وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

معرفی بهترین ریل کشو برای کابینت مدرن

معرفی بهترین ریل کشو برای کابینت مدرن

معرفی بهترین ریل کشو برای کابینت مدرن

 

بسیاری از افراد با این جمله هم‌نظرند که آشپزخانه، قلب هر خانه است و توجه به جزئیات در این مکان، می‌تواند زیبایی و صمیمیت خاصی به محیط منزل ببخشد.

 

صبح‌ها پیش از آنکه منزل را برای آغاز روزی پرمشغله ترک کنید، در آشپزخانه به صرف چای گرم و صبحانه‌ای دلچسب جمع می‌شوید و این، می‌تواند تأثیر به‌سزایی بر روزتان داشته باشد.

 

شب‌ها نیز هنگامی که خستگی یک روز سخت بر دوشتان است، میز شام در آشپزخانه شما را در کنار عزیزانتان جمع می‌کند و انرژی خوب این لحظه را به جانتان تزریق می‌کند؛ بنابراین بدیهی است که آشپزخانه را قلب هر خانه بدانیم.

 

حال نکته‌ای که وجود دارد، دیزاین و طراحی هر چه بهتر این محیط است؛ به نحوی که بیشترین حال خوب در آن جریان داشته باشد. از جمله مهم‌ترین عناصری كه در زیبایی و چشم‌نواز بودن محیط آشپزخانه اثرگذار است، کابینت‌ها هستند.

 

استفاده از کابینت مدرن اروپایی و یا تلفیق کابینت مدرن و کلاسیک می‌تواند جلوه خاصی به آشپزخانه‌تان ببخشد. حتی استفاده از یراق منحصربه‌فرد جهت کابینت ها نیز تأثیری قابل توجه بر جلوه محیط خواهد داشت.

 

به همین بهانه تصمیم گرفتیم تا این مقاله را به معرفی انواع کابینت مدرن خارجی و ایرانی و هم‌چنین انواع یراق آلات مرتبط با آن‌ها مثل ریل کشو بپردازیم. برای آگاهی از موارد گفته شده، تا انتهای مطلب همراه ما بمانید.

 

معرفی بهترین ریل کشو برای کابینت مدرن

 

ویژگی‌های کابینت مدرن را بشناسید

پیش از آنکه به معرفی و بررسی انواع یراق آلات بپردازیم، بد نیست تا با انواع کابینت مدرن ایرانی و خارجی آشنا شوید. کابینت‌ها بخش عظیمی از فضای آشپزخانه‌ را اشغال می‌کنند و به همین دلیل، تأثیر بسیار زیادی بر محیط خواهند داشت.

 

در گذشته که آشپزخانه‌ها به صورت اتاقی مجزا از کل خانه جدا می‌شدند، شاید بتوان گفت که دیزاین آن‌ها، طراحی کل منزل را تحت‌الشعاع قرار نمی‌داد؛ اما امروزه به سبب متصل بودن اغلب آشپزخانه‌ها به محیط پذیرایی و جداشدن آن‌ها به واسطه اپن، آشپزخانه را می‌توان بخشی از پذیرایی دانست؛ بنابراین دیزان آن می‌تواند بر نمای کلی منزل تأثیر به‌سزایی داشته باشد.

 

حال اگر کابینت درستی انتخاب نکنید، تقریباً با هیچ ترفندی نمی‌توانید زیبایی از دست رفته محیط را به آن برگردانید. بهتر است پیش از انتخاب کابینت‌ها، به خوبی تحقیق و بررسی کنید و در نهایت، بهترین مورد را برگزینید.

 

انواع کابینت مدرن اروپایی و کابینت مدرن ایتالیایی در ادامه به شما معرفی خواهند شد. حال بیایید معنا و مفهوم کابینت مدرن و تفاوت آن با کابینت کلاسیک را بررسی کنیم.

 

کابینت‌ها را به طور کلی می‌توان در دو دسته کابینت مدرن و کلاسیک گنجاند. خانه‌های مجلل قدیمی را به خاطر بیاورید؛ احتمالاً تصویری از خانه‌های لوکس قرن ۱۹ انگلستان مناسب این توضیح باشد.

 

در این دوران کابینت‌هایی‌ پر زرق و برق با جزئیات فراوان وجود داشتند که با حکاکی‌ها و طراحی‌های خاص خود، چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کردند. این کابینت‌های کلاسیک، اغلب حس فضایی سلطنتی و لوکس را به شما القا می‌کنند.

 

استفاده از کابینت‌های کلاسیک تا مدت‌ها به قوت خود باقی مانده بود و اغلب افراد به استفاده از این مدل کابینت‌ها تمایل داشتند. ه‍نوز هم کابینت کلاسیک به عنوان یکی از پرطرفدارترین کابینت‌ها شناخته می‌شود.

 

با این حال با گذر زمان و پیشرفت دیزاین‌های مینی‌مالیستی، کابینت‌ مدرن پا به عرصه گذاشت و در مدت کوتاهی توانست نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند. کابینت مدرن، بر سادگی و حذف جزئیات غیرضروری تأکید دارد.

 

در طراحی کابینت مدرن اروپایی اغلب سطوح شیب‌دار را نمی‌بینید و استفاده از سطوح صاف رایج‌تر است. همچنین استفاده از اشکال هندسی، زاویه‌های متعدد، یراق و تزئینات ساده‌تر و موارد این چنینی نیز در کابینت مدرن ایتالیایی و ایرانی مشهود است.

 

طراحی این کابینت‌ها و تمایل مردم به استفاده از آن‌ها را می‌توان به اواسط قرن ۲۰ نسبت داد.

 

کابینت مدرن اروپایی چه ویژگی‌ها و مزایایی دارد؟

بیایید ویژگی‌ها و مزایای کابینت مدرن را جزئی‌تر بررسی کنیم:

 

• کابینت مدرن پیش از هر چیز به بیشترین استفاده از حداقل فضا تأکید دارد؛ به عبارتی به جای تخصیص فضا به تجملات و درهای حکاکی شده سنگین و جاگیر، کابینت مدرن از کمترین فضای موجود نیز برای استفاده در کابین کابینت برای قرار دادن وسایل استفاده می‌کند. این یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های کابینت مدرن ایتالیایی است.

 

• كابینت‌های مدرن اغلب صیقلی‌تر و جمع‌وجورتر هستند. به سبب بهره‌گیری از دیزاین ساده، این کابینت‌ها حجم زیادی نمی‌گیرند و می‌توان آن‌ها را در کمترین فضاها نیز استفاده کرد.

 

• در کابینت مدرن می‌توان از ترکیب متریال‌های گوناگون بهره برد. برای مثال هنوز هم چوب، یکی از عناصر اصلی سازنده کابینته‌هاست؛ اما متریال‌های دیگری نیز به آن اضافه شده‌اند. شیشه، لمینت، فلزات و ترکیب آن‌ها می‌توانند در ساخت کابینت مدرن استفاده شوند.

 

• کابینت‌های مدرن را می‌توان برای استفاده از حداکثر فضا نیز به کار گرفت. برای مثال می‌بینید که تا سقف ادامه پیدا کرده‌اند و كشوهای عرضی و پهن آن‌ها فضای زیادی را در اختیارتان قرار می‌دهد.

 

• کابینت‌ مدرن از طرح‌های ساده و بدون پیچیدگی پیروی می‌کند. سطوح صاف و صیقلی براق بدون داشتن جزئیات اضافه یکی از نشانه‌های کابینت‌های مدرن است.

 

• تنوع رنگ بالا در این نوع کابینت، یکی از مواردی است كه استفاده از آن را به یکی از گزینه‌های محبوب تبدیل می‌کند. اگر چه در کابینت‌های کلاسیک عمدتاً از رنگ چوب طبیعی استفاده می‌شد، كابینت‌‌ مدرن امکان به کار بردن رنگ‌های متنوع مثل رنگ‌های خیلی تیره یا خیلی شاد را برایتان فراهم می‌کند.

 

این‌ موارد ویژگی‌هایی هستند که می‌توانید بر اساس آن‌ها، کابینت مدرن ایرانی و اروپایی را از کابینت کلاسیک تمایز دهید.

 

در ادامه با معرفی انواع کابینت مدرن و یراق آلات مورد استفاده در آن‌ها، با این طیف گسترده کابینت بیشتر آشنا خواهید شد.

 

انواع کابینت مدرن اروپایی

کابینت‌های مدرن همچنان در حال پیشرفت و تغییر هستند و هر ساله طرح‌هایی جدید از آن‌ها در بازار دیده می‌شود. این مسئله سبب شده است تا کابینت مدرن بتواند پاسخ‌گوی هر نوع سلیقه‌ای باشد.

 

از علاقمندان به رنگ‌های تیره و مات گرفته تا دوست‌داران رنگ‌های شاد و کابینت‌های براق، همگی می‌توانند کابینت مدرن مورد علاقه خود را پیدا کنند و در سیستم آشپزخانه به کار بگیرند. در ادامه انواع کابینت مدرن خارجی را به شما معرفی کرده‌ایم.

 

انواع کابینت مدرن اروپایی

 

کابینت مدرن اروپایی هایگلاس

کابینت هایگلاس را شاید بتوان پرطرفدارترین، پرکاربردترین و شاید بهترین نوع کابینت مدرن دانست که توانسته نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند.

 

احتمالاً این نوع از کابینت‌ها را در بسیاری از منازل دیده‌ و از جلوه و زیبایی آن لذت برده‌اید. پیش از هر چیز باید بدانید که کابینت مدرن هایگلاس از ام‌دی‌اف ساخته شده است.

 

روی این ام‌دی‌اف، با لایه‌ای از پلکسی گلس که در واقع نوعی پلاستیک شیشه مانند است، پوشیده می‌شود. به این ترتیب، ظاهری براق و درخشنده از کابینت هایگلاس مشاهده می‌کنید.

 

اگر جزو آن دسته از افراد هستید که به محیط پرزرق و برق و درخشنده عملاقمندند، این مدل کابینت می‌تواند مناسب شما باشد.

 

همچنین برای آشپزخانه‌های کوچک یا محیط‌های کم‌نور، استفاده از کابینت هایگلاس می‌تواند به بازتاب اندک نور موجود کمک کرده و به درخشان‌تر و بزرگ‌تر نشان دادن محیط کمک کند.

 

توجه داشته باشید که این دسته از کابینت مدرن در برابر رطوبت و خط و خش مقاومتی ندارد؛ بنابراین نباید مراقبت از آن را فراموش کنید.

 

کابینت مدرن پلی وود

کابینت پلی وود همان طور که از نامش پیداست، از کامپوزیت‌های چوبی پلاستیکی ساخته می‌شود که تلفیق این دو متریال را به زیبایی به تصویر می‌کشد.

 

در واقع، می‌توان درصد چوب و پلاستیک را در این کامپوزیت‌ها بسته به شرایط تغییر داد و متریالی با ویژگی‌های خاص برای ساخت کابینت مدرن تولید کرد.

 

پلی وود یکی از مقاوم‌ترین متریال‌ها در ساخت کابینت مدرن بوده و در برابر وزن، ضربه، خط و خش، تغییرات دما، رطوبت و … مقاوم است. به همین دلیل مقاومت بالایی دارد و تا سال‌ها سالم باقی می‌ماند.

 

اگر به دیزاین مدرن در آشپزخانه علاقمند هستید؛ اما نگهداری و مراقبت مداوم‌ از کابینت برایتان دشوار است، کابینت پلی وود می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

 

استفاده از انواع یراق مثل ریل ارام بند یا ریل مخفی نیز در این نوع کابینت مدرن امکان‌پذیر است. پلی وود از دید بسیاری از افراد، بهترین نوع کابینت مدرن به حساب می‌آید.

 

کابینت مدرن ممبران

کابینت ممبران را شاید به دفعات شنیده باشید؛ اما درک درستی از مفهوم آن نداشته باشید.

 

جالب است بدانید که ممبران نام یک متریال خاص نیست؛ بلکه پوششی است که روی متریال‌های گوناگون از جمله ام‌دی‌اف و PVC و مواردی از این دست کشیده می‌شود تا شکل و ویژگی‌های جدیدی به آن ببخشد.

 

ممبران علاوه بر ظاهری زیبا و تنوعی که به شمایل کابینت‌ها می‌بخشد، می‌تواند مقاومت خوبی را نیز برای آن‌ها ایجاد کند. نکته مهم دیگر این است که کابینت مدرن و کلاسیک، هر دو می‌توانند از تکنولوژی ممبران بهره بگیرند.

 

کابینت مدرن ممبران

 

کابینت ام‌دی‌اف مدرن

ام‌دی‌اف یکی از انواع متریالی است که سال‌های سال به عنوان یکی از پرطرفدارترین متریال مورد استفاده در کابینت‌سازی شناخته می‌شود. انواع گوناگونی از این متریال با طرح‌های مختلف در ساخت کابینت‌ها به کار گرفته می‌شوند و جلوه زیبایی را به محیط می‌بخشند.

 

اصولاً ام‌دی‌اف را می‌توان بسته به طراحی و دیزاین، در کابینت مدرن و کلاسیک به کار برد. اگر چه امروزه اغلب از آن در ساخت کابینت مدرن استفاده می‌شود. طرح‌های ساده و بدون پیچیدگی با یراق آلات مدرنی چون ریل مخفی و ریل کشو می‌توانند از ام‌دی‌اف، کابینت‌هایی فوق مدرن و بسیار شیک بسازند.

 

کابینت‌ مدرن فلزی

در گذشته کابینت‌های فلزی جایگاه ویژه‌ای در آشپزخانه‌ها داشتند و به فراوانی مورد استفاده قرار می‌گرفتند. به مرور زمان و به دلیل افت کیفیت کابنیت‌های فلزی و روی کار آمدن متریال‌های دیگر، رفته‌رفته این کابینت‌ها از صحنه دور شدند.

 

اگر شما نیز یکی از طرفداران این کابینت‌ها بودید، باید بدانید که انواعی از کابینت‌ مدرن فلزی در چند سال اخیر وارد بازار شده‌اند كه می‌توانند زیبایی خاصی را به محیط آشپزخانه‌ها ببخشند.

 

به نظر می‌رسد تمرکز بر طراحی کابینت مدرن فلزی توانسته آن‌ها را به عرصه بازگرداند و هدیه‌ای بی‌نظیر به طرفداران این نوع کابینت باشد. بخش قابل توجهی از کابینت مدرن اروپایی را کابینت‌های فلزی تشکیل می‌دهند و این، می‌تواند نشانه خوبی برای انتخاب این نوع از کابینت‌ها باشد.

 

کابینت مدرن چوبی

از بین کابینت مدرن و کلاسیک، قطعاً کابینت‌های کلاسیک بستر بهتری را برای استفاده از چوب خالص فراهم می‌کنند؛ آن چنان که در بسیاری از آشپزخانه‌های قدیمی، استفاده از کابینت‌های چوبی را به كرات مشاهده می‌کنید.

 

از طرف دیگر، هزینه بالای کابینت چوبی در كنار مراقبت زیادی که نیاز دارند، آن‌ را از انتخاب اول ساخت کابینت خط می‌زند. با این حال امروزه با به‌کارگیری روش‌هایی می‌توان بر مقاومت این کابینت‌ها افزود و آن‌ها را در دیزاین خانه‌ها به کار گرفت.

 

جالب است بدانید چوب نیز می‌تواند متریال مورد استفاده در انواع کابینت مدرن باشد. هر گونه یراق نیز می‌تواند روی این کابینت‌ها قرار بگیرد.

 

کابینت مدرن ایتالیایی

 

کابینت مدرن ایتالیایی

به راستی می‌توان ایتالیا را مهد مد و طراحی و دیزاین در حیطه‌های مختلف دانست. از فشن و پوشاک گرفته تا دیزاین منزل، همگی در ایتالیا به بهترین نحو انجام می‌شوند.

 

کابینت مدرن ایتالیایی یکی از انواع کابینت مدرن است که طرفداران زیادی دارد. این کابینت‌ها اغلب بر سادگی، یکپارچه بودن و کم‌جایی تأکید دارند؛ به همین دلیل غالباً کابنیت مدرن ایتالیایی را با ارتفاع کوتاه و یک‌پارچه می‌بینید.

 

کابینت مدرن طوسی و سایر رنگ‌های روشن و خنثی می‌توانند از جمله کابینت‌های ایتالیایی در نظر گرفته شوند. استفاده از یراق آلات مخفی مانند ریل کشوی مخفی در این کابینت‌ها رایج است.

 

انواع یراق‌آلات کابینت آشپزخانه مدرن و شیک

حال که به تفصیل با انواع کابینت مدرن ایرانی و خارجی آشنا شدید، باید بدانید که یکی از مهم‌ترین موارد در ساخت و نصب کابینت‌ها، استفاده از یراق‌آلات مناسب است.

 

لباس بسیار زیبایی را نظر بگیرید که ساعت‌ها برای طراحی و دوخت آن زمان صرف شده باشد. حال در انتهای کار، از زیپ بی‌کیفیت برای آن استفاده می‌کنید.

 

همچنین دکمه‌ها را بدون توجه به مدل و دیزاین لباس برمی‌گزینید. فکر می‌کنید لباس شما تا چه اندازه جذابیت خواهد داشت؟ بدیهی است که استفاده نادرست از یراق‌آلات می‌تواند تمام زحمات طراحی و دوخت لباس را به باد دهد.

 

در کابینت‌سازی نیز درست چنین چیزی مطرح می‌شود. استفاده از یراق نامناسب می‌تواند جلوه کابینت‌های شما را از بین ببرد و تمام تلاش‌ها را بی‌نتیجه بگذارد.

 

حال اگر برای یک دست کابینت معمولی از یراق‌آلات خاص و شیک استفاده کنید، شاهد چندین برابر شدن جلوه آن خواهید بود.

 

البته نکته مهم در تناسب میان کابینت و یراق‌آلات انتخابی است؛ نه شیک، خاص و زیبا بودن آن‌ها. در ادامه با انواع یراق کابینت آشنا خواهید شد.

 

انواع یراق‌آلات در آشپزخانه مدرن

برای شناخت انواع یراق‌آلات، باید پیش از هرچیز با مفهوم یراق در کابینت‌سازی آشنا شوید.

 

با وجود آنکه اغلب افراد با این ابزار و تجهیزات آشنا هستند، اما بد نیست بگوییم که یراق‌آلات اغلب انواع گوناگونی از فلزات آبکاری شده هستند که برای اتصال کابینت‌ها یا تکمیل آن‌ها به روش‌های مختلف به کار گرفته می‌شوند.

 

انواع یراق کابینت می‌توانند در کارایی و همچنین ظاهر کابینت‌ مدرن یا کمدها و کشوها نقش داشته باشند؛ به نحوی که اگر قصد داشتن یک دست کابینت آشپزخانه مدرن و شیک را دارید، علاوه بر متریال و دیزاین کابینت، باید به یراق‌آلات آن نیز توجه کنید.

 

دانستن این نکته که در کابینت‌سازی کل کابینت به دو قسمت کابین و یراق تقسیم می‌شود، می‌تواند به شما در درک اهمیت این موضوع کمک کند. حال بیایید به بررسی انواع یراق کابینت آشپزخانه مدرن و شیک بپردازیم:

 

دستگیره کابینت

 

دستگیره کابینت

از جمله یراق‌آلات حائز اهمیت در کابینت‌سازی می‌توان به دستگیره کابینت اشاره کرد. از آنجا که این یراق در ظاهر و سطح بیرونی کابینت به کار می‌رود، می‌توان به اهمیت ویژه آن پی برد.

 

اگرچه امروزه در بسیاری از انواع کابینت مدرن مثل کابینت مدرن ایتالیایی، از دستگیره استفاده نمی‌شود، اما هنوز هم دستگیره‌ها جزوی مهم از هر کابینت هستند.

 

دستگیره‌ها می‌توانند چوبی، پلاستیکی و فلزی باشند که انتخاب بهترین نوع آن‌ها به بودجه، سلیقه و نوع دیزاین آشپزخانه‌تان بستگی دارد. بهترین نوع کابینت مدرن در صورت استفاده از دستگیره نامناسب، جلوه‌ای نخواهد داشت.

 

لولای کابینت

لولای کابینت یکی از انواع یراق‌آلات است که بیشتر جنبه کاربردی دارد و از آنجا که در صورت بسته بودن درب کابینت دیده نمی‌شود، نمی‌توان آن را از نظر ظاهری چندان مهم دانست.

 

در مقابل، کیفیت آن‌ها یکی از مهم‌ترین نکاتی است که باید به آن توجه داشته باشید. لولای درب کابینت با پیچ به بدنه متصل شده و در باز و بسته شدن درب نقش دارد.

 

در صورت خراب شدن لولا، درب به خوبی بسته نشده و باز می‌ماند یا صدای زیادی هنگام باز و بسته شدن تولید می‌کند. انتخاب لولای مناسب شما را از شر چنین مشکلاتی رها می‌کند.

 

ریل کابینت

ریل کابینت یکی از مهم‌ترین یراق‌آلات مورد استفاده در کابینت‌سازی است که باید در انتخاب آن دقت کنید. ریل کابینت به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی آن را باز و بسته کنید و متحمل سختی نشوید.

 

کیفیت ریل بسیار مهم است و به جنس متریال به کار رفته در سیستم آن بستگی دارد. انواع گوناگونی از ریل کشو امروزه در کابینت‌ها استفاده می‌شوند که بسته به سلیقه و کارایی، می‌توانند مناسب باشند. ریل کشو، خود به دسته‌بندی‌های مختلفی تقسیم می‌شود:

 

• ریل کابینت ساده شامل ریل ساچمه ای ساده و ریل ساچمه ای صنعتی

• ریل کابینت مخفی شامل ریل مگنتی و ریل آرام بند

• ریل بدنه‌دار

 

خرید اینترنتی ریل کابینت

 

جک کابینت

کابینت‌هایی که به صورت عمودی باز و بسته می‌شوند، برای باز ماندن به جک در کابینت نیاز دارند. برای مثال کابینت بالای سینک ظرفشویی یکی از این موارد است.

 

جک‌ها در انواع پلاستیکی، فولادی و برنجی موجودند. همچنین جک‌ها در سه نوع مختلف تولید می‌شوند:

 

• جک پمپی: انتخاب آن به عرض و وزن درب کابینت بستگی دارد.

• جک اتوبوسی: جک اتوبوسی یا آسانسوری دیگر لولا ندارد و مثل یک اتوبوس بالا و پایین می‌شود.

• جک بازویی

 

مگنت

مگنت‌ها برای کابینت‌های بدون دستگیره استفاده می‌شوند. این كابینت‌ها با کمی فشار باز می‌شود و یکی از آپشن‌های انتخابی در کابینت مدرن طوسی و كابینت مدرن ایتالیایی به شمار می‌روند.

 

البته اگر جای لکه روی درب کابینت آزارتان می‌دهد، استفاده از این نوع یراق توصیه نمی‌شود.

 

ریل کشویی مناسب برای کابینت مدرن و کلاسیک کدام است؟

همان طور که گفته شد، ریل کشو از مهم‌ترین یراق‌آلات در کابینت مدرن خارجی و کابینت آشپزخانه مدرن و شیک است که باید به انتخاب آن توجه ویژه‌ای شود؛ چرا که می‌تواند بر کارایی کابینت‌ها مؤثر باشد.

 

برای بهترین نوع کابینت مدرن می‌توانید از ریل مخفی ، ریل آرام بند یا ریل ساچمه ای صنعتی استفاده کنید. ریل مخفی اغلب در قسمت زیرین کشو به کار برده می‌شود و به همین دلیل دیده نمی‌شود و جلوه زیبای کابینت را حفظ می‌کند.

 

از طرفی ریل آرام بند به حفظ کیفیت کابینت‌ها و کشوها کمک می‌کند؛ چرا که هربار ضربه با محکم بستن کشو، می‌تواند موجب استهلاک کابینت شود.

 

ریل ساچمه ای صنعتی خود انواع گوناگونی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به ریل ساچمه‌ای دو تکه، فشاری، ریل آرام بند و ترمزدار اشاره کرد. ریل ساچمه‌ای دوتکه اغلب برای جلوگیری از باز شدن ناگهانی کشو به کار می‌رود.

 

ریل ترمزدار نیز برعکس، از بسته شدن ناگهانی جلوگیری خواهد کرد. تحمل وزنی این نوع ریل کشو نیز اغلب بسیار بالاست و برای انواع کشوها قابل استفاده است.

 

در انواع کابینت مدرن اغلب می‌توان از طیف گوناگون ریل کشو استفاده کرد. همه چیز به سلیقه و بودجه‌تان بستگی دارد. سعی کنید بسته به کاربرد هر یراق، نزدیک‌ترین آن‌ها به نیازهایتان را انتخاب کنید.

 

ریل کینگ اسلاید

 

خرید اینترنتی ریل کابینت

جهت خرید اینترنتی ریل کابینت با کیفیت، با مراجعه به فروشگاه های معتبر یراق آلات نظیر تاپ یراق https://topyaragh.com/ با جستجو و بررسی محصولات و مشاوره با متخصصان تاپ یراق بهترین خرید را تجربه کنید.

 

کلام آخر

در این مقاله با بهترین نوع کابینت مدرن آشنا شدید. مدل‌های مختلف کابینت مدرن طوسی، کابینت مدرن ایتالیایی، کابینت مدرن ایرانی و کابینت مدرن خارجی به شما معرفی شدند.

 

همچنین انواع یراق آلات کابینت نظیر ریل مخفی، ریل آرام بند، ریل ساچمه ای صنعتی و … به همراه کاربرد آن‌ها شرح داده شد. باید بدانید که در نظر گرفتن تناسب میان یراق و کابینت از مهم‌ترین کارهایی است که در کابینت‌سازی باید به آن توجه کنید.

 

این مسئله سبب جلوه بهتر و زیبایی هر چه بیشتر محیط آشپزخانه‌تان خواهد شد. امید است با استفاده از مطالب این مقاله، انتخاب مناسبی در کابینت مدرن و یراق‌آلات مورد استفاده در آن داشته باشید.