وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

چرا بیشتر خانم ها برای تناسب اندام باشگاه نمی روند؟

چرا بیشتر خانم ها برای تناسب اندام باشگاه نمی روند؟

چرا بیشتر خانم ها برای تناسب اندام باشگاه نمی روند؟

 

شاید رفتن به باشگاه ورزشی برای برخی افراد چالش برانگیز باشد. این افراد به بهانه اینکه سرشان شلوغ است و فرصت ورزش کردن ندارند از رفتن به باشگاه خودداری می کنند.

 

اما واقعیت چیز دیگری است، طبق تحقیقات اخیر بخش عمده ای از زنان در سراسر جهان از ترس قضاوت شدن از رفتن به باشگاه اجتناب می کنند.

 

آنها دائما سوالاتی در ذهنشان تکرار می شود که آیا درست ورزش می کنند یا افراد در باشگاه به او خیره شده اند و یا اینکه زیاد عرق می کنند.

 

"چرا

 

طبق یک نظر سنجی جدید، ترس از رفتن به باشگاه با این تصور که همه آنها را قضاوت می کنند تعداد زیادی از زنان را در خانه نگه می دارد.

 

بر اساس نظرسنجی که روی 1000 نفر در ایالات متحده آمریکا انجام شد حدود 55 درصد از زنان احساس می کردند که به دلیل عدم تناسب اندام مورد قضاوت قرار می گیرند و 49 درصد نگران لباس ورزشی خود بودند.

 

در این مقاله از سایت تناسب اندام ایران ناز چند راهکار وجود دارد که می توانید برای جلوگیری از ترس خود برای رفتن به باشگاه انجام دهید:

 

1. از قبل برای تمرین برنامه ریزی کنید

 

از قبل برای تمرین برنامه ریزی کنید

 

قبل از اینکه وارد باشگاه شوید برنامه ریزی کنید که در آنجا چه کاری می خواهید انجام دهید. به این ترتیب شما احساس اعتماد به نفس و راحتی بیشتری می کنید.

 

2. در خانه تمرین کنید

 

"در

 

مردم اغلب از انجام نادرست تمرین ها می ترسند. در این مواقع تمرینات خود را در خانه هم انجام دهید تا اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید.

 

3. وسایل باشگاه را بشناسید

 

"وسایل

 

کاملا واضح است که همه وسایل باشگاه به هم شبیه نیستند. بنابراین اگر نمی دانید از یک وسیله چطور استفاده کنید از مربی تان بپرسید.

 

4. اهدافتان را به خودتان یادآوری کنید

 

"اهدافتان

 

تمرکز خود را حفظ کنید و به خاطر داشته باشید که چرا اصلا به باشگاه می روید. وقتی از ورزشی که می کنید لذت ببرید کار بزرگی برایتان به نظر نمی رسد.