وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

راه هایی برای مراقبت از پوست

راه هایی برای مراقبت از پوست

روشهای زیادی برای مراقبت از پوست وجود دارد.قدم اول:جنس پوستتان را بشناسید فردی وجود دارد که پوستی زیبا نخواهد؟ با تشخیص جنس پوستتان شروع کنید. سپس خواهید دانست که چگونه از آن مراقبت کنید. پوست خشک، پوست پوست، زبر و زمخت است.

 

پوست چرب، براق و روغنی است و منفذهای بزرگی دارد. پوست ترکیبی ، در برخی نقاط (گونه ها)خشک و در بقیه نقاط(پیشانی،بینی و چانه) چرب است. پوست حساس پس از استفاده کردن لوازم آرایش یا فرآورده های دیگر ممکن است سوزش، سوختگی یا خارش داشته باشد.

 

پوست معمولی ،یکدست، صاف و در برابر حساسیت مقاوم است. قدم دوم:پاک کردن پوست پاک کردن پوست های معمولی/ترکیبی از هر صابونی که در حمام یا روشویی است برای شستن صورتتان استفاده نکنید. ملزم نیستید محصولات تجملی و گران قیمت بخرید.

 

راه هایی برای مراقبت از پوست

 

فقط نیاز دارید محصولی را که برای شما مناسب است پیدا کنید. از شوینده یا صابونی ملایم استفده کنید و صورتتان را بشویید، صورت خود را به شدت نمالید. با آب گرم شستشو دهید و به آرامی خشک کنید. اگر درپوسستان احساس خشکی یا چربی می کنید،

 

شوینده دیگری را امتحان کنید. پاک کردن پوست خشک اگر پوست خشکی دارید، از شوینده ای ملایم که الکل یا عطر ندارد استفاده کنید. این عناصر قادرند پوستتان را بیشتر خشک کنند. صورتتان را به آرامی بشویید، سپس با مقدار زیادی آب گرم هم شستشو دهید.

 

از آب داغ استفاده نکنید زیرا سریع تر چربی طبیعی پوست شما را از بین می برد. هفته ای یک بار پوستتان را از سلول های زائد پوستی پاکسازی کنید. باعث می شود پوستتان صاف تر و یکدست جلوه کند. پاک کردن پوست چرب اگر پوستتان چرب است، از پاک کننده ای فاقد چربی برای شستن صورتتان استفاده کنید.

 

راه هایی برای مراقبت از پوست

 

با مقدار زیادی آب گرم صورتتان را بشویید. شاید بخواهید پس از شستن صورتتان از یک تونر یا محصولاتی که به بستن منافذ پوست کمک می کنند ، استفاده کنید، اما مراقب باشید زیرا ممکن است پوستتان را دچار حساسیت کنند. این محصولات قادرند

 

چربی اضافی را از بین ببرند و باعث شوند پوستتان کم تر برق بزند و تمیزتر باشد . پاک کردن پوست حساس اگر پوستتان حساس است، آن را با شوینده ای ملایم و آب گرم فراوان بشویید. حتما صورتتان را آهسته بشویید ، آن را نمالید. پاکسازی ممکن است

 

پوست حساس را به سوزش آورد. سعی کنید از محصولاتی که الکل، صابون، اسید یا عطر دارند استفاده نکنید. در عوض، به دنبال مارک هایی با عناصر ملایم مانند آلوئه ورا،بابونه، چای سبز، پلی فنول و جو. هرچه عناصر موجود در یک شوینده کم تر باشد پوست شما شاداب تر خواهد بود.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره