وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

برنامه بازیهای مقدماتی جام جهانی 2010

برنامه بازیهای مقدماتی جام جهانی 2010
شیرهای کامرون با یک پیروزی در برابر یاران آدبایور و نیز شکست قابل پیش بینی گابن مقابل مراکش بطور خودکار در آفریقای جنوبی حاضر خواهند بود. ضمن اینکه انتقام شکست ماه مارس گذشته در برابر همسایه دیوار به دیوار یعنی توگو را نیز می خواهند بگیرند.

روزهای آینده آخرین دورهای مسابقات مقدماتی جام جهانی در قاره های مختلف انجام می شود و چهره تعداد دیگری از تیم هایی که می توانند مستقیما به رقابت های آفریقای جنوبی برسند، مشخص خواهد شد.

آفریقا

کامرون – توگو (گروه A)

شنبه 10 اکتبر

شیرهای کامرون با یک پیروزی در برابر یاران آدبایور و نیز شکست قابل پیش بینی گابن مقابل مراکش بطور خودکار در آفریقای جنوبی حاضر خواهند بود. ضمن اینکه انتقام شکست ماه مارس گذشته در برابر همسایه دیوار به دیوار یعنی توگو را نیز می خواهند بگیرند.

نیجریه – موزامبیک (گروه B)

یکشنبه 11 اکتبر

عقاب ها (لقب نیجریه) در وضعیت خطرناکی به سر می برند. دو امتیاز کمتر و دو بازی بیشتر از تیم اول گروه یعنی تونس می تواند جام جهانی را بدون نیجریه برگزار کند. در صورت تساوی با موزامبیک و پیروزی تونس بر کنیا، کار عقاب ها تمام است.

آسیا – اقیانوسیه

بحرین – نیوزیلند

شنبه 10 اکتبر

مگر چندبار شانس جام جهانی رفتن برای کشورهای کوچک پیش می آید؟ بازی پلی آف بین آخرین نماینده آسیا و نماینده اقیانوسیه این بخت را بوجود آورده که بحرین یا نیوزیلند با شلیک تیرخلاص به حریف، مسافر جام جهانی شوند.

اروپا

روسیه – آلمان (گروه4)

شنبه 10 اکتبر

نبرد اسلاوها و ژرمن ها این ویژگی را دارد که صعود مستقیم به جام جهانی موضوع رقابت آنهاست.

هر دو تیم در صورت دوم شدن می توانند در بازی های حذفی اروپا شرکت کنند. بازی رفت در دورتموند با گل های پودولسکی و بالاک به نفع آلمان پایان یافته است. اما روس ها یک رکورد شگفت انگیز دارند. آنها یازده سال است که در بازی های رسمی خانگی به هیچ تیمی نباخته اند! آخرین شکست تیم ملی روسیه در وطن، به مقدماتی یورو98 برمی گردد که آنها سه بر دو از فرانسه شکست خوردند. بازی زیبایی خواهد بود.

دانمارک – سوئد (گروه1)

شنبه 10 اکتبر

جنگ وایکینگ ها قطعا همراه با خشونت خواهد بود. پیروزی دانمارک بهترین موقعیت برای صعود مستقیم را در اختیار سرخ پوشان قرارخواهد داد. اما برد طلایی پوشان سوئدی درصورت تساوی پرتغال و مجارستان باعث گارانتی شدن مکان دوم آنها در جدول خواهد شد.

پرتغال – مجارستان (گروه1)

شنبه 10 اکتبر

تا به حال فکر کردید جام جهانی بدون کریس رونالدو چه شکلی خواهد داشت؟ آن هم در قحط الرجال بازیکنان بزرگ در جهان امروزی، ولی اگر پرتغال از آخرین فرصت ها نیز استفاده نکند، سقوط حتمی است. در صورت باخت خانگی در برابر مجارستان، همان لحظه رویای آفریقای جنوبی برای رونالدو و یارانش تمام است. بازی رفت دو تیم در بوداپست با تک گل "په په" به سود قرمزپوشان پایان یافته است.

ایرلند – ایتالیا

شنبه 10 اکتبر

دست تقدیر تراپاتونی کهنه کار را مقابل تیم ملی کشورش قرار داده است. اکنون پسران سبزپوش ایرلندی در صورت پیروزی برابر آتزوری می توانند به اولی در گروه فکر کنند و حداقل دومی گروه را برای خود بیمه کنند. ایتالیایی ها که بازی قبلی امتیاز در قبرس از دست داده اند با یک تساوی هم می توانند در صدر گروه بایستند. ایرلندی ها با گل دیرهنگام رابی کین تساوی 1-1 را در ایتالیا تجربه کرده اند.

آمریکای جنوبی

آرژانتین – پرو

یکشنبه 11 اکتبر

آیا مارادونا و مسی محکوم به حذف از جام جهانی هستند؟ آیا فوتبالدوستان از دیدن بازی های هیجان انگیز آرژانتین محروم می شوند؟ بزودی پاسخ این پرسش ها داده خواهد شد. راه راه پوشان به هر قیمتی باید پرو را ببرند، چه اگر شکست بخورند و اکوادور برابر اروگوئه امتیاز از دست دهد، چهار تیم اول بدون آرژانتین مستقیما صعود خواهند کرد و آرژانتین بهمراه ونزوئلا، اکوادور و کلمبیا همگی دارای شانس مساوی برای مقام پنجم آمریکای جنوبی و برگزاری پلی آف خواهند شد و در نتیجه فاجعه حذف قریب الوقوع یاران مسی و تبس رقم خواهد خورد.

کلمبیا – شیلی

یکشنبه 11 اکتبر

پیروزی شیلی، صعود مستقیم آنها به رقابت های جام جهانی را دربرخواهد داشت و این بزرگترین حادثه برای مردمی است که روزگاری ایوان زامورانو را در تیم ملی می دیدند و از آن زمان رنگ جام جهانی را ندیده اند. رفتن به این جام بدون دیکتاتور پینوشه لذت دیگری برای رنج کشیدگان شیلی دارد. کلمبیا نیز اگر ببازد دیگر مستقیم به آفریقای جنوبی نخواهد رفت ولی بخت رسیدن به پلی آف را محفوظ خواهد داشت.

آمریکای شمالی – مرکزی

هندوراس – ایالات متحده امریکا

یکشنبه 11 اکتبر

معادله بسیار ساده است. یک برد راحت در برابر هندوراس، امریکایی ها را به آفریقای جنوبی می رساند. درصورت عدم پیروزی، بازی نهایی آنان دربرابر کستاریکا خواهد بود که تیم بی آزاری است و می توان از الان ایالات متحده را در جام جهانی دید.

مکزیک – ال سالوادور

یکشنبه 11 اکتبر

گروه سبزپوشان خاویر آخیره به صعود مستقیم می اندیشد. کمی لغزش داشته اند اما می توانند با شکست ال سالوادور دوباره در مسیر درست قرار گیرند. پس یکشنبه می تواند روز جشن ملی مکزیکی ها باشد.