وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

روش تهیه نان بستنی خوشمزه در منزل با ترفند های ساده

روش تهیه نان بستنی خوشمزه در منزل با ترفند های ساده

روش تهیه نان بستنی خوشمزه در منزل با ترفند های ساده

 

خب دوستان عزیز و همراهان با معرفت ایران نازی.امروز برای شما یک دستور عالی برای تهیه نان بستنی در منزل آماده کردیم.به جای اینکه تو این شرایط کرونا از بیرون بستنی بخرید،میتونید در منزل با روش های آموزش عالی ایران ناز هم بستنی درست کنید هم نان بستنی.با ما همراه باشید…

 

 

*موادی که لازم دارید برای تهیه این نان خوشمزه:

-آب   3 فنجان

-نمک   1/2قاشق چایخوری

-آرد   2 فنجان

-روغن   به مقدار لازم

-شکر   به مقدار لازم

-پودر دارچین   به مقدار لازم

-بستنی   3 اسکوپ

 

روش تهیه نان بستنی خوشمزه در منزل با ترفند های ساده

 

*برای داشتن یک نان بستنی عالی و خوشمزه باید تمام مراحل زیر را به ترتیب و با دقت انجام دهید.

1-ابتدا آب رو در قابلمه ای بریزید و روی شعله بذارید .روغن و نمک رو بهش اضافه کنید و بذارید جوش بیاد.2 فنجان آرد رو بهش اضافه کنید و مرتب هم بزنید تا خمیری بشه و آب رو کامل جذب کنه.

 

 

2-یک قیف پلاستیکی رو داخل یک لیوان بذارید و ماسوره رو داخلش قرار بدید و بازش کنید.خمیر رو داخل قیف بریزید.کف سینی رو کاغذ روغنی بذارید و خمیر رو به شکل زیر در سینی بریزید.برای اینکار میتونید از ماسوره های طرحدار استفاده کنید.

 

مثل ماسوره ستاره باز یا ستاره نیمه بسته و…حالا سینی رو به مدت یک ساعت در فریزر قرار بدید تا خمیر خودشو بگیره و هنگام سرخ شدن شکلش به هم نریزه.

 

 

3-روغن به اندازه کافی و حجم زیاد در قابلمه بریزید و بذارید داغ بشه.زیرشو کم کنید و خمیر هارو در قابلمه بذارید.باید خمیر در قابلمه غوطه ور بشه. خمیر که قهوه ای رنگ شد برش دارید.نون ها رو روی دستمال بذارید و روغن اضافیش رو بگیرید.

 

4-در ظرفی به اندازه لازم شکر و پودر دارچین رو مخلوط کنید و نون ها رو در این پودر بغلطانید تا کاملا آغشته به دارچین شکری بشه.

 

روی یک نون یک اسکوپ از بستنی دلخواه تون بریزید و یک نون دیگه رو روی اون قرار بدید.خب بستنی نونی خوشمزه رو در یک ظهر گرم تابستونی با خانواده میل کنید.