وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

چگونه رنگ مو مناسب خود را پیدا کنیم؟

چگونه رنگ مو مناسب خود را پیدا کنیم؟

چگونه رنگ مو مناسب خود را پیدا کنیم؟

 

همانطور که می دانید اصلی ترین فاکتور زیبایی در تمام افراد داشتن موهای زیبا، صاف و آراسته می باشد همچنین خیلی از مردم از رنگ مو ها استفاده می کنند تا تغییری در ظاهر خود اعمال کنند که عموما هم منجر به زیبایی بسیار در آن ها می شود.

 

در این مقاله قصد داریم لوازم آرایشی اصل و آرایش مو را باهم مورد بررسی قرار دهیم.

 

چگونه رنگ مو مناسب خود را پیدا کنیم؟

 

رنگ مو معجزه ای در تغییر

احتمال زیاد برای شما هم پیش آمده که یک شخصی را که می شناسید را یک روز ببینید و از شدت تغییری که در ظاهر آن پیش آمئه است تعجب کنید.

 

رنگ مو دقیقا همین کار را با ظاهر افراد می کنند ولی به شرطی که از رنگ مو معتبر استفاده کنند و آن رنگ انتخابی شان نیز به چهره آن ها بیاید و بر روی صورتشان بنشیند در غیر این صورت استفاده کردن از رنگ مو و یا به عبارتی رنگ کردن موها باعث پشیمانی فرد می شود.

 

پس نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید رنگی است که می خواهید آن را انتخاب کرده و از آن بر روی موهای خود استفاده کنید.

 

برای اینکه این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهید می بایستی که به یک سری نکات نیز توجه داشته باشید نکاتی که باعث زیبایی دو چندان مو های شما می شود.

 

همچنین برای اینکه موهای خودتان رنگ کنید هم می توانید در خانه و به صورت خانگی خودتان مو های خود را رنگ کنید و با می توانید به سالن های آرایشی مراجعه کرده و در آن جا مراحل رنگ کردن موهای خود را سپری کنید.

 

تفاوت رنگ کردن خانگی و سالنی یکسری تفاوت هایی را با یکدیگر دارند که در این قسمت می خواهیم به بررسی آن ها بپردازیم.

 

یکی از اصلی ترین دلایلی که افراد به سالن های آرایشی برای رنگ مو مراجعه نمی کنند و خودشان به صورت خانگی این کار را انجام می دهند هزینه های بسیار بالا رنگ کردن مو در سالن ها است ولی دلیل دیگری که افراد به سالن ها مراجعه می کنند رعایت اصول و آداب رنگ آمیزی مو می باشد.

 

شما باید به این موضوع آگاه باشید که رنگ مو و کلا رنگ کردن مو کاری تخصصی می باشد و اگر شما در انجام آن کار مهارت نداشته باشید استفاده از آن باعث سوختن موهای شما و در نهایت آسیب رسیدن به موهایتان می شود ولی وقتی که شما در سالن های آرایشی توسط یک متخصص این کار را انجام دهید دیگر نگران از بین رفتن و آسیب رسیدن به موهایتان نخواهید بود.

 

همچنین شما می توانید با استفاده از شامپو مو مناسب از موهای خودتان حفاظت و مراقبت لازمه را انجام دهید.

 

انواع رنگ مو

 

رنگ مو مناسب من چیست؟

شما قبل از تهیه رنگ مو ها باید مقداری اطلاعات درباره مو و پوست صورت خودتان نیز داشته باشید.

 

برای مثال اگر شما رنگ پوست سبزه و تیره ای دارید یکسری از رنگ ها به صورتتان بیشتر می نشیند و شما را زیباتر و جذاب تر می کند.

 

از طرف دیگر برای حجم مو نیز این مورد صادق است شما اگر موهای بلند و پرپشتی دارید یک سری از رنگ ها به موهای شما بسیار جلوه زیبا و جذابی می دهد.

 

نکته دیگری که شما قبل از انتخاب و استفاده از رنگ مو باید به آن توجه داشته باشید نسبت و میزان آسیب پذیری موهایتان است.

 

برای مثال اگر ساقه و ریشه موهای شما ضعیف شده باشد شما نباید از یکسری رنگ مو ها استفاده کنید زیرا استفاده از آن ها باعث تشدید مشکل شما شده و آسیب جدی تری به موهایتان وارد خواهد شد پس حتما قبل از اینکه دست به کار شوید برای رنگ کردن موها باید به این موارد ذکر شده توجه کنید.

 

اگر که تصمیم گرفتید خودتان موهای خود را در خانه رنگ کنید و یا با کمک کسی اینکار را انجام دهید دقت داشته باشید که باید از اکسیدان نیز استفاده کنید و آن را با رنگ موی خود ترکیب کرده و سپس آن را برای مدت مشخص شده بر روی موهای خودتان قرار دهید و سپس موها را شسته و از رنگ جدید موهایتان لذت لازمه را ببرید.

 

رنگ مو های ترند سال

تا به اینجا متوجه تاثیر و ویژگی های رنگ مو خوب شدیم و یاد گرفتیم که چگونه رنگ مو مناسب به خود را انتخاب کنیم.

 

حال در این قسمت قصد داریم چند تا از ترند ترین رنگ های رنگ مو را باهم مورد بررسی قرار دهیم پس با ما همراه باشید.

 

یکی از اصلی ترین رنگ هایی که چند سال است بسیار طرفدار پیدا کرده و بسیار هم محبوب شده رنگ مو پلاتینیومی می باشد.

 

این رنگ دارای تناژی از سفید می باشد و رنگی مشابه به پلاتینیوم را دارا است. شما می توانید این رنگ ار رنگ مو را به صورت کامل و یا بر روی قسمتی از موهای خود اجرا کنید.

 

رنگ مو بلوند یکی دیگر از رنگ موهایی است که همواره روی بورس بوده و طرفداران بسیاری را نیز دارد.

 

این رنگ از رنگ مو به عمده افراد می آید و برای اجرای بهتر است پیشنهاد می شود که حتما به سالن های آرایشی مراجعه کرده و توسط یک متخصص این رنگ مو را اجرا کنید.

 

بهترین رنگ مو

 

دوستان توجه داشته باشید که شما می توانید برای آموزش رنگ کردن مو، خرید رنگ مو اصل و مشاهده کلی لوازم آرایشی و بهداشتی مختلف، عبارت روبرو را داخل گوگل سرچ کرده و بر روی اولین نتیجه کلیک کنید : آرایش مو مدیاژ