وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

دامادی كه با شناسنامه برادرزنش از سربازی معاف شده بود

 

داماد یك خانواده كه با جعل شناسنامه باطل نشده برادر زنش، اقدام به دریافت كارت معافیت از خدمت وظیفه عمومی ‌كرده بود، دستگیر شد.

 

بر اساس گزارشات مردمی‌ واصله كارآگاهان در جریان سوءاستفاده از شناسنامه فردی كه مدتی قبل فوت كرده بود قرار گرفتند كه براساس آن زنی ‌كه چندی پیش فرزندش فوت كرده بود، با نگهداری شناسنامه باطل نشده پسرش، عكس دامادش را بر روی شناسنامه الصاق كرد.

 

پس از صدور شناسنامه جدید، داماد خانواده با همكاری مادرزنش كه تنها یك پسر داشته، كارت معافیت دریافت كرد.

 

پلیس پس از آگاهی از این موضوع با ادامه‌ تحقیقات و به دست آوردن سرنخ‌هایی خانه زن مورد نظر را شناسایی و او را دستگیر كردند.

 

پلیس زن دستگیر شده را مورد بازجویی قرار داد، اما متهم اتهام وارده را تكذیب كرد و مدعی شد كه دامادش، شناسنامه فرزند متوفی را به سرقت برده و اقدام به گرفتن معافی كرده و متواری شده است.

 

در ادامه رسیدگی به این پرونده، داماد فراری توسط ماموران پلیس شناسایی و دستگیر و به اداره اگاهی منتقل شد و در بازجویی‌ها اظهار كرد كه شناسنامه را سرقت نكرده، بلكه با پیشنهاد مادر همسرش اقدام به این كار كرده است.

به گزارش ایسنا و به نقل ازمعاونت اجتماعی پلیس آگاهی ناجا، سرهنگ محمدی ـ رییس پلیس آگاهی استان فارس ـ با اعلام این خبر گفت: كارگاهان كه توانستند اكثر دست اندركاران این پرونده را شناسایی و دستگیر كنند جهت تكمیل كردن پرونده به تحقیقات خود ادامه می‌دهند كه متعاقبا به اطلاع خواهد رسید.


پایگاه فرهنگی تفریحی ایران ناز