وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

نسل جدید آیفون اپل رونمایی شد

اپل با هدف جذاب‌تر كردن تلفن پرفروش آیفون، مدل جدید پرسرعت‌تری را به نمایش گذاشت كه به یك دوربین ویدیویی مجهز شده است و قیمت مدل قبلی این تلفن را نیز به 99 دلار كاهش داد.

به گزارش سرویس ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فیل شیللر، معاون بازاریابی اپل، در كنفرانس طراحان جهانی سالانه این شركت كه نشانی از استیو جابز، مدیر اجرایی اپل، در آن به چشم نمی‌خورد نسل جدید آیفون را به نمایش گذاشت.

آیفون 3GS نخستین مدل این گوشی است كه با داشتن یك دوربین 3 مگاپیكسلی با فوكوس خودكار به ضبط ویدیو می‌پردازد و از 19 ماه ژوئن 29(خردادماه) به بازار عرضه می‌شود.

نسل جدید آیفون دارای یك برنامه قطب‌نمای دیجیتالی جدید است كه جهت مسیری را كه كاربران در پیش می‌گیرند به آن‌ها نشان می‌دهد و GPS توكار آن نیز به طور خودكار مختصات مكان فعلی كاربر را نشان می‌دهد.

شیللر با معرفی این گوشی اظهار كرد: حرف S این مدل مخفف واژه سرعت است زیرا این گوشی قدرتمندترین آیفونی است كه اپل تاكنون ساخته است.

به گفته وی، آیفون 3GS با ظرفیت 16 گیگابایت 199 دلار و با 32 گیگابایت ظرفیت 299 دلار قیمت خواهد داشت. قیمت iPhone 3G با 8 گیگابایت ظرفیت نیز از روز دوشنبه از 199 دلار به 99 دلار كاهش می‌یابد. همچنین سیستم عامل iPhone 3.0 نیز در 17 ماه ژوئن (27 خردادماه) به شكل ارتقاء رایگان به دارندگان این تلفن هوشمند عرضه خواهد شد.

نرم‌افزار iPhone 3.0 دارای ویژگی جدیدی به نام Find My iPhone است كه به همراه MobileMe كار می‌كند تا به كاربر امكان دهد مكان آیفون گمشده‌اش را برروی نقشه بیابد؛ پیامی ارسال كند كه برروی صفحه نمایش ظاهر شده یا حتی اگر گوشی در حالت سكوت باشد صدایی را پخش می‌كند تا به كاربر كمك كند محل آن را بیابد.

طبق اعلام اپل، این شركت بیش از 40 میلیون دستگاه آیفون و آی پاد تاچ را كه در حقیقت آیفون بدون امكانات تلفن همراه محسوب می‌شود، به فروش رسانده است و فروش برنامه‌ها برای این دستگاه‌ها نیز در ماه آوریل (فرودین‌ماه) از مرز یك میلیارد گذشت.


پایگاه فرهنگی هنری ایران ناز