانند کدام گزینه را انتخاب کنند؛ ولی پس از بررسی سرعت انجام کار، هزینه‌ها و راحتی هر کدام از این دو گزینه، کاغذ دیواری ساده را انتخاب می‌کنند؛ چون می‌دانند که با هزینه کمتر و خیلی راحت و سریع می‌توانند منزل یا شرکت خود را زیبا و آراسته کنند.

 

کاغذ دیواری ساده شیک بدون طرح

 

وقتی فرایند رنگ و نقاشی انجام می‌شود و به پایان می‌رسد، کلی تمیزکاری و شستشو لازم است؛ ولی اجرا و نصب کاغذ دیواری، هیچ کدام از این دردسرها را ندارد و به سرعت انجام می‌شود.

 

کاغذ دیواری ساده را می‌توان با پوستر دیواری طرح‌دار ترکیب کرد و شگفتی آفرید

کاغذ دیواری ساده، مدل‌های مختلفی دارد که یکی از معروف‌ترین آن‌ها مدل تک‌رنگ است. اگر دوست داشته باشید می‌توانید کل دیوارهای خانه را با کاغذ دیواری ساده تک‌رنگ تزیین کنید

 

و اگر به پوستر دیواری طرح‌دار علاقه‌مند هستید، می‌توانید یکی از دیوارهای پذیرایی یا اتاق خواب را با پوستر دیواری، تزیین کنید (مثل دیوار پشت تلویزیون) و به سایر دیوارهای منزل با یک کاغذ دیواری ساده، زیبایی ببخشید.

 

معمولاً ترکیب کاغذ دیواری ساده و طرح‌دار و قرار گرفتن آن‌ها کنار هم، بسیار زیبا و چشم‌نواز است؛ البته اگر رنگ‌های به‌کاررفته در این دو کاغذ دیواری، همخوان و هماهنگ باشد.

 

کاغذ دیواری ساده برای زیباسازی سقف هم گزینه هوشمندانه‌ای است

بعضی از خانواده‌ها و مدیران شرکت‌ها، به جای رنگ و نقاشی سقف از کاغذ دیواری ساده کمک می‌گیرند. با این کار، سقف با کمترین زحمت، نمای نو و زیبایی به خودش می‌گیرد و عیوبی که در گچ سقف وجود دارد از چشم‌ها پنهان می‌ماند.

 

همچنین هزینه و زمان نصب کاغذ دیواری ساده روی سقف، خیلی کمتر از هزینه رنگ و نقاشی آن تمام می‌شود.

 

کاغذ دیواری ساده، رنگ‌های متنوعی دارد و امکان خرید آن با هر رنگی وجود دارد

کاغذ دیواری ساده با رنگ‌های متنوعی به بازار عرضه می‌شود. پس نگران رنگ مبلمان، پرده‌ها و فرش خود نباشید؛ چون هر رنگی که انتخاب کنید، کاغذ دیواری ساده با آن رنگ در بازار موجود است و می‌توانید کاغذ دیواری را با دکوراسیون منزل خود ست کنید.

 

برای خرید کاغذ دیواری ساده و ست کردن آن با دکوراسیون منزل خود، بهتر است ابتدا تحقیقات کافی را در مورد رنگ‌های مناسب برای منزل خود انجام دهید یا از یک متخصص دکوراسیون داخلی در این زمینه سوال کنید.

 

معمولاً کارشناسان فعال در فروشگاه‌های معتبر کاغذ دیواری می‌توانند مشاوره لازم را در این زمینه به شما بدهند.

 

پاسخ به سوال اصلی: قیمت کاغذ دیواری ساده ارزان چقدره؟

 

قیمت کاغذ دیواری ساده و شیک

 

در این بخش از مقاله می‌خواهیم به این پرسش پاسخ دهیم که قیمت کاغذ دیواری ساده ارزان چقدره؟ قیمت کاغذ دیواری ساده به عوامل مختلفی از جمله جنس و ابعاد محصول بستگی دارد. قیمتی که فروشگاه‌های آنلاین و حضوری اعلام می‌کنند، بر اساس هر متر مربع از کاغذ دیواری ساده است.

 

معیار قیمت‌دهی ما در این مقاله، فروشگاه اینترنتی منزل است. این فروشگاه، چند سال است که بزرگ‌ترین تولیدکننده کاغذ دیواری و پوستر دیواری در کشورمان محسوب می‌شد و به دلیل حذف واسطه‌ها و عرضه مستقیم محصولات خود، کاغذ دیواری باکیفیت را به صورت مقرون به صرفه در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. قیمت هر متر مربع کاغذ دیواری ساده در فروشگاه منزل به صورت زیر است:

 

• هر متر مربع از کاغذ دیواری جنس شاین: 198 هزار تومان

• هر متر مربع از کاغذ دیواری جنس آنتیک: 290 هزار تومان

• هر متر مربع از کاغذ دیواری جنس سانرایز: 390 هزار تومان

• هر متر مربع از کاغذ دیواری جنس گاما: 450 هزار تومان

• هر متر مربع از کاغذ دیواری جنس الیاف طبیعی: 590 هزار تومان

 

در واقع ارزان‌ترین کاغذ دیواری ساده در فروشگاه منزل، از قرار متری 198 هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. اکنون برای محاسبه هزینه کاغذ دیواری مورد نیاز منزل خود، مساحت دیوارها را اندازه بگیرید و مجموع مساحت را در 198 ضرب کنید تا هزینه خرید کاغذ دیواری ساده ارزان برای منزلتان به دست آید.

 

فروشگاه های معتبر برای خرید کاغذ دیواری ساده ارزان قیمت

در این مقاله با مزایای کاغذ دیواری ساده آشنا شدیم و تلاش کردیم به این سوال پاسخ دهیم که قیمت کاغذ دیواری ساده ارزان چقدره. امیدواریم که نکات این مقاله در هنگام انتخاب و خرید کاغذ دیواری ساده و ارزان به شما کمک کند.

 

در صورتی که قصد دارید برای خرید کاغذ دیواری ساده اقدام کنید و تمایل دارید کاغذ دیواری باکیفیت و بادوام بخرید، سایت و فروشگاه های زیر را برسی کنید:

 

خرید کاغذ دیواری ساده ارزان قیمت از فروشگاه منزل

خرید کاغذ دیواری ساده قیمت مناسب از فروشگاه آنلاین والینو