وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

صحبت کوتاه با 12 بازیگر ایرانی

صحبت کوتاه با 12 بازیگر ایرانی
 

کجا هستید؟ چه می‌کنید؟


سینمای ما – مریم ضیغمی: بازیگری، حرفه ای جذاب است و به اعتقاد برخی هنرمندان بعد از كار در معدن، سخت ترین حرفه، حرفه بازیگری است، زیرا بازیگر متعلق به خودش نیست بلكه نماینده مردم جامعه است و باید براساس آن متن و سناریوی ارائه شده كاراكتر را خلق كند. قصد داریم گفت و گوهایی كه با این 12 هنرپیشه سینمای كشورمان انجام شده است را به نظرتان برسانیم. از آن ها پرسیدیم كه در حال حاضر چه كاری می كنند؟ چه كارهایی آماده نمایش دارند، پیشنهاد جدید كاری دارند یا خیر؟


رضا رویگری


رضا رویگری بازیگر سینما و تلویزیون گفت: در فیلم تلویزیونی، سرشاخ بازی می كنم همچنین در سریال 36 قسمتی به كجا چنین شتابان در حال فعالیت ام كه در این سریال با آهو خردمند، بابك حمیدیان، شراره دولت آبادی و علی ابراهیمی هم بازی هستم.رویگری با اشاره به این كه كارگردان این فیلم ابوالقاسم طالبی است اظهار داشت: نقش فردی پولدار را بازی می كنم كه درگیری هایی با آدم های اطرافش دارد.وی تصریح كرد: در ابتدا كه به من پیشنهاد بازی در این سریال را دادند نقشم مثبت بود فیلم نامه نیز كامل نبود شرط من برای بازی در این سریال با آن ها این بود كه اگر از نقش خوشم نیامد نقش را عوض كنند. مرحوم خسرو شكیبایی نقش منفی و مقابل من را قرار بود بازی كند. پس از درگذشت وی من جایگزین نقش آن مرحوم شدم و در واقع به آقای طالبی گفتم كه از این نقش خوشم می آید و در اصل نقش منفی بسیار جذابی از نظر من است.وی خاطرنشان كرد: نقش منفی یا مثبت برایم فرقی ندارد زیرا هر كاری كه انجام می دهیم به خاطر مردم است.


فلامك جنیدی


فلامك جنیدی بازیگر سینما گفت: در حال حاضر پیشنهاد جدید كاری ندارم و به تازگی بازی ام در فیلم سینمایی پسر تهرونی به پایان رسیده است.وی افزود: در این فیلم سینمایی، امین حیایی، نادر سلیمانی، محمدرضا شریفی نیا و … هم بازی هایم هستند. جنیدی اظهار داشت: فیلم تلویزیونی مرگ عوضی دیگر فیلمی است كه در آن بازی كرده ام كه آماده پخش از رسانه ملی است.


حمیدرضا پگاه


حمیدرضا پگاه بازیگر سینما و تلویزیون گفت: در فیلم سینمایی برخورد خیلی نزدیك در نقش یك مهندس ایفای نقش می كنم. وی افزود: فیلم سینمایی برخورد خیلی نزدیك قصه ای معمایی – پلیسی دارد و بازی هایم در فیلم های تلویزیونی انتقال و نامادری آماده نمایش است.وی تصریح كرد: همچنین بازی ام در فیلم های سینمایی شبانه روز، مواجهه و پرونده هاوانا به پایان رسیده است. پگاه ادامه داد: فیلم سینمایی شبانه روز به كارگردانی امید بنكدار و كیوان علی محمدی قرار است در بیست و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم فجر شركت كند.


شهرام عبدلی


شهرام عبدلی بازیگر سینما و تلویزیون نیز گفت: در سریال تلویزیونی رازها و روزها هنرآفرینی كردم و در این سریال نقش مرد عاشق پیشه ای را بازی كردم كه با همسرش زندگی می كند و سپس فلاش بكی به گذشته می خورد.عبدلی با اشاره به این كه فریدون خسروی كارگردانی این سریال را عهده دار است اظهار داشت: عبدالرضا اكبری، كاظم افرندنیا، مریم كاویانی و … هم بازی هایم در این سریال هستند.وی درباره كارهای آماده پخش از رسانه ملی گفت: در سریال های تلویزیونی خونمردگی جواد مزد آبادی بن هور و زخم های رویا حسین سهیلی زاده و فیلم شكر تلخ مسعود تكاوری بازی كرده ام.


الیزابت امینی


الیزابت امینی بازیگر سینما و تلویزیون گفت: بازی ام در سریال تلویزیونی یلدا به تازگی به پایان رسیده ولی زمان پخش آن مشخص نیست.وی افزود: نقش دختری به نام پریوش را ایفا كردم كه بعد از سال ها دوری از وطن به ایران باز می گردد.امینی تصریح كرد: هم بازی هایم در این سریال هوشنگ توكلی، فریبا نادری، مینا نوروزی و … هستند.وی اظهار داشت: قرار است در فیلم تلویزیونی شبنم به كارگردانی محسن توكلی بازی كنم.


شاهرخ فروتنیان


شاهرخ فروتنیان گفت: در حال حاضر در فیلم سینمایی برخورد خیلی نزدیك بازی می كنم و در این فیلم نقش یك بازرس آگاهی را ایفا می كنم.وی اظهار داشت: هم بازی هایم در این فیلم، آناهیتا نعمتی، حمیدرضا پگاه، سروش صحت، لادن مستوفی، رامین راستاد، نرگس صفدریان هستند.وی با اشاره به این كه فیلم سینمایی برخورد خیلی نزدیك به كارگردانی اسماعیل میهن دوست ساخته می شود افزود: محمد خزاعی تهیه كنندگی این فیلم را عهده دار است.


لیلا اوتادی


لیلا اوتادی بازیگر جوان سینما و تلویزیون گفت: به تازگی بازی ام در فیلم سینمایی پسر آدم دختر حوا آغاز شده است. وی با اشاره به این كه هم بازی هایم در این فیلم حامد كمیلی، مهناز افشار، رامبد جوان هستند افزود: فیلم سینمایی، پسر آدم دختر حوا دومین ساخته رامبد جوان است.اوتادی در رابطه با نقش خود در این فیلم گفت: نقش دختری را بازی می كنم كه به تازگی از دبی آمده است. وی گفت: سال گذشته در سریال خونمردگی بازی كردم كه این سریال امسال در ماه محرم پخش خواهد شد.


عبدالرضا اكبری


عبدالرضا اكبری گفت: هم اكنون در سریال مسافر زمان به كارگردانی مسعود نوابی هنرآفرینی می كنم. وی با اشاره به این كه در نقش گشتاسب در این سریال ایفای نقش می كند افزود: سریال مسافر زمان دوره تاریخی مربوط به ساسانی را روایت می كند.اكبری تصریح كرد: در این سریال علاوه بر من زیبا بروفه، علی دهكردی، جعفر دهقان، پردیس افكاری، مائده طهماسبی، نیما فلاح و جمع كثیری از بازیگران دیگر بازی می كنند.وی در خصوص نقش خود در سریال عملیات 125 به كارگردانی بهروز افخمی گفت: به هر حال این نقش تجربه جدیدی برای من است و مثل همیشه ویژگی های تازه و نویی داشت هرچند كه چندین و چندبار با بهروز افخمی بعد از روز شیطان، فرزند صبح، یازده دقیقه و سی ثانیه همكاری داشته ام.


مهناز افشار


مهناز افشار گفت: بازی ام به تازگی در فیلم سینمایی پسر آدم دختر حوا آغاز شده است این فیلم سینمایی به كارگردانی رامبد جوان ساخته می شود. افشار اظهار داشت: در فیلم سینمایی پسر آدم دختر حوا نقش وكیلی را بازی می كنم و داستان این فیلم روایت گر قصه 2 وكیل است كه با یكدیگر لجبازی دارند و با هم كار می كنند.وی ادامه داد: لیلا اوتادی، رامبد جوان، حامد كمیلی هم بازی هایم در این فیلم سینمایی هستند.افشار تصریح كرد: بازی ام در فیلم سینمایی شبانه روز به كارگردانی امید بنكدار و كیوان علی محمدی به پایان رسیده است.


مجید مظفری


مجید مظفری گفت: تهیه كنندگی فیلم تلویزیونی شاه كلید را برعهده دارم كه این فیلم به كارگردانی سامان مقدم برای پخش در عید غدیر ساخته می شود.وی افزود: علاوه بر تهیه كنندگی در كنار بهاره رهنما، امیرحسین رستمی، كیانوش گرامی، محمد ساربان، پروین قائم مقامی، شاپور كلهر، سیروس ابراهیم زاده و … بازی می كنم.مظفری در خصوص خلاصه داستان این فیلم تلویزیونی گفت: شاه كلید فیلمی طنز است و من در نقش سارقی كه از زندان آزاد شده است ایفای نقش می كنم و ماجراهایی برایش رخ می دهد. وی اضافه كرد: همچنین در سریالی به نام شب می گذرد نیز بازی می كنم كه كارگردانی آن برعهده راما قویدل است و این سریال برای پخش در ایام دهه فجر ساخته می شود.


انوشیروان ارجمند


انوشیروان ارجمند بازیگر پیشكسوت سینما، تئاتر و تلویزیون كشورمان نیز گفت: در تئاتری به كارگردانی آقای فرهنگ ایفای نقش كردم كه قرار است به زودی برای اجرا عازم لندن شویم.وی اظهار داشت: در فیلم های سینمایی یك وجب از آسمان و تردید بازی كرده ام. ارجمند تصریح كرد: در فیلم سینمایی تردید به كارگردانی واروژ كریم مسیحی نقش خلیفه داستان را بازی می كنم.


سعید آقاخانی


سعید آقاخانی نیز گفت: در حال نگارش فیلمی 90 دقیقه ای به نام نیش هستم. وی با اشاره به این كه مدتی است كه در فیلم و یا سریال بازی نكرده ام افزود: چندی پیش فیلمی تلویزیونی به نام شاخ به شاخ را نویسندگی و كارگردانی كردم كه نیمه شعبان از رسانه ملی پخش شد.آقاخانی اظهار داشت: از جمله بازیگرانی كه در این فیلم ایفای نقش كردند می توان به فرهاد اصلانی اشاره كرد.

 

پایگاه فرهنگی تفریحی ایران ناز