وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

چگونه ترافل میوه ای درست کنیم؟

چگونه ترافل میوه ای درست کنیم؟

ترافل میوه ای یکی از خوشمزه ترین ها در بین ترافل ها می باشد.طرز تهیه یک دسر زیبا و خوشمزه را برای آموزش شما قرار داده ایم. این دسر را برای مهمانی ها تهیه کنید و از طعم آن لذت ببرید.طرز تهیه یک دسر  زیبا و خوشمزه را برای آموزش شما قرار داده ایم. این دسر  را برای مهمانی ها تهیه کنید و از طعم آن لذت ببرید.

 

مواد لازم:

 

توت فرنگی یخ زده 400 گرم
پودر قند 120 گرم
آب 4 قاشق غذا خوری
پوست رنده شده یک عدد لیمو

 

چگونه ترافل میوه ای درست کنیم؟

 

برا ی لایه  اصلی :

 

پنیر خامه ایی 500 گرم
ماست  توت فرنگی یک لیتر
شیرینی تر رولت
کاستارد آماده یک لیتر
تمشک 250 گرم
توت فرنگی تازه 250 گرم
برگ نعنا برای تزیین

 

چگونه ترافل میوه ای درست کنیم؟

 

طرز تهیه

 

در ابتدا باید سس دسر  را آماده کنیم. برای تهیه سس ، توت فرنگی های یخ زده را در یک قابلمه کوچک قرار دهید و آن را روی حرارت قرار دهید تا کمی نرم شود.سپس با یک قاشق یا چنگال توت فرنگی های نرم شده را له کنید. رنده پوست لیمو ترش، شکر و آب  را اضافه کنید و 5 دقیقه بپزید تا سس غلیظ شود.

 

سپس سس را در یخچال بگذارید تا خنک شود.پنیر خامه ایی را بزنید تا نرم شود.سپس ماست میوه ایی را اضافه کنید ودر مخلوط کن بریزید تا به خوبی مخلوط شود. ظرف سرو را بردارید.کف ظرف را با رولت بپوشانید.روی رولت کمی پودر قند بپاشید.کاستارد را روی آن قرار دهید.ترکیب ماست و پنیر خامه ایی را روی آن بریزید.

 

از سس آماده شده روی ترکیب ماست و پنیر بریزید. یک لایه تمشک و یک لایه توت فرنگی را به ترتیب روی لایه های قبلی قرار دهید. حالا دو مرتبه ، ترتیب لایه ها را از ابتدا تا انتها تکرار کنید.لایه آخر  که سطح ظرف را تشکیل می دهد با سس بپوشانید و روی آن برگ  تازه نعناع قرار دهید. دسر  را یک ساعت در یخچال بگذارید و سپس سرو کنید.