وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

انتخاب بهترین کارشناس سئو و استخدام آن برای سایت خود

انتخاب بهترین کارشناس سئو و استخدام آن برای سایت خود

انتخاب بهترین کارشناس سئو و استخدام آن برای سایت خود

 

به دنبال یک کارشناس سئو خوب هستید که بتواند نتایج شما را در گوگل در بالاترین رتبه قرار دهد؟ اگر شما در این اقتصاد، توان مالی ندارید.

 

میتوانید از کسانی کمک بگیرید و یا در سود آن با کارشناس خبره سهیم شوید. اگر وارد این سایت شدید احتمالاً به یک شخص سئو کار حرفه ای نیاز دارید، یا فکر می کنید به یک متخصص سئو مناسب برای شرکت خود استخدام کنید.

 

همچنین ممکن است آنها را یک متخصص سئو یا ارائه دهنده سئو خطاب کنید، اما مهم نیست که صنعت سئو آنها را چه می نامد، شما به کسی نیاز دارید که بتواند نتایج سئو را ارائه دهد.

 

کارشناس سئو

 

به نقل از سایت متاوبز ” ابتدا، خودتان مقداری سئو را یاد بگیرید “

در قدم اول استخدام یک سئوکار عالی باید با درک خودتان شروع شود. درست مانند داشتن یک کسب و کار، اگر مشکلی پیش بیاید بتوانید به سئو کار بگویید که این کار اشتباه هستش، بتوانید آن را تست کنید و بدانید چقدر دانش دارد و اگر در کار اشتباهی انجام داد بهش تلنگری بزنید و اونجوری میتوانید به سئوکار بفهمانید که من هم چیزایی از سئو بلد هستم.

 

اگر فکر می کنید باید یک متخصص سئو خوب که خیالتان راحت باشد ، استخدام کنید، ابتدا باید خودتان مقداری سئو را یاد بگیرید.

 

حداقل در یک اشنایی مقدماتی و یا راهنمای مبتدیان سئو را بخوانید  ، در مورد لینک‌ها و دلیل اهمیت آنها (و تفاوت بین یک لینک خوب و یک لینک بد)، چرا محتوا برای سئو اهمیت دارد و …

 

یادگیری سئو برای کارفرما

 

شخصی را پیدا کنید که با نوع سایت شما تجربه داشته باشد

سئو یک کار یکسان نیست. کسب و کار و صنعت شما تعیین می کند که چقدر موثر خواهد بود، چقدر طول می کشد تا تأثیر معنی داری بر کسب و کار شما داشته باشد، و چشم انداز صفحه نتایج جستجو (SERP) چقدر رقابتی است.

 

به عنوان مثال، اگر شما یک دندانپزشک محلی هستید، باید سعی کنید برای درخواست های خود وارد فهرست نقشه ها شوید (به عنوان مثال [دندانپزشک اطفال]) اما اگر یک کسب و کار مهاجرتی بین المللی هستید، با بسیاری از بازارهای بزرگ ، رقابت خواهید کرد.

 

به همین دلیل، شما به کسی نیاز دارید که فضای شما و آنچه برای رتبه بندی رقابتی نیاز است را درک کند. من استخدام فردی که سئو را برای رقیب مستقیم شما انجام داده است را توصیه نمی کنم، فقط به این دلیل که در درازمدت با فردی با ایده های جدید بهتر خواهید بود.

 

پس در نهایت بدانید که خدمات سئو سایت فروشگاهی با سئو سایت خدماتی یا آموزشی فرق میکند. هر کدام به احتمال قوی راهکاری و ایده ای در آن حوزه دارد و مخاطبان آن ها متفاوت است.

 

چگونه یک مشاور سئو پیدا کنیم – راهنمایی مهم

چند راه اصلی برای یافتن مشاور سئو وجود دارد.

توجه : توجه داشته باشید که من « جستجوی گوگل » را به عنوان یک توصیه خاص درج نمی کنم. این به این دلیل است که رتبه بالای گوگل همیشه معادل یک مشاور سئو با کیفیت نیست.

 

تعداد شگفت انگیزی از مشاوران سئو با کیفیت برای عبارات کلیدی هدف خود رتبه 1 را ندارند، زیرا آنها مشغول کمپین های سئوی مشتریان خود هستند. مطمئناً برخی از مشاوران عالی SEO را خواهید یافت که رتبه بالایی دارند، با این حال، این نباید یکی از معیارهای اصلی شما باشد.

 

به دنبال این باشید که یک مشاور سئو چه کاری انجام می دهد؟ و چه کاری قبل از استخدام برای شما انجام میدهد.

 

مشاوره سئو

 

انتخاب بهترین مشاوره سئو

یک مشاور سئو خیلی بیشتر از چیزی که ممکن است از آن آگاه باشید انجام می دهد. لیست زیر نگاهی اجمالی به کارهایی که یک مشاور سئو خوب انجام می دهد را ارائه می دهد.

 

به صورت خلاصه برای شما در اینجا بیان میکنم

 

1. یک مشاور سئو باید وب سایت شما را بررسی کند و توصیه های بهینه سازی را ارائه دهد.

2. یک مشاور سئو یک استراتژی محتوایی (تحقیق شده با کلمات کلیدی) ارائه می دهد.

3. یک مشاور سئو کمک بهینه سازی روی صفحه را ارائه می دهد

4. یک مشاور سئو فرصت های ایجاد لینک را شناسایی می کند.

5. یک مشاور سئو کمک می کند تا مطمئن شوید که تجزیه و تحلیل مناسب دارید.

6. یک مشاور SEO در مورد معیارهای خاصی گزارش می دهد که به اندازه گیری نتایج تلاش های آنها کمک می کند.

7. شما میتوانید مقاله وظایف یک مشاور سئو در مجموعه شما را جهت اطلاع بیشتر مطالعه نمائید.

 

از کجا بدانیم یک کارشناس سئو ماهر است یا نه ؟

برای انتخاب بهترین کارشناس سئو به دنبال کاندیداهایی با مهارت های قوی و کمی باتجربه باشید.

 

تجربه عملی در صنعت مفید است، اما ممکن است بخواهید یک نامزد با انگیزه تازه وارد این صنعت با مهارت قوی انتخاب کنید.

 

در اینجا برخی از شرایطی که متخصصان سئو خوب باید داشته باشند، ذکر شده است.

 

• ملاک اول تجربه هست.

• مهارت ها لازم برای کارشناس سئو

 

بهترین متخصصان سئو دارای مهارت های فنی قوی هستند که به آنها کمک می کند به نتایج قوی دست یابند. مهارت های نرم به آنها کمک می کند تا به طور موثر با مشتریان و سایر کارمندان کار کنند. در اینجا برخی از مهارت هایی که متخصصان سئو موفق اغلب دارند آورده شده است:

 

مهارت های فنی سئو: کارشناس سئو کلمات کلیدی مهم و منحصر به فرد را شناسایی می کند، به طور موثر لینک ها را اضافه می کند و محتوایی ایجاد می کند که رتبه بندی موتورهای جستجو را افزایش دهد.

 

سواد دیجیتال پیشرفته: کارشناس سئو با استفاده از ابزارهای محبوب خاص جستجو، سیستم های مدیریت محتوا و برنامه های تحلیلی احساس راحتی می کند.

 

ارتباطات: کارشناس سئو از صحبت کردن با مشتریان و شفاف سازی جزئیات پروژه اطمینان دارد تا مطمئن شود که شرکت و نیازهای سئوی آن را درک می کند.

 

سازمان: کارشناسان سئو اغلب روی چندین پروژه به طور همزمان کار می کنند. مهارت های سازمانی آن ها به کارشناسان کمک می کند تا وظایف را اولویت بندی کنند و در زمان مناسب تکمیل کنند.

 

حل مسئله: اگر یک وب سایت رتبه بندی ضعیفی در موتورهای جستجو داشته باشد، یک کارشناس سئو از مهارت های حل مسئله خود برای تجزیه و تحلیل دلایل و به کارگیری راه حل های موثرتر استفاده می کند.

 

مهارت‌های تحلیلی: کارشناسان سئو داده‌ها را از چندین منبع جمع‌آوری و ارزیابی می‌کنند تا به آن‌ها در تعیین اثربخشی محتوای وب کمک کنند.

 

کار تیمی: کارشناسان سئو اغلب با بخش بازاریابی در استراتژی کلی دیجیتال همکاری می کنند. مهارت های کار گروهی قوی به آنها کمک می کند تا عضوی منسجم از تیم باشند که در برابر دیگران پاسخگو باشد.

 

• و در نهایت میتوانید به تحصیلات آن شخص اشاره کنیم.

مدرک دیپلم یا لیسانس در بازاریابی یا تجارت می تواند به کارشناسان سئو درک خوبی از شیوه های بازاریابی و محیط کسب و کار بدهد. بسیاری از کارشناسان سئو این مدارک را با یک دوره تخصصی سئو یا بازاریابی دیجیتال به دست آورده اند.

 

مهارت های کارشناس سئو

 

سخن آخر

اگر نیاز به مشاوره بیشتری در این مورد داشتید و نیاز به کارشناس خبره سئو دارید ، متاوبز تنها تیمی هستش که میتواند شما را در این امر راهنمایی کند ، فقط می توانید یک بار امتحان کنید.

 

منبع : متاوبز | www.MetaWebz.Org

 

دیگر مطالب ایران ناز:

 

• استوانه ترافیکی ارتجاعی چیست